خانهاخبار
با خرید Mate 10 و Mate 10 Pro در جشنواره عید دیدنی هوآوی شرکت کنید

با خرید Mate 10 و Mate 10 Pro در جشنواره عید دیدنی هوآوی شرکت کنید

گوشی‌های سری میت‌ همیشه جزو پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند سال بوده‌اند. میت 10 و میت 10 پرو دوتا از بهترین گوشی‌هایی هستند که تاکنون ساخته شده‌اند. طراحی زیبا و با کیفیت، قدرت پردازشی فوق‌العاده، رابط کاربری به‌روز و اصالت و شخصیتی که در این گوشی‌ها وجود دارد سبب شده است تا جزو گزینه‌های نهایی هر کاربری قرار بگیرند.
۱۳۹۷/۱/۴
image

Mate 10 و Mate 10 Pro هر دو از پردازنده بسیار قدرتمند کایرین 970 و حداقل 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند که حافظه داخلی آنها قابل ارتقا است.

این گوشی‌های برای اولین در جهان مجهز به تراشه اختصاصی هوش مصنوعی شده است که عملکرد این گوشی‌ها را از هر گوشی دیگر هوشمندتر ساخته.

دوربین اصلی پرچمداران میت هوآوی از  دو لنز 12 + 20 مگاپیکسلی بهره می‌برند که با همکاری شرکت مشهور لایکا ساخته‌ شده‌اند. ترکیب هوش مصنوعی با سنسور قدرتمند دوربین سبب می‏شود تا در هر شرایطی بهترین تنظیمات عکاسی را داشته باشید و بتوانید پرتره‌های هنری بسیار زیبایی با افکت بوکه بگیرید.

باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با طول عمر فوق‌العاده و شارژ سریع از دیگر ویژگی‌های این پرچمداران است که در میان گوشی‌های فعلی بازار نظیر ندارد.

تفاوت میت 10 با میت 10 پرو به نسبت نمایشگر و میزان مقاومت در برابر نفوذ آب مربوط می‌شود. Mate 10 هوآوی از نمایشگر 5.9 اینچی QHD با نسبت 16 به 9 بهره می‌برد که حاشیه کمی در اطراف آن وجود دارد. اما Mate 10 Pro نمایشگری 6 اینچی بدون لبه با نسبت 18 به 9 دارد به همین خاطر اسکنر اثر انگشتش به پشت گویش منتقل شده است.

همچنین میت 10 پرو با داشتن تاییدیه IP67 به شکل بهتری می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت کند.

image

هوآوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» بر پا کرده است. مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن 96 تا پایان مدت این جشنواره اقدام به خرید Mate 10 یا Mate 10 Pro هوآوی کنند، بدون شرکت در قرعه‌کشی، هدایایی را از سوی هوآوی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این خریداران Mate 10 یا Mate 10 Pro در قرعهکشی 77 گوشی لوکس Mate 10 Porches Design و جوایزی دیگری مثل بلندگوی JBL Clip 2، هدست JBL و خدمات VIP هوآوی شرکت داده خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

رامین

۱۳۹۷/۲/۲۱
شاید شما گوشی سامسونگ یا اپل و یا شاید مدل های پایین تر هواوی رو داشتید متوجه شدید که گوشی بعد از یک یا دوسال کند میشه و لگ میزنه
اما هواوی در کنفرانس معرفی میت 10و نسخه پرو قول کُند نشدن گوشیو تا سه سال میده یعنی بعد از سه سال تازه مث گوشیای نو میشه .
برای من در کنار کامل بودن گوشی باتریش از همه مهم تره
Mate 10 pro یکی از معدود فبلت های پرچمدار و قدرتمند بازار هست که شارژدهی فوق العاده ای داره. اکثر محصولات رده بالا نهایتاً یک روز کامل را شارژدهی میکنند و حتی اگر 20 الی 30 درصد شارژ براشون باقی مانده باشد، حتماً باید شب را تا صبح به شارژر متصل باشن
کاربرد هوش مصنوعی اینه که شما هر جوری با گوشی رفتار کنی اونم با رفتار شما وفق پیدا میکنه مثلا اگه با گوشی زیاد بازی میکنید خودش قدرت پردازشو رو پروفشیونال میزاره اگه تماس تلفنی زیادی دارید خود به خود سرعت پردازشو میاره پایین و..
این گوشی اگه بیست سالم کار کنه اصلا کند نمیشه چون ان پی یو یا همون هوش مصنوعی دار.
یه موضوعیم که میبینم دارن بچه ها دربارش حرف میزنن اینکه قیمت گوشیش بالاس . خب با همین اطلاعات گوشی و بدون هوش مصنوعی یه تومن بیشتر باید هزینه کرد .

رامتین

۱۳۹۷/۱/۱۷
بهترین سری گوشیای هوشمند بعد از سری P جدید یعنی P20 & P20 pro و اون گوشیایی که الان تو بازار هستن سری mate 10 huawei هست
آخرین محصول هواوی که در همکاری با لایکا ساخته شده است، گوشی های سری هواوی میت 10 هستند. اولین پردازنده AI یا هوش مصنوعی برای تلفن‌های هوشمند، چیپست Kirin 970، سری Mate 10 را به تجربه عالی هوشمندسازی در عکاسی گوشی های هوشمند رسانده است. این ویژگی که برگرفته از قدرت هوش مصنوعی هواوی است، با شناسایی صحنه‌های واقعی و تشخیص موقعیت و تنظیمات خودکار به صورت همزمان به دوربین اجازه می‌دهد که به طور خودکار تنظیمات را انتخاب کند و برای کمک به کاربران عکس‌هایی بهتر در طیف وسیعی از محیط‌های مختلف ارائه دهد. همچنین ویژگی Bokeh AI برای ترسیم طبیعی و دقیق بین پس‌زمینه و موضوع و زوم دیجیتال در این دستگاه نهادینه شده است. با ترکیب یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی با سنسور دیگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ، دوربین‌های دوگانه HUAWEI Mate 10 جدید با لایکا هماهنگ شده‌اند که دارای زوم بدون افت کیفیت، تثبیت‌کننده تصویر نوری و لنز با بزرگ‌ترین دیافراگم جهان f/1.6 است. سری Mate 10 نیز دارای ضبط ویدیویی4K بوده و این نخستین گوشی هوشمند است که واقعا هر عکس را به یک حافظه کامل برای خاطرات تبدیل می‌کند.

ali

۱۳۹۷/۱/۱۴
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ؟ مگه اصلا بوت لوپ ارزش داره که با هواوی مقایسه بشه؟

سامان

۱۳۹۷/۱/۷
سلام دوستان عزیز
من یکی از کاربران برند گوشی های هوآوی هستم.
قبل هواوی سامسونگ S7 داشتم ولی سامسونگ بعد یه مدت کند میشه حتی پرچمدارش
ولی سری mate 10 هواوی با بهره مندی از هوش مصنوعی بو نقصش cpu بر اساس استفاده شما تنظیم میشه که 20 سال دیگه هم احتمال کنیدی نداره
فقط دلم می خواست به جای استفاده از برندهای تکراری مثل سامسونگ که امروزه تو دست هر کسی پیدا میشه، شانس خودمو امتحان کنم و از یه برند دیگه استفاده کنم ولی باور نمی کنید از وقتی که رفتم سراغ این برند و mate 10 گرفتم تازه فهمیدم که گوشی هایی که امروزه بازار ایران رو پر کرده و فروشنده ها هم اصرار به فروششون دارن در مقابل برند هو اوی حتی نمی تون عرضه اندام کنن. یک بار گوشیای قوی هواوی رو بگیرید دستتون و باهاش کار کنید عاشقش میشید و قدرتش رو حس میکنید. هم مقرون به صرفه اس و هم قابلیت های بسیار خوبی داره. ضمنا خیلی خوش دسته...
راستی دوستان عزیز یادتون باشه این برند هر ساله جشنواره هایی تو ایران برگزار می کنه که می تونید به همراه خرید گوشیتون از نمایندگی های معتبر هدیه هم دریافت کنید
من هدست هدیه گرفتم

سعید

۱۳۹۷/۱/۵
من خییلی ازین جشنواره ی هواوی راضیم چند روز پیش یه میت ۱۰ پرو خریدم هم گوشیش فوق العادس هم توی این جشنوارهه بهم هدیه دادن . پول دادن و واقعا الان از انتخابم راضیم اولش میخواستم وایسم s9 بیاد بعد بخرمش ولی این نصف قیمت اونو داره و هیچی هم ازش کمتر نداره . تازه شنیدم که s9 مشکل صفحه نمایش داره و دوباره گوشی های جدید سامسونگ به مشکل خوردن . خیلی راضیم و احساس میکنم پولم رو دور نریختم . زیاد شارژ نگه میداره و خوش دسته . اگه از نمایندگی معتبر بخرین بهتون اسپیکر jbl هم میدن . خلاصه به نظر من خرید کردن از هواوی یعنی برد کردن . دیگه دوره ی سامسونگ و اپل گذشته.