خانهاخبار
پیش فروش Galaxy S9 سامسونگ کمتر از حد انتظار است

پیش فروش Galaxy S9 سامسونگ کمتر از حد انتظار است

دوگانه Galaxy S9 و S9 هفته گذشته رسما معرفی شدند و پیش فروش آن‌ها هم تنها کمی پس از رونمایی آغاز شد. خبرها حاکی از آن است که اسقبال کاربران از این گوشی‌ها کمتر از نسل قبلی بوده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، میزان پیش فروش دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus بسیار کمتر از انتظار است. کمپانی سامسونگ گوشی‌های مذکور را در خلال نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا رسما معرفی کرد و پیش فروش آن هم از چهارشنبه 9 اسفند رسما در کره جنوبی آغاز شد. حالا تحلیل گران صنعت موبایل ادعا کرده‌اند که میزان پیش فروش این گوشی‌های تازه نتوانسته است در 6 ساعت آغازین به میزان پیش فروش دوگانه Galaxy S8 سال گذشته برسد. البته در نظر داشته باشید که این گزارش غیررسمی و در حد شایعه منتشر شده و هنوز به تأیید سازنده نرسیده است. همچنین سامسونگ هنوز گزارش یا بیانیه‌ای در این باره منتشر نکرده است.

image

علاوه بر این، در گزارش ذکر شده که یکی از کارمندان اپراتور محلی در کره جنوبی گفته است بسیاری از مشتریان علاقه مند به تهیه S9 و S9 Plus هستند اما تعداد این پیش خریدها ظاهرا از میزان پیش خرید سال گذشته کمتر است. در این گزارش همچنین به میزان فروش V30S ThinQ از کمپانی ال جی اشاره شده و گفته شده است که کاربران کره جنوبی از این گوشی هم آنچنان که انتظار می‌رفت استقبال نکرده‌اند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که میزان پیش فروش گوشی مذکور هم از حد انتظار پایین‌تر باشد. البته لازم است اشاره کنیم که این گزارش غیررسمی تنها بر اساس ارقام به دست آمده در 6 ساعت آغازین پیش فروش گوشی‌های مذکور تدوین شده و رقم کلی آن هم چندان کم نیست. در حال حاضر مشخص نیست که وضعیت پیش فروش دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus چگونه پیش خواهد رفت چراکه سامسونگ ظاهرا هزینه زیادی بابت تبلیغات فروش آن‌ها پرداخت کرده و امیدوار است کمپین‌های تبلیغاتی متعددش موفق شوند. این غول تکنولوژی درواقع انتظار دارد که میزان فروش دوگانه Galaxy S9 از S8 هم بیشتر باشد. البته سامسونگ هرسال با معرفی نسل تازه چنین انتظاری دارد اما به درستی نمی‌دانیم که امسال با توجه به تفاوت‌های اندک میان این دو نسل چه اتفاقی خواهد افتاد.

لازم به ذکر است که پیش فروش Galaxy S9 و S9 Plus نه تنها در کره جنوبی بلکه در اغلب بازارها ازجمله آمریکا، انگلیس، آلمان، دانمارک، لهستان، ایران و برخی کشورهای دیگر آغاز شده است. این دو گوشی سطح بالا قرار است از حدودا 2 هفته دیگر رسما عرضه شوند و در این فرصت باید ببینیم میزان پیش فروش آن‌ها چه تغییری خواهد کرد و آیا انتظار سامسونگ را برآورده می‌کنند یا خیر. دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus را اساسا باید نسخه‌های بهبود یافته از Galaxy S8 و S8 Plus بدانیم چراکه از نظر طراحی ظاهری تقریبا شبیه یکدیگر هستند. این نسل هم مانند سال گذشته از جنس شیشه و فلز طراحی شده اما موقعیت حسگر اثرانگشت آن کمی تغییر یافته است. S9 و S9 Plus در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت اگزینوس 9810 و کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی شده‌ و مناسب بازارهای متفاوتی طراحی شده‌اند. S9 همچنان 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی تک لنز دارد و S9 Plus از 6 گیگابایت رم و دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره می‌برد. بدین ترتیب تفاوت میان این دو مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است چراکه S8 و S8 Plus حافظه رم و سیستم دوربین یکسانی داشتند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
باید روی قیمتش تجدید نظر کنن

Sajad

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
چقدر تعصب به یک برند⁦:-\⁩

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
این گوشی بی نظیره و با فاصله بهترینه دوربین صدر dxomark صفحه نمایشش بهترین از نگاه دیسپلی میت . بالاترین بنچمارک ها در نسخه اگزینوس واقعا شاهکاره رو دست نداره

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
خخخخخخخخ تو چرا خوشحالی هنگی جان این گوشی کم هم بفروشه بازم پرفروش ترین گوشی سال میشه بهترین دوربین بهترین صفحه نمایش بالاترین بنچماک میدونستی همین پیشفروشش حداقل 10 برابر فروش کل سال هنگ تی سی میشه.گزارش مالی همیشه نشون میده بالاترین فروش دنیا رو داشته و امثال هنگ تی سی تو خواب هم به 1 هزارم این اعداد نمیرسن و همونطور که قابل پیشبینی بود ورشکست میشن

Mking

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
با این قیمت مضحک و ظالمانه ای که تو ایران برای پیش فروش گذاشته عمرا خوب بفروشه مردم یا نوت میخرن یا s8