خانهاخبار
تصویر زنده Mi MIX 2S شیائومی با طراحی شبیه به آیفون 10

تصویر زنده Mi MIX 2S شیائومی با طراحی شبیه به آیفون 10

شیائومی قرار است فروردین سال آینده از پرچمدار Mi MIX 2S پرده بردارد. تصویر فاش شده تازه این گوشی از طراحی دوربین اصلی شبیه آیفون 10 اپل خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

گوشی پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی قرار است 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی شود. مشخصات فنی این گوشی تا به حال بارها در خلال خبرهای مختلف فاش شده است اما هنوز هم اخبار قطعی درباره طراحی ظاهری نهایی آن در دسترس نیست. در همین راستا روز گذشته تصویر زنده منسوب به این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد و نمای پنل پشتی آن را به نمایش گذاشت. همان‌طور که می‌دانید، Mi MIX 2S درواقع نسخه تازه‌ای از پرچمدار Mi MIX 2 شیائومی است که سال گذشته معرفی و عرضه شد و در تصویر پیش رو هم شاهد هستیم که هر دو کنار هم قرار گرفته‌اند.

image

در این تصویر زنده شاهد هستیم که گوشی Mi MIX 2S به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه شبیه آیفون 10 اپل مجهز شده است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ پنل تعبیه شده‌اند و فلش LED هم میان آن‌ها قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت هم در همین پنل دیده می‌شود و با شایعه اخیر مبنی بر تعبیه این حسگر زیر صفحه نمایش در تضاد است. با توجه به نمای ظاهری پنل پشتی گوشی مذکور همچنین پیش بینی می‌شود که از جنس سرامیک ساخته شده باشد.

image

هفته گذشته شاهد انتشار تصویر زنده دیگری منسوب به گوشی Mi MIX 2S شیائومی بودیم که نشان می‌داد بخش عمده پنل جلوی آن در اختیار صفحه نمایش خواهد بود. همین تصویر همچنین به شایعه تعبیه حسگر اثرانگشت قوت بخشید چراکه در آن شاهد تعبیه حسگر مذکور زیر صفحه گوشی بودیم. در گزارش دیگری هم گفته شده بود که کمپانی شیائومی نوعی حسگر اثرانگشت اختصاصی را برای تعبیه زیر صفحه نمایش در دست توسعه دارد. اگر این شایعه صحت داشته باشد و شیائومی حسگر نوین و اختصاصی‌اش را به مرحله نهایی رسانده باشد، ممکن است Mi MIX 2S هم سرانجام با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی شود و این تصویر زنده منسوب به پنل پشتی آن درواقع به یک پروتوتایپ قدیمی تعلق داشته باشد.

تا به حال تصاویر متعددی منسوب به گوشی Mi MIX 2S شیائومی با طراحی ظاهری متفاوت در فضای وب منتشر شده است و به نظر می‌رسد که هیچکدام به نسخه نهایی پرچمدار مذکور مربوط نشوند. همان‌طور که گفتیم، این گوشی قرار است تا سه هفته آینده رسما معرفی شود و احتمالا در خلال این مدت همچنان شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود.

image

کمپانی شیائومی چند روز پیش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی به ویژگی هوش مصنوعی در دوربین پرچمدار تازه خود اشاره کرد و روز گذشته هم شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی تازه‌ای از سوی این سازنده چینی بودیم. این تیزر تازه کمی مرموز به نظر می‌رسد اما سازنده مشخصا اشاره کرده که به دوربین یا ویژگی‌های دوربین گوشی Mi MIX 2S مربوط است. این تیزر تازه به شکل یک ویدیوی بسیار کوتاه و ساده در حساب کاربری رسمی شیائومی در Weibo منتشر شده است و دو شکل هندسی دایره و مربع را به نمایش می‌گذارد. این سازنده هیچ توضیح تکمیلی درباره تصویر پیش رو منتشر نکرده است اما اغلب خبرگزاری‌های چینی معتقدند که دوربین Mi MIX 2S احتمالا به دو دوربین مجهز می‌شود که لنزهای آن‌ها کاملا مجزا عمل می‌کنند.

شایعه شده است که گوشی Mi MIX 2S شیائومی صفحه نمایش 6 اینچی OLED دارد و در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود. لنزهای 12 مگا پیکسلی دوربین اصلی این پرچمدار احتمالا Sony IMX363 هستند و دوربین سلفی‌اش هم به لنز تکی 8 مگا پیکسلی مجهز می‌شود. ظرفیت باتری فبلت مذکور معادل 3400 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده و ممکن است حافظه داخلی نسخه سطح بالای آن 256 گیگابایت باشد. امیدواریم کمپانی شیائومی عرضه این پرچمدار سطح بالا را چند هفته پس از رونمایی رسمی آغاز کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
فعلا که تمام دنیا دارن از آیفون تقلید میکنن

مهراد

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
دقیقا.شیائومی اولین شرکتی بود که گوشی بی حاشیه ساخت. Mi Mix یه شاهکار هنری بود

mehdi

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
چرا وقتی ایفون نمایشگر تمام صفحه رو از شیائومی تقلید کرد کسی نگفت تصویر آیفون 10با طراحی شبیه Mi MIX 1