خانهاخبار
U12 Plus پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی برای سال 2018 خواهد بود

U12 Plus پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی برای سال 2018 خواهد بود

تصویر تازه منتشر شده از گوشی پرچمدار HTC U12 Plus، طراحی نهایی این گوشی را به نمایش می‌گذارد؛ پرچم‌دار جدید HTC به دوربین دوگانه مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

شرکت HTC، اخیراً بخش مهمی از تجارت موبایل خود را به گوگل واگذار کرده است؛ با این‌حال، شرکت تایوانی از بازار موبایل خارج نشده است و انتظار می‌رود گوشی جدید HTC U12 در سال 2018 معرفی شود. هرچند، آخرین اطلاعات به رونمایی از گوشی پرچم‌دار HTC U12 Plus به جای HTC U12 در سال جاری میلادی اشاره دارد. 

نسخه Plus اچ‌تی‌سی U12 با اسم‌رمز HTC Imagine شناخته می‌شود و در تصویری که اخیراً منتشر شده است، قاب جلو و پشت این گوشی مشاهده می‌شود. با اینکه تصویر به‌دست آمده کیفیت چندان بالایی ندارد؛ اما طراحی HTC U12 Plus همچنان قابل مشاهده است. همان‌طور که مشاهده می‌شود، پرچم‌دار جدید HTC از تِرِند رایج در بازار برای حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر تبعیت نمی‌کند؛ حاشیه‌ی بالای و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است. شرکت Huawei تصمیم دارد تا سری P20 را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه دهد؛ به‌طور مشابه نیز LG G7 با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود عرضه خواهد شد که محل‌جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است.

مانند HTC U11 Plus که سال گذشته عرضه شد، نسخه جدید آن پنل پشتی براق دارد؛ شرکت HTC، این طراحی را Liquid Surface می‌نامد و بسته به زاویه، رنگ پنل پشتی تغییر پیدا خواهد کرد. در پشت گوشی جدید HTC U12 Plus از دو سنسور 12 و 16 مگاپیکسلی استفاده شده است و دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی گنجانده شده است؛ به همین جهت، این گوشی اولین پرچم‌دار HTC در طی چند سال اخیر است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. پرچم‌داران HTC U11 و HTC U11 Plus با یک دوربین عرضه شده بودند.

image

اوایل ماه جاری میلادی نیز، مشخصات گوشی HTC U12 Plus منتشر شده بود. براساس اطلاعات به‌دست آمده، جانشین HTC U11 با نمایشگر 5.99 اینچی QHD+ با نسبت ابعاد 18:9عرضه خواهد شد؛ این گوشی قابلیت‌های Edge Sense 2.0 و HTC Face Unlock را ارائه می‌دهد؛ HTC Face Unlock نام سیستم تشخیص چهره گوشی HTC U12 است. قابلیت Edge Sense نیز که مشابه آن‌را در دیگر گوشی‌های رده‌بالای HTC دیده بودیم، به کاربران کمک خواهد کرد به برنامه‌ها یا میان‌برها سریع‌تر دسترسی داشته باشند.

گوشی HTC U12 به شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، قدرت پردازشی پرچم‌دار آینده HTC را تأمین خواهد کرد. باتری 3420 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام نیز برای جانشین HTC U11 درنظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود گوشی HTC U12 تا اواخر آوریل (نیمه اردیبهشت 97) به صورت رسمی معرفی شود. البته تغییرات درنظر گرفته شده برای جانشین HTC U11، باعث خواهد شد تا U12 به یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های تایوانی تبدیل شود؛ به طوری‌که پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمت بالای 880 دلار به بازار عرضه شود. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در حال‌حاضر سری Galaxy S9 را بسته به مدل استاندارد یا «پلاس» با قیمت 720 یا 840 دلار عرضه می‌کند و سونی نیز گوشی پرچمدار جدید Xperia XZ2 Compact و Xperia XZ2 را به ترتیب 600 و 800 دلار قیمت‌گذاری کرده است. 

چه انتظاراتی از گوشی پرچمدار جدید HTC در سال 2018 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
پادشاه وارد میشود?من گوشی e9دارم واسه سه چهارسال پیشه هنوزهم کارمو را انداخته نه هنگی درکاره نه مشکلی دست هر دختری j7هس نمیدونم اطرافیانم اصلا از سامسونگ راضی نبودن حتی خودم از فن سامسونگ فن htc شدم بهرحال اگه یه گوشی همه چی تموم میخاین htcرو پیشنهاد میکنم واقعا برای آدمهای خاصه

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
htc U12 plus ............ !!!!!!
.
.
.
حتی اسمش هم داره میگه که رقیب نداره ....

Amir

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
کی گفته بریدگی بالای نمایشگر, توی بازار ترنده!!!
حالا بماند ک بعضی برندا با کپی برداری دارن همچین تلاشی میکنن..

ممد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خوبه که توی طراحی مثل بقیه برندا از اپل کپی نمیکنه

Keyhan

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
هی بکوبید بکوبید اخر میاد میکوبه مثل همیشه