خانهاخبار
گوشی Nova 2 Lite هوآوی با سه گیگابایت رم معرفی شد

گوشی Nova 2 Lite هوآوی با سه گیگابایت رم معرفی شد

شرکت هوآوی، گوشی میان‌رده جدیدش را با نام Nova 2 Lite معرفی کرده است که سه گیگابایت رم و دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

شرکت هوآوی، به‌تازگی از Nova 2 Lite در فیلیپین رونمایی کرده است؛ این مدل، بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز دارد و به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است. ضمن اینکه گوشی جدید هوآوی از دوربین دوگانه استفاده می‌کند که چینش سنسورهای دوربین به صورت افقی است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان ضخیم نیست؛ اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشد، این گوشی نزدیک به 192 دلار قیمت خواهد داشت. پیش‌خرید Nova 2 Lite از تاریخ 14 مارس آغاز شده است و تا 23 مارس ادامه خواهد داشت؛ در صورت پیش‌خرید گوشی، هدفون‌های بلوتوث JBL به ارزش 88 دلار به شما پیشنهاد داده خواهد شد که گزینه مناسبی است.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، گوشی جدید هوآوی یک مدل ارزان‌قیمت است که نمایشگر 5.99 اینچی HD+ با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل دارد؛ پنل صفحه‌نمایش از نوع IPS LCD است که برای یک گوشی رده‌پایین بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود.

قدرت پردازشی گوشی جدید هوآوی توسط تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام با هشت هسته پردازشی 64 بیتی تأمین می‌شود؛ فرکانس هسته‌های پردازشی روی 1.4 گیگاهرتز تنظیم شده است. سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD آن‌را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید؛ از دیگر مشخصات Nova 2 Lite است. در قاب پشتی گوشی از ترکیب دو سنسور 2 و 13 مگاپیکسلی استفاده شده است که فلاش LED نیز دارند؛ برای عکاسی سلفی نیز، گوشی به سنسور 8 مگاپیکسلی وابسته خواهد بود. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، از دیگر مشخصات گوشی جدید هوآوی است که با توجه به پردازنده و نمایشگر HD، انتظار داریم برای یک روز شارژدهی داشته باشد.

image

هوآوی گوشی جدیدش را با پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارائه دهد؛ در حالی‌که یکی از شیارهای درنظر گرفته شده برای سیم‌کارت، برای جای‌گیری کارت حافظه میکرو SD نیز مورد استفاده خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی این گوشی نصب شده و رام EMUI 8.0 نیز ظاهر سیستم‌عامل را شخصی‌سازی نموده است.

image

Nova 2 Lite از سیستم تشخیص چهره بهره می‌گیرد؛ البته هیچ خبری از سنسورهای پیشرفته نیست و دوربین سلفی، می‌تواند هویت کاربر را احراز نماید. گوشی جدید هوآوی از 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و به رنگ‌های مشکی مات، آبی یا طلایی ارائه میشود. جدیدترین عضو از سری Nova، ابعاد 158.3 در 76.7 در 7.8 میلی‌متری خواهد داشت و این مدل 155 گرم وزن دارد. هوآوی این گوشی را فعلاً در فیلیپین عرضه می‌کند اما احتمال دارد که Nova 2 Lite در دیگر بازارهای در حال توسعه به فروش برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

M2018

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
جریان چیه هواوی ساعتی یه گوشی معرفی میکنه :/