خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی زنده و تصاویر تازه از پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی

تماشا کنید: ویدیوی زنده و تصاویر تازه از پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی

پرچمدار Mi MIX 2S ماه آینده رسما رونمایی می‌شود اما هنوز هم نمی‌دانیم طراحی ظاهری نهایی آن چگونه خواهد بود. تصاویر و ویدیویی را که در ادامه مشاهده می‌کنید، طراحی‌های متفاوتی را از گوشی مذکور به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۸

شیائومی تا سه هفته آینده پرچمدار تازه خود را تحت عنوان Mi MIX 2S معرفی خواهد کرد. همچنان که به تاریخ 27 مارس (7 اسفند) نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و گزارش‌های بیشتری درباره این پرچمدار سطح بالا منتشر می‌شوند و ما را بیش از پیش با مشخصات آن آشنا می‌کنند. در روزهای اخیر شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی متعددی با محوریت دوربین توانای Mi MIX 2S و مجهز شدن آن به قابلیت‌های AI بودیم. روز گذشته هم تصاویر رندرشده، زنده و همچنین ویدیوی تازه‌ای منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شدند که به اختصار به تشریح آن‌ها می‌پردازیم.

مهم‌ترین نکته در خبرهای مختلف درباره Mi MIX 2S این است که در حال حاضر اطلاعات درستی از طراحی ظاهری نهایی آن در دسترس نیست. مشخصات فنی این گوشی بارها در گزارش‌ها و فرم ور آن فاش شد و برای مثال دیگر مطمئن هستیم که از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد. از طرفی موقعیت تعبیه دوربین سلفی و همچنین اصلی این گوشی در تصاویر فاش شده اخیر کاملا متفاوت دیده می‌شود و هنوز هم نمی‌دانیم کدامیک صحت دارند. در ویدیوی منسوب به Mi MIX 2S شیائومی شاهد هستیم که حسگر سلفی مانند برخی تصاویر رندر شده اخیر در گوشه بالا سمت راست پنل و به شکل بریدگی حاشیه طراحی شده است. تصاویر مشابه این طراحی چندی پیش در رنگ‌‌های مشکی و سفید منتشر شدند و توجه اغلب کاربران را به طراحی منحصر به فرد گوشی مذکور جلب کردند. از طرفی تازه‌ترین نسخه فرم ور منسوب به Mi MIX 2S که چند روز پیش فاش شد، از تعبیه حسگر سلفی در حاشیه پایین صفحه نمایش خبر داد. همان‌طور که می‌دانید دوربین سلفی Mi MIX 2 هم در چنین موقعیتی تعبیه شده است.

image

حاشیه‌های صفحه نمایش Mi MIX 2S در این ویدیو بسیار باریک دیده می‌شوند اما همچنان قادر نیستیم لبه پایین آن را مشاهده کنیم. پس از انتشار ویدیوی پیش رو، سری تازه‌ای از تصاویر زنده و رندر شده منسوب به این گوشی منتشر شدند و طراحی ظاهری آن را بار دیگر به نمایش گذاشتند. تصویر زنده این پرچمدار از نمای روبرو ممکن است در نگاه اول شما را به یاد Vivo Apex بیندازد چراکه حاشیه‌های آن تا جای ممکن از بین رفته‌اند. اما اهمیت این تصاویر تازه در نمایش حاشیه بسیار باریک پایین صفحه نمایش است که ویدیوی و شایعه اخیر را هم مورد تأیید قرار می‌دهد. دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست فریم این گوشی تعبیه شده‌اند و شاهد هستیم که از پوسته اختصاصی MIUI OS شیائومی هم بهره می‌برد. متاسفانه نمای پنل پشتی در این تصاویر مشخص نیست اما نکته جالب توجه دیگر این است که گوشه‌های پنل نمایش آن مانند اغلب دستگاه‌های هوشمند مدرن خمیده طراحی شده‌اند.

image

از طرفی تصویر رندر شده‌ای که به تازگی منتشر شده است، نمای پنل پشتی Mi MIX 2S را هم به نمایش می‌گذارد. دوربین دوگانه در این تصویر به صورت افقی چینش شده و با تصویر زنده اخیر گوشی مذکور تناقض دارد. روز گذشته تصویر زنده‌ای را از Mi MIX 2S در کنار Mi MIX 2 منتشر کردیم که از طراحی دوربین دوگانه این نسخه تازه مشابه آیفون 10 اپل خبر می‌داد. با تکیه بر همین خبرهای ضد و نقیض است که تأکید داریم طراحی نهایی پرچمدار شیائومی هنوز هم مرموز است.

image

اغلب شایعه‌ها معتقدند که Mi MIX 2S شیائومی صفحه نمایش 6 اینچی OLED با نسبت تصویر 18:9 دارد و در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 معرفی می‌شود. اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری شیائومی به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شوند و حافظه داخلی نسخه سطح بالای آن هم 256 گیگابایت است. گفته می‌شود که بدنه این گوشی تازه احتمالا از جنس سرامیک خواهد بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)