خانهاخبار
مشخصات، قیمت و زمان عرضه LG G7 مشخص شد

مشخصات، قیمت و زمان عرضه LG G7 مشخص شد

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ETNews، ال‌جی ممکن است از گوشی LG G7 به صورت رسمی در ماه May رونمایی کند؛ این گوشی نمایشگر Full Vision خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

در نمایشگاه CES 2018، اعلام شد گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی مجدداً توسعه خواهد یافت و این مدل در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته نمی‌شود. مدتی بعد نیز مشخص شد که برنامه‌ ال‌جی برای حضور در بازار گوشی‌های هوشمند، عرضه نسخه ارتقا یافته محصولات پیشین است تا بدین شکل، بتواند فروش گوشی‌های خود را افزایش دهد؛ ضمن اینکه شرکت کُره‌ای در هنگام نیاز، محصولات جدیدی را معرفی می‌کند و از رونمایی محصولات جدید به صرف رقابت، پرهیز خواهد کرد.

همین موضوع باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون سرنوشت احتمالی گوشی‌های پرچم‌دار 2018 وجود داشته باشد. هرچند در گزارش جدید، به زمان عرضه LG G7 اشاره می‌شود و به‌نظر می‌رسد که ابهام موجود، برطرف شده است. براساس اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، ال‌جی گوشی جدیدش را در ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و ظاهراً این مدل LG G7 نامیده می‌شود.

 براساس اطلاعات به‌دست آمده، پرچم‌دار جدید ال‌جی با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد؛ این مدل در بالای نمایشگر خود، Notch دارد تا G7 شباهت چشمگیری به بسیاری از پرچم‌داران امسال داشته باشد. شرکت هوآوی به‌زودی از پرچم‌داران P20 و P20 Pro رونمایی خواهد کرد که در بالای صفحه‌نمایش آن‌ها بریدگی وجود دارد؛ اپل نیز در اواخر سال 2017، پرچم‌دار iPhone X را با بریدگی (Notch) ارائه داده بود.

image

ضمن اینکه شایعه شده است LG G7 به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) مجهز خواهد بود؛ نسخه جدید LG V30 که V30S ThinQ نامیده می‌شود و نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد، قابلیت‌هایی را نظیر Q Lens یا ... ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد آن‌ها کمک گرفته شده است. همچنین V30S ThinQ می‌تواند از هوش مصنوعی برای عکاسی استفاده کند؛ هرچند در بررسی‌های اولیه، به‌نظر می‌رسد تأثیر هوش مصنوعی چندان چشمگیر نیست. برای جزئیات بیشتر، می‌توانید مقایسه دوربین LG V30 و LG V30S ThinQ را در این لینک بخوانید.

گوشی جدید ال‌جی به مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه مجهز شده ات تا صدای خیره‌کننده‌ای را ارائه دهد؛ ضمن اینکه مدل مذکور از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. پرچم‌دار جدید LG G7 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک نمایشگر Full Vision بهره می‌گیرد؛ گمان می‌رود این گوشی به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی از نوع P-OLED مجهز شده باشد که رزولوشن QHD+ خواهد داشت.

اسنپدراگون 845 کوالکام که در ماه دسامبر از آن رونمایی شده است، قدرت گوشی G7 را تأمین خواهد کرد و این مدل با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد گوشی جدید ال‌جی بیشتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت؛ مدل Plus که حافظه ذخیره‌سازی بیشتری خواهد داشت، قیمت بالاتری دارد. همچنین عرضه LG G7 در ماه مه، ممکن است باعث شود تا LG V40 در نوامبر عرضه شود؛ چندین ماه پس از بازه زمانی که برای رونمایی از این گوشی انتظار داشتیم. البته در گزارش جدید، تأیید شده است که LG V40 به بازار عرضه خواهد شد و شرکت ال‌جی تصمیمی برای حذف سری V از گوشی‌های هوشمند خود ندارد. 

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از LG G7 دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

نیما

۱۳۹۷/۳/۳
سلام
کسی نمیدونه زمان عرضه ال جی جی7 چه زمانی هست ؟

سینا

۱۳۹۷/۲/۳۰
انتظار من از ال جی تنها و تنها و تنها عرضه به موقع در ایران و عمر باتری هست.

Hojjat

۱۳۹۷/۲/۴
من خودم الجی دارم و واقعا راضیم گوشیای الجی واقعا از نظر بدنه و کیفیت خیلی کیفیت بالایی دارن تو زمینه گوشی موبایل اگه توجه کنید میبینید هر حرکتی در زمینه طراحی پیش رفته اول الجی اونو زده اولین گوشی که خاصیت دو دوربینه رو اورد الجی بود اولین گوشی که صفحه نمایش اولد اورد هم الجی بود در زمینه های زیادی الجی پا پیش گذاشته من دو ساله گوشی الجی رو دارم و هیچ مشکلیم باهاش ندارم کسایی هم یا ندارن یا استفاده نکردن نمیدونن و بد میگن به شخصه ادم باید گوشی خرید ک مقاومت یه ضربه عادی رو داشته باشه و در زمینه مقاومت سامسونگ حرفی برای گفتن نداره و در زمینه طراحی فقط گوشی هارو هی بزرگ میکنه در زمینه کیفیت ساخت الجی شک نکنید چون تو هیچ تعمیراتی گوشی الجی نمیبینید این سامسونگ و هواوی هست که زیاد میبینید میتونید خودتون ببینید و اکثر مشکل سامسونگ ها شکستن LCD اونا هست که هزینه سنگینی به دنبال داره در نتیجه یا باید هواوی گرفت که عمر کمی داره و یا به الجی روی اورد و کیفیت و کاری رو دید......

هاشم

۱۳۹۷/۱/۲۱
محمد وقتی 6 ساعت با اینترنت همراه تازه وقتی گوشی به شارژ وصله تلگرام بازی کنی همین میشه تازه زود تر هم باید بسوزه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
محصولات ال جی بدرد نمیخورن چون بوت لوپ میشن و بردشون میسوزه
مثل قبلی ها که ضرر داد اینم همونطور میشه شک نکن