خانهاخبار
عملکرد قابل توجه Xiaomi Mi Mix 2S در فیلم‌برداری صحنه آهسته

عملکرد قابل توجه Xiaomi Mi Mix 2S در فیلم‌برداری صحنه آهسته

شرکت شیائومی در Weibo تیزری را منتشر کرده است که قابلیت‌های احتمالی Xiaomi Mi Mi 2S را در زمینه عکاسی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

شرکت شیائومی تا چند هفته آینده از گوشی پرچمدار جدیدش با نام Xiaomi Mi Mix 2S رونمایی خواهد کرد و این سازنده چینی در آستانه معرفی این مدل، تیزرهای مختلفی را منتشر کرده است که قابلیت‌های کلیدی پرچم‌دار جدیدش را به نمایش می‌گذارد. اخیراً تأیید شده بود که Xiaomi Mi Mix 2S از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه گوشی از دوربین دوگانه با اتکا به هوش مصنوعی (AI) بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که گوشی بدون حاشیه جدید شیائومی به عنوان اولین مدلی که این سازنده ارائه خواهد داد؛ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

امروز نیز شرکت چینی، تیزر دیگری را در شبکه Weibo منتشر کرده است که قدرت دوربین گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S را به نمایش می‌گذارد. پست منتشر شده توسط شیائومی، فردی را نشان می‌دهد که دست می‌زند و شیائومی از طرفداران خواسته حدس بزنند که این تیزر به چه قابلیتی اشاره دارد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، Xiaomi Mi Mix 2S از دوربینی با اتکا  به هوش مصنوعی بهره می‌گیرد؛ به همین جهت، تیزر منتشر شده ممکن است به قابلیت فوکوس سریع دوربین اصلی یا امکان فیلم‌برداری صحنه آهسته اشاره داشته باشد. شاید هم تیزر شیائومی، هر دو قابلیت را نشانه گرفته است!

image

هفته گذشته، یک شایعه‌پرداز در چین تصویر گوشی Xiaomi Mi Mix 2S را منتشر کرد؛ همچنین تصویری ثبت شده با دوربین این گوشی منتشر شد. این افشاگر مدعی است که گوشی جدید شیائومی، می‌تواند فیلم‌های صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه به ثبت برساند؛ Galaxy S9 سامسونگ نیز به چنین قابلیتی مجهز شده اما رزولوشن فیلم‌برداری صحنه آهسته به 720p محدود است. سونی نیز به همراه Xperia XZ1 و Xperia XZ Premium، قابلتی مشابهی را معرفی کرده بود اما پرچم‌داران جدیدش از جمله Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Pro می‌توانند فیلم‌های صحنه آهسته 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080p به ثبت برسانند.

به‌نظر می‌رسد شیائومی به دوربین دوگانه عمودی مجهز شده است که چینش مشابهی با دوربین دوگانه آیفون 10 اپل دارد و ظاهراً سنسورهای دوربین می‌توانند به صورت مستقل از یک‌دیگر عمل کنند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از سنسورهاُُ IMX363 سونی است. به‌نظر می‌رسد پرچمدار Xiaomi Mi Mix 2S در زمینه عکاسی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد؛ تیزرهای منتشر شده این موضوع را تأیید می‌کند.

image

در رابطه با دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی، باید اشاره کرد که این مدل به نمایشگر 6.01 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ مجهز شده است؛ احتمالاً پنل صفحه‌نمایش توسط سامسونگ دیسپلی به تولید می‌رسد. شیائومی درنظر دارد تا گوشی جدیدش را با شش یا هشت گیگابایت رم در سه مدل با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه عرضه کند. اندروید اوریو، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی، از دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی خواهد بود؛ پیش‌تر اعلام شده بد Xiaomi Mi Mix 2S از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر استفاده می‌کند اما این موضوع صحت ندارد.

شرکت شیائومی، درنظر دارد تا پرچمدار جدید خود را در یک رویداد خبری در شانگهای در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) معرفی کند؛ در این روز، هوآوی از پرچم‌داران سری P20 رونمایی خواهد کرد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)