خانهاخبار
10 گوشی برتر ماه فوریه معرفی شدند!

10 گوشی برتر ماه فوریه معرفی شدند!

ابزار معتبر بنچمارک AnTuTu فهرستی منتشر کرده است که 10 گوشی برتر ماه فوریه را از نظر عملکرد به نمایش می‌گذارد. Galaxy S8 در این فهرست دیده نمی‌شود و هوآوی در صدر آن قرار دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

یکی از بهترین و معتبرترین ابزارهای بین المللی بنچمارک به نام AnTuTu فهرستی منتشر کرده است که 10 گوشی برتر را از نظر عملکرد در آزمون‌های آن نشان می‌دهد. AnTuTu نسخه نرم افزاری خود را اخیرا از V6.3.6 به V7.0.1 ارتقا داد و این فهرست یکی از تازه‌ترین فهرست‌هایی است که پس از به روزرسانی نرم افزار آن منتشر می‌شود. اولین فهرست در ماه ژانویه منتشر شد و فهرست پیش رو هم نشان دهنده 10 گوشی برتر از نظر عملکرد در ماه فوریه است. البته تفاوت چشم‌گیری میان این فهرست‌ها دیده نمی‌شود و کم و بیش یکسان هستند. همچنین لازم است اشاره کنیم که فهرست ابزار AnTuTu تنها شامل گوشی‌های اندرویدی نمی‌شود بلکه آیفون‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS هم در آن دیده می‌شوند.

image

در فهرست ماه فوریه شاهد هستیم که Mate 10 Pro از صدر جدول به رتبه دوم نزول کرده و جایگاه اول را به Mate 10 واگذار کرده است. جالب است بدانید هر دو گوشی از پردازنده یکسان Kirin 970 قدرت می‌گیرند. این بار گوشی Mate 10 موفق شده‌ است بالاترین امتیاز را معادل 214750 از آن خود کند در حالی که Mate 10 Pro امتیاز 214707 را کسب کرده است. گوشی Honor View 10 که متعلق به برند زیرمجموعه هوآوی است هم با امتیاز 213758 در جایگاه سوم قرار گرفته است و بدین ترتیب باید برند هوآوی را برنده ماه فوریه بدانیم. گوشی OnePlus 5 اولین گوشی مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 در این فهرست است که امتیاز 211210 را از آن خود کرده. بعد از این گوشی OnePlus 5T دیده می‌شود که توانسته است امتیاز 211029 را در بنچمارک AnTuTu کسب کند. گوشی ZTE Nubia Z17 با امتیاز بنچمارک 208654 در جایگاه ششم قرار دارد. جایگاه هفتم هم در این فهرست به گوشی ZTE Nubia Z17s با امتیاز 207502 تعلق گرفته و جالب است بدانید که این مدل ماه گذشته در فهرست ژانویه دیده نمی‌شد.

image

در انتهای فهرست پیش رو دو گوشی پرچمدار از کمپانی شیائومی به نام‌های Mi 6 و Mi MIX 2 دیده می‌شوند که به ترتیب در جایگاه هستم و نهم قرار گرفته‌اند. این فهرست با گوشی Galaxy Note 8 و امتیاز 203260 خاتمه می‌یابد اما لازم اشاره کنیم که مدل Galaxy S8 این غول تکنولوژی هم در فهرست ماه ژانویه دیده می‌شد اما ورود مدل Z17s برند Nubia باعث شده است از فهرست فوریه خارج شود. از آن‌جا که پرچمداران متعددی مانند Galaxy S9 با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی و عرضه شده‌اند، انتظار می‌رود که در فهرست عملکرد ماه‌های آینده شاهد تغییرات اساسی باشیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سیدعلی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
به اشتباه تایپی نوشتم 2017 ولی در اصل می خواستم بنویسم فوریه2018 ؛ لیستی که من نگاه کردم آخرین فهرست بود

نفس

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اخه اینا گوشین؟؟!! که برتر بشن!
گوشی فقط گلکسی s8
ایفون 8

فرزاد

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
Just mate10 pro
همه جا دیگه ثابت کرده خودشو

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
۲۰۱۸ باید نگاه میکردی

هومن

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
من خودم اچ تی سی دوست دارم ولی حیفه اچ تی سی ک افتاده دست تو...