خانهاخبار
موتورولا هدست واقعیت مجازی ویژه گوشی‌های ماژولار خود را تولید می‌کند

موتورولا هدست واقعیت مجازی ویژه گوشی‌های ماژولار خود را تولید می‌کند

گوشی‌های هوشمند خانواده Moto Z شرکت موتورولا تنها محصولات ماژولار این حوزه محسوب می‌شوند که با موفقیت به رشد خود ادامه می‌دهند. این گوشی‌ها با اتصال ماژول‌های مختلف که Moto Mod نامیده می‌شوند، به قابلیت‌های گوناگونی مجهز خواهند شد. جدیدترین این موتو مادها، یک هدست واقعیت مجازی است که به طور اختصاصی برای خانواده موتو زد توسعه یافته.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

با معرفی هر نسل از محصولات خانواده موتو زد، ماژول‌های جدید و گاه جالبی نیز معرفی می‌شوند؛ حال با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل سوم موتو زد، انتظار داریم موتورولا باز هم از مادهای جدیدی رونمایی کند. ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه موبایل، در توییت جدید خود اعلام کرده که موتورولا مشغول توسعه یک ماژول جدید است که در واقع یک هدست واقعیت مجازی است و موتورولا Virtual Viewer نام دارد.

image

احتمالا هدست جدید موتورولا یک هدست VR مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل است و برای استفاده از آن باید گوشی را درون این هدست قرار داد. طبق تصویر منتشر شده از دستگاه و جعبه آن، یک محفظه برای استفاده از دورربین گوشی برای اپ‌های شبیه ساز قرار گرفته است. با وجود محفظه دوربین در این هدست، امیدواریم پرچم‌داران جدید موتو زد از قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بهره‌مند باشند.

موتو زد ۳ و موتو زد ۳ پلی در ماه ژوئن رونمایی می‌شوند، اما هیچ اطلاعی از زمان معرفی و عرضه هدست موتورلا Virtual Viewer در دسترس نیست و با توجه به این که موتورولا اعلام کرده بود قصد دارد گوشی‌های ماژولار خود را به گونه‌ای طراحی نماید که گوشی‌های قدیمی‌تر هم بتوانند از ماژول‌های جدید پشتیبانی کنند، ممکن است این هدست حتی زودتر از پرچم‌داران جدید رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)