خانهاخبار
گوشی Honor 7C معرفی شد؛ سیستم تشخیص چهره و عکاسی پرتره

گوشی Honor 7C معرفی شد؛ سیستم تشخیص چهره و عکاسی پرتره

برند Honor هوآوی، به‌تازگی گوشی جدید خود را با نام تجاری Honor 7C به صورت رسمی معرفی کرده است. این مدل چهار گیگابایت رم و دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

برند آنر هوآوی به صورت رسمی از گوشی میان‌رده Honor 7C رونمایی کرده است و این مدل از فردا در چین عرضه خواهد شد. قیمت پایه گوشی جدید هوآوی، 899 یوآن (115 یورو) خواهد بود؛ این مدل به 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم مجهز شده است. قدرت‌مندترین نسخه نیز با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 1299 یوآن (166 یورو) عرضه خواهد شد.

image

نسخه ارزان‌قیمت Honor 7X که با پسوند C از این مدل متمایز شده است، نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 دارد؛ ضمن اینکه شیشه 2.5 بعدی منحنی روی صفحه‌نمایش را فرا گرفته است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک است و با وجود حاشیه‌های باریک، برند Honor در پایین صفحه‌نمایش جلب‌توجه می‌کند. با صرف‌نظر از اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید، گوشی میان‌رده Honor 7C به تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام با هشت هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است؛ پیش‌تر، اعلام شده بود این مدل از تراشه Kirin 659 هوآوی استفاده می‌کند که هشت هسته پردازشی 64 بیتی از نوع Cortex A53 دارد. فضای ذخیره‌سازی گوشی جدید برند Honor را می‌توانید با کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید؛ فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

برای عکاسی با دوربین اصلی، هواوی از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ سنسور 2 مگاپیکسلی تنها زمانی مؤثر واقع خواهد شد که بخواهید عکس‌هایی با افکت بوکه به ثبت برسانید (در این تصاویر، پس‌زمینه مات شده و دوربین روی سوژه متمرکز می‌شود). Honor 7C می‌تواند با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کند؛ این رزولوشن برای یک گوشی میان‌رده، قابل قبول است. ثبت عکس‌های سلفی برعهده یک شاتر 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی است که همچنین می‌تواند هویت کاربران را به منظور قفل‌گشایی گوشی با چهره صاحب دستگاه، تشخیص دهد. به همین جهت، سیستم تشخیص چهره Honor 7C به هیچ سنسور خاصی وابسته نیست و البته نباید انتظار دقت بالایی را از آن داشته باشید. باید اشاره کرد که هر دو دوربین اصلی و سلفی، می‌توانند با حالت «پرتره» عکاسی کنند.

image

 گوشی جدید برند Honor، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 را به همراه رام EMUI 8.0 اجرا می‌کند. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، تأمین انرژی مورد نیاز برای پردازنده و نمایشگر را برعهده دارد. این مدل از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و 7.8 میلی‌متر ضخامت دارد؛ ضمن اینکه وزن آن، 164 گرم اعلام شده است. حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی گوشی می‌تواند هویت کاربران را احراز نماید.

هوآوی گوشی جدیدش را به رنگ آبی، قرمز، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، Honor 7C از تاریخ 13 مارس در چین به بازار عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)