خانهاخبار
معرفی ساعت هوشمند Fitbit Versa با تمرکز بر ویژگی‌های پایش سلامت و تندرستی

معرفی ساعت هوشمند Fitbit Versa با تمرکز بر ویژگی‌های پایش سلامت و تندرستی

کمپانی Fitbit ساعت هوشمند تازه‌ای را به نام Versa رسما معرفی و عرضه کرد. این گجت تازه از ویژگی‌های سلامتی و تندرستی متعددی پشتیبانی می‌کند و پیش بینی می‌شود که رقیب اپل واچ باشد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

کمپانی Fitbit ساعت هوشمند تازه‌ای را به نام Fitbit Versa معرفی کرده با تمرکز بر روی داده‌های سلامتی و ورزشی طراحی شده است. این ساعت هوشمند فلزی اما سبک دارای ویژگی‌های پیشرفته سلامتی مانند پایش دائمی ضربان قلب، نمایش تمرینات روی صفحه و همچنین پایش خودکار مراحل مختلف خواب کاربر است. این گجت سلامتی همچنین از پاسخ سریع روی سیستم عامل اندروید، پرداخت روی Fitbit Versa Special Edition، پخش موسیقی روی دستگاه و باتری قدرتمندی با 4 روز طول عمر پشتیبانی می‌کند.

image

جیمز پارک، هم بنیانگذار و مدیر عامل کمپانی Fitbit، درباره این گجت هوشمند سلامتی می‌گوید: « از آنجا که گجت‌های هوشمند دائما در حال پیشرفت هستند، ساعت هوشمند Fitbit Versa با طراحی ظاهری زیبا و ویژگی‌های متعدد مفیدش می‌تواند نیاز این بازار را به عنوان گجت سلامتی تازه‌ای که استفاده از آن آسان است و قیمت کمی دارد، برآورده کند. ساعت هوشمند Fitbit Versa مهم‌ترین ویژگی‌های حرفه‌ای سلامتی و تندرستی را که Fitbit ارائه می‌کند، برای کاربران با خود به همراه می‌آورد. این ساعت تازه همچنین با انواع پلتفرم‌های موبایلی مانند اندروید سازگار است و باتری آن 4 روز دوام می‌آورد».

کمپانی Fitbit همچنین Female Health Tracking را معرفی کرده است تا به بانوان کمک کند چرخه ماهانه و همه داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی خود را یکجا مشاهده و بررسی کنند و بهتر متوجه رابطه این داده‌ها با سلامت عمومی‌شان شوند. Female Health Tracking قرار است از بهار سال 2018 روی Fitbit Versa، Fitbit Ionic و اپلیکیشن Fitbit برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

Fitbit Versa با سیستم عامل Fitbit OS 2.0 و منوی شخصی‌سازی شده عرضه می‌شود. این منوی ساده قرار است نمای کلی داده‌های سلامتی را به شکل بهینه‌سازی شده‌ای در اختیار کاربر قرار دهد.

image
  • آمار و ارقام در یک نگاه: همه آمار و ارقام روزانه یا هفتگی مربوط به فعالیت‌های ورزشی و وضعیت سلامتی خود را مانند ضربان قلب، خلاصه فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی، نکته‌ها و راهنمایی‌های مرتبط و پیام‌های انگیزشی را روی صفحه ساعت خود مشاهده کنید.
  • شخصی‌سازی تدریجی: قرار است تا آخر سال 2018 یادآوری‌ها، بزرگداشت‌ها و جشن‌ها، چالش‌های اجتماعی و خلاصه وضعیت خواب بر اساس داده‌های شخصی شما روی ساعت به نمایش درآیند.

ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام در ساعت هوشمند Fitbit Versa

  • رهنمون‌های شخصی سازی شده: پایش ضربان قلب PurePulse به صورت مداوم، نمایش فعالیت‌های ورزشی شخصی به کمک Fitbit Coach، بیش از 15 نوع وضعیت ورزشی مختلف، GPS متصل، پایش شنای کاربر با توانایی مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری بعلاوه پایش خودکار فعالیت‌های کاربر
  • مسئولیت سلامتی‌تان را بر عهده بگیرید: از Sleep Stages کمک بگیرید و با وضعیت خواب‌تان را بررسی کنید. با Cardio Fitness Level وضعیت تناسب اندام‌تان را کنترل کنید. به کمک Reminders to Move سعی کنید در طول روز بیشتر فعالیت کنید و تحرک داشته باشید.

قیمت و تاریخ عرضه

ساعت Fitbit Versa در حال حاضر در وب‌سایت سازنده به فروش می‌رسد و از فردا به قیمت 200 دلار در برخی فروشگاه‌های اینترنتی فروخته می‌شود. این ساعت هوشمند در سه رنگ متفاوت زیبا عرضه شده است. اولی مشکی با بدنه آلومینیومی مشکی، دومی خاکستری با بدنه آلومینیومی نقره‌ای و دیگری هلویی با بدنه آلومینیومی رزگلد است. اکسسوری‌های این گجت هوشمند هم در حال حاضر به صورت آنلاین به فروش می‌رسند و قیمت‌شان حدودا 30 تا 100 دلار است. Fitbit Versa Special Edition شامل Fitbit Pay هم به قیمت 230 به فروش می‌رسد. ساعت هوشمند Fitbit Versa قرار است از آوریل به شکل گسترده‌تری عرضه شود و به بازارهای متعددی راه یابد.

کمپانی Fitbit همچنین Fitbit Ace را روز گذشته رسما معرفی کرد. این مچبند برای کودکان 8 سال به بالا طراحی شده است تا آن‌ها را هم به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)