خانهاخبار
طراحی احتمالی پرچمدار LG G7 فاش شد؛ دوربین دوگانه عمودی و حاشیه‌های باریک

طراحی احتمالی پرچمدار LG G7 فاش شد؛ دوربین دوگانه عمودی و حاشیه‌های باریک

تصاویر مفهومی با استناد به شایعات موجود پیرامون پرچمدار جدید ال‌جی به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی LG 7 Neo را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

شرکت ال‌جی در بازار موبایل شرایط چندان خوبی ندارد؛ کُره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند با تغییر نام تجاری گوشی‌های پرچمدار خود، جان تازه‌ای به پیکره نیمه‌جان محصولات رده‌بالای این شرکت بدهند. پرچمدار 2018 ال‌جی که عنوان جانشین LG G6 را یدک می‌کشد، به این زودی ارائه نمی‌شود؛ با این وجود، شایعاتی مبنی بر ارائه نمونه آزمایشی پرچمدار LG G7 Neo به صورت محدود در نمایشگاه MWC 2018 وجود دارد.

مدتی پیش، تصاویر و ویدیویی از نمونه آزمایشی جدیدترین عضو از سری G منتشر شد؛ به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید ال‌جی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و و طراحی پنل جلوی آن، ظاهر آیفون 10 را تداعی می‌کند. به‌تازگی نیز تصاویری از گوشی LG G7 Neo با استناد به شایعات موجود پیرامون آن، منتشر شده است که طراحی نهایی پرچمدار احتمالی ال‌جی را در سال 2018 فاش می‌کند.

image

همان‌طور که مشاهده می‌شود، حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش حذف شده است؛ به همین جهت، ال‌جی از بریدگی به منظور گنجاندن دوربین سلفی و بلندگوی در پنل جلوی گوشی استفاده کرده است. با این‌حال، خبری از حذف کامل حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیست.

در پنل پشتی نیز دو دوربین دیده می‌شود که با چینش عمودی در کنار یک‌دیگر جای‌ گرفته‌اند؛ دوربین اصلی به فلاش LED با دو رنگ مختلف مجهز شده است و از فوکوس خودکار لیزری بهره می‌گیرد. دکمه‌ی Home گوشی که به عنوان کلید پاور و حسگر اثرانگشت عمل می‌کند، به پایین دوربین اصلی منتقل شده است. در LG G6 و پرچمدار جدیدتر ال‌جی یعنی فبلت V30، دوربین دوگانه با چینش افقی در پنل پشتی گنجانده شده است.

image

گمان می‌رود مدل فاش شده با اسم‌رمز Judy در حال توسعه باشد؛ این گوشی تا نیمه 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. از جمله مشخصات به‌دست آمده برای جانشین LG G6، می‌توان به صفحه‌نمایش 6 اینچی OLED با رزولوشن Quad HD + (یا 3120 در 1440 پیکسل) اشاره کرد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش به دلیل ایجاد بریدگی در بالای آن، بیشتر از رزولوشن معمول 1440 در 2880 پیکسل است.

گفته می‌شود تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام که در Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی به‌کار گرفته شده بود، قلب تپنده‌ی پرچم‌دار جدید ال‌جی است. شایعات به عرضه گوشی Judy با حداکثر شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اشاره دارند؛ نسل قبل یعنی LG G6 نیز در سه مدل با چهار گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ارائه شده بود. همچنین گمان می‌رود LG Judy به بلندگوهای استریو مجهز شده باشد؛ شرکت کُره‌ای، اخیراً نام تجاری BoomBox را به ثبت رسانده است که احتمالاً مربوط به بلندگوی استریو جانشین LG G6 است. 

image

صرف‌نظر از مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید ال‌جی که تفاوت چشمگیری با پرچمداران دیگر بازار ندارد، جانشین LG G6 باید قابلیت‌هایی را ارائه دهد که محصول جدید شرکت سازنده را از رقبایش از جمله Galaxy S9 سامسونگ، آیفون 10 اپل و حتی Huawei P20 متمایز کند. ارائه گوشی با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند لازمه پیروزی LG G7 یا هر نام تجاری دیگری که برای گوشی جدید ال‌جی درنظر گرفته خواهد شد، نیست و این شرکت باید روی بهبود قابلیت‌های نوآوارانه محصولات خود متمرکز شود. تا زمان عرضه گوشی جدید ال‌جی، سازنده کُره‌ای به فروش نسخه به‌روز شده فبلت LG V30 با نام تجاری V30S ThinQ ادامه خواهد داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Reza

۱۳۹۷/۲/۱
محض اطلاع شما الجی در سال 2018 جانشین سامسونگ در ساخت ال سی دی های اپل شده پس تقلید نکرده بلکه از ال سی دی که سفرش گرفتن تا تولید کنن برای خودشونم استفاده کردن

هاشم

۱۳۹۷/۱/۲۱
مگه چیدمان آیفون عمودی نشده ممد؟!

علی

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
داداش نفمیدیم چی گفتی یکم ساده تر توضیح بده!

Pourya

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
خخخخ
تمام برندا دارن از هم کپی میکنن همه گوشیا شده شبیه هم.
بازم دم سونی گرم بابا درسته یکم بالا پایین حاشیه داره تو xz2 ولی حداقل خودشه فقط. بدون کپی

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
میشه تفاوت پشتش با وی 30 رو بگی؟ فقط چیدمان دوربین ها عمودی شده همین