خانهاخبار
میان رده‌های J4، Galaxy J3 و J6 سامسونگ بنچمارک شدند

میان رده‌های J4، Galaxy J3 و J6 سامسونگ بنچمارک شدند

سامسونگ قصد دارد با معرفی چند گوشی میان رده سری Galaxy J خود را گسترش دهد. Galaxy J3، J4، J6، J7 و J8 اسامی این گوشی‌های احتمالی است که برخی از آن‌ها در ابزارهای انلاین بنچمارک هم دیده شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۱

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ چند میان رده مختلف را از سری گوشی‌های Galaxy J خود در دست توسعه دارد. این غول تکنولوژی چندی پیش دو گوشی میان رده سطح بالا را به نام‌های Galaxy A8 و A8 Plus (2018) با قیمتی در حد پرچم‌دار روانه بازار کرد و به همین خاطر بخش میان رده‌های ارزان تازه آن کمی خلوت به نظر می‌رسد. این کمپانی نامی حالا ظاهرا قصد دارد سری Galaxy J خود را با معرفی چند مدل تازه گسترش دهد و میان رده‌های توانمند متعددی را با قیمت مناسب در دسترس کاربران قرار دهد.

image

اولین گوشی 2018 این سری احتمالا Galaxy J3 نام دارد که چندی پیش آن را در پایگاه‌های بنچمارک در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف مشاهده کردیم. اولین نسخه این گوشی با شناسه SM-J337A دیده شده است و از پردازنده اگزینوس 7570 قدرت می‌گیرد. نسخه دیگر Galaxy J3 هم با شناسه SM-J337P بنچمارک شده و به پردازنده اگزینوس 7885 مجهز شده است. از طرفی هر دو نسخه 2 گیگابایت رم دارند و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برند. هنوز مشخص نیست سامسونگ در این باره چه برنامه دقیقی در نظر گرفته و آیا قرار است نسخه سطح بالاتری هم از Galaxy J3 مدل 2018 معرفی کند یا خیر. اگر این غول تکنولوژی چنین تصمیمی اتخاذ کند، احتمالا شاهد معرفی گوشی تازه‌ای تحت عنوان Galaxy J3 Achieve خواهیم بود چراکه سامسونگ چندی پیش این نام تجاری را در آمریکا به ثبت رساند. از طرفی اگر نتایج آزمون‌های مختلف بنچمارک که در هفته‌های اخیر منتشر شدند صحت داشته باشند، گوشی دیگری هم تحت عنوان Galaxy J4 رونمایی خواهد شد. سامسونگ تا به حال گوشی هوشمندی را به این نام معرفی نکرده است و Galaxy J4 مدل 2018 اولین گوشی J4 در سری Galaxy J این سازنده خواهد بود. این گوشی چندی پیش با شناسه SM-J400F در حالی در ابزار بنچمارک GeekBench دیده شد که مانند یکی از نسخه‌های Galaxy J3 2018 از پردازنده اگزینوس 7570 قدرت می‌گرفت و نتایج آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن هم مشابه نسخه مذکور بود. نکته جالب توجه دیگر اینکه Galaxy J4 همچنین مانند Galaxy J3 مدل 2018 از 2 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ یک میان رده دیگر هم به نام Galaxy J6 را در دست تولید دارد. این گوشی با شناسه SM-J600F در پایگاه بنچمارک دیده شده و فهرست مشخصاتش هم نشان می‌دهد که توانمندتر از Galaxy J4 و Galaxy J3 است. Galaxy J6 از پردازنده اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد و به 2 گیگابایت رم و همچنین اندروید 8.0 اوریو مجهز شده است. ممکن است همچنین شاهد رونمایی از گوشی هوشمند دیگری تحت عنوان Galaxy J7 باشیم. سامسونگ نام تجاری Galaxy J7 Refine را هم چندی پیش رسما به ثبت رساند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
با سلام و خسته نباشید امیدواریم سامسونگ حداقل ساعت همیشه روشن را در مدلهای 5 اینچی میان رده جی هم قرار بدهد که در سایز کوچک این ساعت همیشه روشن نیست وصفحه نمایش را هم کشیده تر بکند و از تایپ c هم بکار ببرد ... تشکر