خانهاخبار
MWC 2018: گوشی‌های LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThnQ معرفی شدند

MWC 2018: گوشی‌های LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThnQ معرفی شدند

شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018، از نسخه جدید فبلت LG V30 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و حافظه رم بالاتر رونمایی کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۶

شرکت ال‌جی، به‌تازگی از نسخه ارتقا یافته فبلت V30 به صورت رسمی رونمایی کرده است؛ البته اگر مدل‌های پیشین را خریداری کرده‌اید، نیازی به نگرانی وجود ندارد زیرا مدل‌های جدید تنها حافظه‌رم بالاتری را ارائه می‌دهند و از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. در سایر مشخصات سخت‌افزاری، گوشی‌های LG V30 و LG V30S کاملاً با یک‌دیگر مشابه هستند؛ از جمله این شباهت‌ها می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، دوربین دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، نمایشگر 6 اینچی P-OLED با رزولوشن Quad HD+ و نسبت ابعاد 18:9 و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

image

نسخه‌های جدید فبلت LG V30 با نام تجاری LG V30S Plus ThinQ و LG V30S ThinQ معرفی شده‌اند؛ با صرف‌نظر از پسوند ThinQ، مدل V30S Plus به شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه مجهز شده‌ است و مدل LG V30S از شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.

شرکت ال‌جی، همچنین رنگ‌های جدیدی را نیز معرفی کرده است؛ New Moroccan Blue و New Platinium Gray. باید اشاره کرد که  LG V30S Plus ThinQ و LG V30S ThinQ تنها با این رنگ‌بندی به بازار عرضه خواهند شد و خبری از رنگ‌های پیشین نیست.

image

علت اینکه شرکت ال‌جی از پسوند ThinQ استفاده کرده، به دلیل قابلیت‌هایی است که این دو مدل در زمینه هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. هوش مصنوعی مزیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به تشخیص صحنه‌های عکاسی و سوژه‌ها اشاره کرد؛ مانند آنچه در فبلت Mate 10 و Mate 10 Pro هوآوی دیده بودیم. قابلیت AI CAM می‌تواند پارامترهای مختلف دوربین را از جمله اشباع رنگ، وضوح و کنتراست، مطابق با تصویری که مشاهده می‌کند؛ کنترل کند. ال‌جی مدعی شده است پرچم‌دار جدیدش می‌تواند هشت صحنه مختلف عکاسی را تشخیص دهد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به عکاسی پرتره، عکاسی از حیوانات، عکاسی از شهر، عکاسی از گل، عکاسی از طلوع خورشید، عکاسی از غروب خورشید، عکاسی از غذا و عکاسی از چشم‌انداز (Landscape) اشاره کرد.

image

QLens دیگر قابلیتی است که برای دورین اصلی درنظر گرفته شده؛ این ویژگی‌ به شما اجازه می‌دهد با عکاسی از یک محصول مانند دوچرخه یا ...، آن‌را در فروشگاه آمازون پیدا نموده و خریداری کنید. جست‌وجو در سرویس Pinterest نیز به شیوه مشابهی صورت می‌گیرد.

حال که صحبت از پرچم‌داران LG V30S و دوربین آن‌ها شد، باید گفت که شرکت ال‌جی این گوشی‌ها را به قابلیت «روشنایی» جدیدی مجهز کرده است که در شرایط نوری نامناسب، چهار پیکسل را با یک‌دیگر ترکیب کرده تا تصویر روشن‌تر دیده شود. با این‌حال، رزولوشن تصاویر به ثبت رسیده در این حالت کاهش پیدا می‌کند.

image

شرکت ال‌جی، وعده داده است گوشی‌های LG V30S Plus ThinQ و LG V30S ThinQ  را در ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ در برخی بازارها، مدل‌های پیشین یعنی LG V30 و LG V30 Plus (نسخه 128 گیگابایتی LG V30 با چهار گیگابایت رم) دیگر به فروش نخواهند رسید و ممکن است در برخی بازارها، هر چهار مدل از سری LG V30 عرضه شود. در حال‌حاضر، جزئیاتی پیرامون قیمت‌گذاری گوشی‌های جدید LG V30S Plus و LG V30S وجود ندارد؛ ضمن اینکه به بازه زمانی مشخصی برای فروش آن‌ها اشاره نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ای‌بابا

۱۳۹۶/۱۲/۶
آقا هنوز ورژن اصلی نیومده چجوری این همه مدل تو ایران فقط نیست یا کلا ال‌جی اینجوری شده

علیرضا

۱۳۹۶/۱۲/۶
آقای جهانی اینو میخوایم چیکار
لطفا گوشی جدید نوکیا رو بزارید

امین

۱۳۹۶/۱۲/۶
ارزش خرید نداره به هیچ وجه قدیمی شد دیگه