خانهاخبار
مقایسه عملکرد دوربین +Galaxy S9 با iPhone X و Pixel 2 XL در نور کم

مقایسه عملکرد دوربین +Galaxy S9 با iPhone X و Pixel 2 XL در نور کم

در این مطلب عکس‌های گرفته شده با سه پرچمدار بزرگ بازار با هم مقایسه شده‌اند تا مشخص شود کدام یک عملکرد بهتری در نور کم و تاریکی شب دارند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

پرچمداران سامسونگ، اپل و گوگل قدرتمندترین دوربین‌ را میان گوشی‌های هوشمند بازار در اختیار دارند. یک از بخش‌هایی که می‌توان قدرت و عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند را با آن سنجید، عکاسی در شب و نور کم است.

از آنجا که شرکت‌های سازنده از اهمیت این موضوع مطلع هستند، تلاش می‌کنند تا هر سال گوشی‌هایی به بازار عرضه کنند که عملکرد بهتری در نور کم داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم عکس‌های گرفته شده با دوربین سه گوشی Galaxy S9 Plus، iPhone X و Pixel 2 XL را مورد مقایسه قرار دهید تا ببینیم کدام یک عملکرد بهتری در نور کم دارند.

مقایسه مشخصات دوربین اصلی

 

کیفیت لنز

اندازه دیافراگم

لرزشگیر

DxOMark

گلکسی اس 9 پلاس

12 + 12 مگاپیکسل

f/1.5 – f/2.4

OIS

99

آیفون 10

12 + 12 مگاپیکسل

f/1.8 -  – f/2.4

OIS

97

پیکسل 2 ایکس ال

12.2 مگاپیکسل

f/1.8

OIS

98

برای دیدن عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. سپس به ما بگویید به نظر شما عملکرد دوربین کدام یک از این سه پرچمدار در نور شب بهتر است.
 
image
image
image
 
image
image
image
 
image
image
image
 
image
image
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

Amirarsh

۱۳۹۷/۸/۳۰
من خودم پیکسل۲ ایکس ال دارم عکس ها خیلی وضوح بیشتری دارند تازه گوشی های گوگل با دوربین عکاسی های حرفه ای مقایسه اش می کنن

مهدی

۱۳۹۷/۷/۴
عکس اول گوگل پیکسل عکس دوم آیفون وعکس سوم سامسونگ.عکس اول ب نوشته های pezzaچقد گوگل پسکسل شفاف افتاده ولی ایفون و سامسونگ تار تر افتاده.عکس دوم برا آیفون شفاف تر و عکس سوم شامسونگ صورت شخص خیلی قشنگو واضح تر افتاده

مهدی

۱۳۹۷/۳/۱۱
تو درست میگی (: اصلا htc هم از اینا بهتره

Saeed

۱۳۹۷/۱/۱۹
سلام به همگی عکس اول گوگل پیکسل بهتر از ایفون x عمل کرده ایفون یکم تا شده گوگل پیکسل واضح تره عکس دوم سام بهتر عمل کرده از ایفون ایفون x توی عکس دوم خیلی روشن شده ولی s9 پلاس بهتر بود عکس سوم s9 پلاس بهتر از ایفون عمل کرده رنگ ساختمان یا مجسمه رنگ گرم تر نشون داده ایفون یکم سرده عکس اخر هم به نظر من ایفون x بهتر شده از هم s9 پلاس زیادی روشن گرفته گوگل پیکسل هم داخل عکس اخری سوم هست چون اول ایفون بعد سام بعد پیکسل نظر من این بود هر کسی نظر خودشو داره و قابل احترام هست

ali

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
واقعا سامسونگ s9 رو بخش دوربین اونم عکاسی در شب خیلی تغییر کرده و به نظر من تو این بخش داره حرف اول بازار میزنه