خانهاخبار
پرچم‌دار جدید ال‌جی نیمه اول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

پرچم‌دار جدید ال‌جی نیمه اول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

براساس اعلام مقامات ال‌جی، این شرکت درنظر دارد تا گوشی پرچم‌دار جدیدش را در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۲/۸

به جای عرضه گوشی‌هوشمند جدید، ال‌جی مدل V30 ThinQ را اخیراً در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کرده است. نسخه s فبلت V30 ال‌جی، با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده است و حافظه رم بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین دارد. با این‌حال، LG V30s ThinQ از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری نسبت به Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری منتظر عرضه پرچم‌دار 2018 ال‌جی باشند.

یک مقام اجرایی بلندمرتبه ال‌جی موبایل، تأیید کرده است که پرچمدار جدید این شرکت در نیمه اول سال 2018 معرفی خواهد شد. Hwang Jeong-hwan که ریاست بخش موبایل ال‌جی را از ماه نوامبر 2017 برعهده دارد، در پاسخ به زمان عرضه پرچم‌دار جدید شرکت متبوع‌اش اعلام کرده است که ال‌جی با برندهای دیگر رقابت نمی‌کند!

واحد موبایل ال‌جی در طی چند سال اخیر با زیان‌دهی و فروش پایین مواجه شده است و اوضاع مطلوب ندارد! هرچند رئیس تازه منصوب شده ال‌جی موبایل، مدعی است این بخش با در پیش گرفتن یک سیاست جدید، به سوددهی خواهد رسید. گمانه‌زنی‌های گذشته به عرضه گوشی پرچمدار دیگری به جای LG G7 اشاره دارد؛ شرکت ال‌جی در طی دو سال اخیر، مدل‌های G5 و G6 را به بازار عرضه کرده است اما احتمال نمی‌دهیم که G7، پرچم‌دار جدید ال‌جی باشد.

image

ال‌جی مدعی است که تغییر نام پرچم‌داران جدیدش، نشانه‌ای از تغییرات اساسی در برند این شرکت است؛ به همین جهت، باید روند مناسبی در پیش گرفته شود که تغییرات ارائه شده در گوشی‌های ال‌جی، بیانگر نام تجاری جدید آن‌ها باشد. عرچند، ال‌جی در این رابطه شتاب‌زده عمل نخواهد کرد!

Hwang Jeong-hwan، رئیس ال‌جی موبایل مدعی است که کسب اعتماد مشتریان برای این شرکت بسیار اهمیت دارد؛ ال‌جی روی کیفیت محصولات خود تمرکز خواهد کرد و با ارائه‌ی قابلیت‌های نه‌چندان ضروری، قیمت محصولاتش را افزایش نمی‌دهد. ایوان بلس، پیش‌تر مدعی شده بود «Judy» اسم‌رمز پرچمدار 2018 الجی است و با نمایشگر 6.1 اینچی از نوع MLCD+ عرضه خواهد شد؛ این پنل، قادر به تولید روشنایی حداکثری 800 نیت است و مصرف انرژی کم‌تری نسبت به پنل‌های IPS LCD دارد که در LG G6 و LG G5 از آن استفاده شده است.

انتظار داریم گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه خواهد داشت. البته LG V30s ThinQ که اخیراً معرفی شده است، شش گیگابایت رم دارد و در دو مدل با 128 و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود؛ این در حالی است که LG V30 با چهار گیگابایت رم در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه به فروش می‌رسید.

جانشین LG G6 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با سنسورهایی با دهانه لنزی F1.6 مجهز شده است و بلندگوی استریو خواهد داشت؛ نشان تجاری BoomBox اخیراً توسط ال‌جی به ثبت رسیده است و به‌نظر می‌رسد مربوط به بلندگوهای این گوشی باشد. این مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و ضمن اینکه موفق به دریافت گواهی IP68 شده است. ایوان بلس، مدعی است گوشی پرچمدار جدید ال‌جی در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و ال‌جی در حال‌حاضر، به دنبال آماده‌سازی این مدل است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۲/۹
واقعا ارزش خرید نداره

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۸
بدرد نمیخوره اینم بوت لوپ میشه و سایه میندازه.هنگ جی برد سوز ترین برند دنیاست