خانهاخبار
تصاویری از طراحی ظاهری Mi MIX 2S شیائومی

تصاویری از طراحی ظاهری Mi MIX 2S شیائومی

پرچمدار تازه شیائومی ماه آینده معرفی خواهد شد. تصاویر زنده تازه‌ای منسوب به Mi MIX 2S در فضای وب فاش شده‌اند و طراحی ظاهری آن را بار دیگر به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

در حال حاضر شایعه‌های متعددی دربارع پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی منتشر می‌شوند و به نظر می‌رسد که لازم نیست تا رونمایی رسمی آن برای دیدنش صبر کنیم. تقریبا دو هفته دیگر تا 27 مارس باقی مانده است و هر روز شاهد انتشار تصاویر زنده تازه‌ای از این گوشی سطح بالا هستیم. این تصاویر زنده حالا Mi MIX 2S را برخلاف خبرهای قبلی در هر دو نمای روبرو و پشت به نمایش می‌گذارند و نکته‌های جالبی را درباره طراحی ظاهری آن نشان می‌دهند. حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که حاشیه پایین صفحه در Mi MIX 2S مانند نسل قبلی طراحی می‌شود و احتمالا حسگر دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

image

 

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی چندی پیش تیزر تبلیغاتی تازه‌ای درباره Mi MIX 2S منتشر و به ویژگی شارژ بی سیم آن اشاره کرد. در تصویر نمای پشتی این گوشی هم شاهد پنلی براق هستیم که از جنس شیشه خبر می‌دهد و به خوبی با گزارش‌های قبلی هماهنگ است. دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی هم در گوشه بالا سمت چپ تصویر دیده می‌شود و فلش LED در میان این لنزها قرار گرفته است.

image

هنوز هم اطلاعات ضد و نقیضی درباره حسگر اثرانگشت این گوشی منتشر می‌شود. در این تصویر شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه شده است اما برخی خبرگزاری‌ها همچنان معتقدند که حسگر اثرانگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد. Mi MIX 2S صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. گفته می‌شود که این گوشی در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود و ظرفیت باتری غیرقابل تعویض هم معادل 3400 میلی آمپر ساعت است. لنزهای دوربین دوگانه پرچمدار تازه شیائومی 12 مگا پیکسلی هستند و حسگر سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی خواهد بود. پیش بینی شده است که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شوند و حافظه داخلی‌اش هم احتمالا 256 گیگابایت است. شایعه شده است که شیائومی ممکن است یک نسخه سطح بالا هم از این گوشی را مانند نسل قبلی با بدنه سرامیکی معرفی کند اما این خبر هنوز رسما مورد تایید قرار نگرفته است و باید تا رونمایی رسمی‌اش منتظر بمانیم. شیائومی قصد دارد Mi MIX 2S را 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی کند. همچنین هوآوی هم قصد دارد گوشی‌های تازه سری P20 خود را در همین تاریخ و در پاریس رونمایی کند. باید ببینیم کدام مدل در این رقابت نفس‌گیر موفق می‌شود نظر کاربران و کارشناسان بیشتری را به خود جلب کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)