خانهاخبار
تأخیر در معرفی ساعت هوشمند Watch 3 هوآوی

تأخیر در معرفی ساعت هوشمند Watch 3 هوآوی

ساعت هوشمند Watch 2 هوآوی با استقبال شدید کاربران مواجه شده و سازنده هم تصمیم گرفته است تا معرفی نسل بعدی را به خاطر فروش بالای این گجت پوشیدنی به تعویق بیندازد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

ساعت هوشمند Watch 2 هوآوی در حال حاضر در میان کاربران گجت‌های هوشمند پوشیدنی بسیار محبوب است اما علاقه مندان به محصولات این سازنده ظاهرا باید مدت زمان طولانی را برای ورود نسل بعدی یعنی Watch 3 منتظر بمانند.

به نظر می‌رسد میزان فروش و استقبال از Watch 2 هوآوی به قدری زیاد است که این کمپانی چینی تصمیم گرفته معرفی نسل بعدی را به تأخیر بیندازد! از طرفی هوآوی تأیید کرده است که قصد دارد Watch 3 را توسعه دهد اما این گوشی به این زودی‌ها روانه بازار نخواهد شد.

image

ریچارد یو، از مقامات ارشد اجرایی هوآوی، طی بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که این سازنده به خاطر فروش خوب Watch 2 برای معرفی نسل سوم ساعت‌های هوشمند خود اصلا عجله‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد زمان بیشتری را صرف توسعه و گسترش طرح Watch 3 کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که Watch 3 در آینده نزدیک و در کنار سری گوشی‌های P20 هوآوی معرفی نشود. همان‌طور که می‌دانید این کمپانی چینی قصد دارد سری گوشی‌های مذکور را با سه مدل تازه P20، P20 Pro و میان رده P20 Lite ماه آینده در 7 فروردین رسما معرفی کند. پیش بینی می‌شود که نسل تازه ساعت‌های هوشمند هوآوی در نمایشگاه IFA و در ماه سپتامبر رسما رونمایی شود اما این خبر هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته و در حد شایعه ظاهر شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)