خانهاخبار
تأیید شد، معرفی پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی در 7 فروردین

تأیید شد، معرفی پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی در 7 فروردین

در حالی که انتظار می‌رفت کمپانی شیائومی پرچمدار تازه خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند، مدیرعامل آن تأیید کرد که این سازنده ماه آینده در تاریخ 7 فروردین از Mi MIX 2S پرده برمی‌دارد .
۱۳۹۶/۱۲/۷

لی جون، مدیرعامل و هم بنیانگذار کمپانی شیائومی، امروز رسما تأیید کرد که اولین پرچمدار 2018 این سازنده یعنی Mi MIX 2S در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی می‌شود. پیش از این اغلب شایعه‌ها معتقد بودند که گوشی مذکور در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد و رونمایی از Mi 7 هم به ماه آوریل موکول می‌شود، اما حالا به نظر می‌رسد که شیائومی قصد ندارد گوشی مهمی را در این نمایشگاه بین المللی معرفی کند. ال جون این خبر را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر و به تاریخ عرضه گوشی مذکور و همچنین نتیجه آزمون بنچمارک آن در ابزار AnTuTu هم اشاره کرد. در پیام مدیرعامل کمپانی شیائومی تأیید شده است که پرچمدار Mi MIX 2S از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی بهره می‌برد.

image

در تصویری که لی جون منتشر کرده شاهد هستیم که Mi MIX 2S توانسته است امتیاز 273741 را در AnTuTu کسب کند. حتی اگر آقای جون مشخصا به اسنپ‌دراگون 845 به عنوان قلب تپنده گوشی مذکور اشاره نمی‌کرد، با مشاهده امتیاز 273741 هیچ شکی درباره آن باقی نمی‌ماند. همان‌طور که می‌دانید، در خلال هفته‌های اخیر شاهد انتشار شایعه‌های مختلفی درباره این گوشی بودیم اما در این میان باید به فرم ور فاش شده آن به عنوان معتبرترین خبر اشاره کنیم. حالا دیگر می‌دانیم Mi MIX 2S باتری 3400 میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس (2160 در 1080) دارد و سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 و همچنین پوسته اختصاصی MIUI 9 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود. پیش بینی می‌شود این نسخه تازه هم مانند Mi MIX 2S به پنل نمایش 5.99 اینچی مجهز شود.

پرچمدار Mi MIX 2S از نظر ظاهری تاحدودی شبیه Mi MIX 2 طراحی می‌شود؛ البته در این باره نمی‌توان نظر قطعی صادر کرد اما اغلب تصاویر رندر فاش شده بر همین اصل استوارند. از طرفی انتظار می‌رود حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی از نسخه اصلی هم باریک‌تر شود و شیائومی این بار تجربه منحصربه‌فردی را از یک گوشی کاملا بدون حاشیه ارائه کند. در Mi MIX 2S دیگر خبری از حاشیه پایین صفحه نیست و حسگر سلفی به گوشه حاشیه بالای صفحه به شکل یک بریدگی کوچک منتقل می‌شود. تصاویر مفهومی مختلفی از این گوشی منتشر شده و در برخی از آن‌ها به تعبیه حسگر سلفی مشابه طراحی اسنشال فون اشاره شده است. نکته جالب توجه دیگر این است که پرچمدار تازه شیائومی قرار است در دو نسخه با 6 و 8 گیگابایت رم معرفی شود و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی کند. Mi MIX 2S احتمالا در بازارهای اصلی شیائومی یعنی هند، چین و همچنین کشورهای اروپای غربی عرضه می‌شود اما پیش بینی می‌شود که به تدریج به سایر کشورهای آسیایی هم راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

الهام

۱۳۹۶/۱۲/۹
دوستان!
"سایپاد و ایرادخودرو" رو چرا اصلاحش کردین؟؟؟؟ نداشتیما ????

الهام

۱۳۹۶/۱۲/۷
و البته همچنان خبری از گواهینامه های حفاظت در برابر مایعات (IP) هم نخواهد بود!!!
جالبشم اینجاس که عین سایپا و ایران خودرو هر سال یجای دیوایسشو تغییر میده و با یه مدل و اسم جدید میده بیرون ...