خانهاخبار
ال‌جی گوشی Q7 و V35 را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته است

ال‌جی گوشی Q7 و V35 را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته است

افشاگر معروف، مدعی است ال‌جی به همراه G7 Neo از دو گوشی Q7 و V35 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرده است؛ هر سه مدل، پشت درب‌های بسته کنگره جهانی موبایل معرفی شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

در حالی‌که نمایشگاه MWC 2018 به پایان رسیده و بسیاری از شرکت‌های مختلف از محصولات خود رونمایی کرده‌اند؛ اخبار تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که محصولاتی پشت‌ دربهای بسته توسط شرکت‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است. مدتی پس از اینکه اعلام شد نمونه‌ای از پرچم‌دار جدید ال‌جی با نام LG G7 Neo در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته شده است؛ شایعه‌پرداز معروف به معرفی محدود دو گوشی دیگر یعنی LG V35 و LG Q7 اشاره دارد.

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی از گوشی‌های مذکور در دسترس نیست؛ برخلاف پرچم‌دار G7 Neo که تصاویری از آن فاش شد، هیچ تصویری دال بر صحت این ادعا از دو گوشی LG V35 و LG Q7 به‌دست نیامده است. در حال‌حاضر، نمی‌دانیم گوشی V35 چه مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی نسبت به V30 ارائه می‌دهد؛ آخرین گوشی که از سری V توسط ال‌جی عرضه شده، V30s ThinQ نام دارد. این مدل برخلاف پرچم‌دار نیمه دوم 2018 ال‌جی، به شش گیگابایت رم مجهز شده است و هوش مصنوعی، عملکرد گوشی را در هنگام عکاسی بهبود می‌دهد. با این‌حال، نمی‌توان وی 30 تینک را یک نسخه ارتقا یافته حقیقی نسبت به V30 نامید؛ گوشی مذکور مانند مدل اصلی به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و مشخصات سخت‌افزاری یکسانی با V30 نظیر دوربین دوگانه و نمایشگر P-OLED دارد .

image

گوشی LG Q7 نیز احتمالاً به عنوان یک میان‌رده توسط شرکت کُره‌ای معرفی خواهد شد؛ این سازنده، آخرین‌بار مدل LG Q6 و LG Q8 را از سری تازه‌نفس Q عرضه کرده بود. Q8 را می‌توان نسخه‌ای از فبلت LG V20 نامید که نمایشگر کوچک‌تری دارد؛ با این‌حال با طراحی مشابه با فبلت V20 و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند نظیر اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.5 اینچی QHD و چهار گیگابایت رم همراه شده است. از سوی دیگر، LG Q6 به عنوان یک میان‌رده ارائه می‌شود که طراحی بدون حاشیه مشابه با پرچم‌دار LG G6 دارد اما به مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری مجهز شده است.

همچنین اعلام شده که شرکت ال‌جی، ساعت‌مچی هوشمند جدیدی را به صورت مخفیانه ارائه داده است؛ از زمان عرضه LG Watch Sport و LG Watch Style نزدیک به یک سال می‌گذرد و به همین جهت، قابل انتظار است که ال‌جی ساعت‌مچی هوشمند جدیدی را با سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear) توسعه دهد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست محصولات جدید ال‌جی چه زمانی معرفی خواهند شد؛ هرچند، ادعا می‌شود که LG G7 در ماه ژوئن با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، نمایشگر 6 اینچی OLED (یا MLCD+)، چهار / شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد. با توجه از تصاویری که از LG G7 Neo در نمایشگاه MWC 2018 به دست آمده است، این مدل مانند آیفون 10 اپل در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت و برخلاف پرچم‌داران پیشین ال‌جی، به دوربین دوگانه عمودی مجهز شده است.

عدم عرضه جانشین LG G6 در نمایشگاه MWC 2018، به دلیل بازطراحی پرچم‌دار جدید این شرکت و زیان‌دهی بخش موبایل است؛ همین موضوع باعث شده تا ال‌جی، روش جدیدی را برای باقی ماندن در صنعت گوشی‌های هوشمند اتخاذ کند و به دنبال آن، بازه زمانی بین عرضه گوشی‌های پرچم‌دار جدید جدید خود را افزایش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
یک دهم درصد بازار رو در اختیار داره نه 10 درصد

سعید

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
واقعا برای بار صدم میگم که منظورتونو از زیان دهی بخش موبایل واضح تر توضبح یده جهانی دفعه دیکه بدتر میگما. اگه به فروش کم تر انتظار جی 6 ه که درست و چرت ترین تیکه ش اونجایی بود که گفتی باقی موندن مکه الجی الان تزذیک یه 10 درصد سهام بازارو نداره پس این مزخرفات چیه