خانهاخبار
استفاده از نمایشگر گوشی به عنوان تاچ‎پد یا صفحه‌کلید بی‌سیم در Android P

استفاده از نمایشگر گوشی به عنوان تاچ‎پد یا صفحه‌کلید بی‌سیم در Android P

به‌نظر می‌رسد در نسخه نهایی سیستم‌عامل Android P قابلیتی ارائه خواهد شد که به کمک آن می‌توانید از صفحه‌نمایش گوشی به عنوان تاچ‎پد یا صفحه‌کلید استفاده نمایید.
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

نسخه جدید داک DeX به خریداران گوشی‌های هوشمند Galaxy S9 اجازه می‌دهد از نمایشگر پرچمدار 2018 سامسونگ به عنوان ترک‌پد استفاده کنند؛ این ویژگی پیش‌تر به واسطه قابلیت PC Mode میت 10 و میت 10پرو هوآوی و کانتینیوم گوشی‌های ویندوزی مایکروسافت ارائه شده بود.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده، سیستم‌عامل Android P از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و حتی اجازه می‌دهد از نمایشگر گوشی خود به عنوان صفحه‌کلید استفاده کنید. ظاهراً گوگل مدت‌هاست که روی توسعه چنین سیستمی کار می‌کند؛ با این‌حال ویژگی مذکور در نسخه‌های فعلی سیستم‌عامل اندروید غیرفعال است. استفاده از نمایشگر گوشی به عنوان ترک‌پد بسیار خوب خواهد بود؛ هرچند بعید می‌دانیم تجربه لذت‌بخشی در هنگام استفاده از نمایشگر گوشی خود به عنوان صفحه‌کلید به‌دست آورید.

نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید که در حال‌حاضر Android P نامیده می‌شود، در بهار 2018 به صورت رسمی توسط گوگل معرفی خواهد شد. البته بعید است نسخه نهایی آن تا پیش از تابستان آینده منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
اندروئید بعدی Q است؟
و بعدی R
و بعدیش S
گلکسیS اندروییدS
تیزر تبلیغاتی سامسونگ ❤SS❤