خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی زنده از گوشی Nova 3e هوآوی

تماشا کنید: ویدیوی زنده از گوشی Nova 3e هوآوی

هوآوی قرار است P20 Lite را به همراه دو پرچمدار دیگر در تاریخ 7 فروردین معرفی کند. حالا گزارش شده است که گوشی مذکور 29 اسفند تحت عنوان Nova 3e در چین معرفی می‌شود. ویدیوی فاش شده زنده منسوب به آن را تماشا کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

انتظار می‌رود که گوشی تازه هوآوی به نام Nova 3e در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) یعنی تنها یک هفته مانده به رونمایی از سری P20 این سازنده در کشور چین رسما معرفی شود. همان‌طور که می‌دانید، شایعه شده Nova 3e همان P20 Lite است و به عنوان عضو تازه‌ای از خانواده محبوب Nova در برخی کشورها عرضه می‌شود. روز گذشته هم تصویر پوستر تبلیغاتی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد و شایعه مذکور را به تأیید رساند. حالا شاهد انتشار یک ویدیوی زنده از این گوشی هستیم که بار دیگر تأیید می‌کند Nova 3e مانند P20 Lite طراحی شده است و از همان مشخصات فنی و داخلی پشتیبانی می‌کند.

image

همان‌طور که گفتیم، Nova 3e همان P20 Lite است اما با نام تجاری دیگری روانه بازار می‌شود. در حال حاضر گفته می‌شود که این نسخه تازه از خانواده Nova احتمالا به بازار چین و کشورهای اروپایی راه می‌یابد و بدین ترتیب بازارهای دریافت کننده آن دیگر شاهد عرضه P20 Lite نخواهند بود.

در ویدیوی پیش رو شاهد Nova 3e در رنگ سفید و تا حدودی براق هستیم اما با توجه به تصاویر رندر شده قبلی پیش بینی می‌شود که هوآوی گوشی مذکور را در رنگ‌های آبی براق و مشکی هم عرضه کند. طراحی پنل پشتی این گوشی در اغلب تصاویر قبلی مانند Honor 8 به صورت براق و آینه‌ای به نظر می‌رسید و حدس می‌زنیم که میان رده تازه هوآوی از طراحی ظاهری بی نظیری بهره ببرد. گوشی‌های سری Nova مخصوصا برای جوانان طراحی شده‌اند و طراحی ظاهری آن‌ها بیش از هر مورد دیگری در اولویت قرار دارد. بدین ترتیب که اغلب گوشی‌های این سری به سخت افزار سطح بالا مجهز نمی‌شوند و قیمت مناسبی دارند اما ظاهرشان مانند گوشی‌های پرچمدار طراحی می‌شود. P20 Lite یا همان Nova 3e به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز شده است که به صورت عمودی چینش شده‌اند و در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته‌اند. همچنین حسگر اثرانگشت این گوشی هم کمی پایین‌تر از ماژول در میانه عرض پنل دیده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی Nova 3e با توجه به ترند محبوب بدون حاشیه طراحی شده و اگرچه حاشیه‌های آن کاملا حذف نشده‌اند، نسبت به سایر میان رده‌های قبلی سازنده باریک‌تر طراحی شده‌اند. بریدگی حاشیه در این گوشی هم مانند دو مدل دیگر در خانواده تازه P20 دیده می‌شود و بیننده را به یاد آیفون 10 اپل می‌اندازد. البته اپل اولین سازنده‌ای نیست که طراحی بریدگی حاشیه را در گوشی خود به کار برده است بلکه اسنشال فون اندی رابین را باید در این نوع طراحی نوین پیشرو بدانیم. از طرفی اغلب سازندگان گوشی‌های هوشمند پس از معرفی آیفون 10 به تکاپو افتاده‌اند و در تلاش‌ هستند تا این نوع طراحی را در گوشی‌های تازه خود هم به کار ببرند.

P20 Lite چندی پیش مجوز TENAA دریافت کرد و فهرستی هم از مشخصات فنی‌اش در پایگاه آژانس رگولاتوری چین منتشر شد. از آنجا که این گوشی همان Nova 3e است، می‌توان مشخصاتش را هم به عضو تازه سری Nova تعمیم داد. بدین ترتیب Nova 3e صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 و نسبت نمایش 18:9 دارد از پردازنده Kirin 659 قدرت می‌گیرد.این گوشی همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که به کمک کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست. دوربین دوگانه گوشی مذکور هم به دو لنز 16 و 2 مگا پیکسلی مجهز شده است و از بوکه افکت پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی Nova 3e یک لنز 16 مگا پیکسلی با قابلیت تشخیص چهره دارد و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی‌اش از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به صورت پیش فرض به اندروید 8.0 اوریو، پوسته اختصاصی EMUI 8.0 و دستیار هوشمند اختصاصی هوآوی به نام HiAssistant مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)