خانهاخبار
با خرید Y7 Prime بدون قرعه‎کشی جایزه بگیرید

با خرید Y7 Prime بدون قرعه‎کشی جایزه بگیرید

اگر به دنبال گوشی قدرتمندی از برندی معتبر می‌گردید ولی بودجه خرید گوشی‌های پرچمدار را ندارید، از تصمیم خود برنگردید. در حال حاضر گوشی‌های میان‌رده بسیار خوبی مثل وای 7 پرایم در بازار وجود دارد که از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌توانند انتظارات شما را برآورده کند.
۱۳۹۶/۱۲/۸
image

هوآوی همواره تلاش می‌کند در هر رنج قیمتی گوشی‌های قدرتمند و باکیفیت را به کاربران عرضه کند. Y7 Prime یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده این شرکت است که به خاطر مشخصات سخت‌افزاری خوب و قیمت مناسب، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته.

Y7 Prime یک گوشی دو سیم‌کارته تمام فلزی است که نمایشگری 5.5 اینچی دارد. شیشه 2.5D قرار گرفته روی صفحه نمایش، در ترکیب با قاب فلزی دستگاه، جلوه زیبایی به Y7 Prime بخشیده است.

این میان‌رده پرقدرت از پردازنده 8 هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد که در این رنج قیمت کم نظیر است.

اصلی‌ترین خصوصیت Y7 Prime باتری عظیمی است که در اختیار دارد و برای بسیاری از کاربران یک ویژگی ارزشمند است. ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی این باتری سبب می‏شود با هر بار شارژ تا 2 روز از گوشی استفاده کنید و نیازی به شارژ مجدد آن نداشته باشید.

دوربین‌های عقب و جلو این گوشی به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسلی هستند که به شما امکان ثبت عکس‌هایی خوب با سریع فوکوس بسیار بالا را می‌دهند.

Y7 Prime از سیستم عامل اندروید 7 نوقا با رابط کاربری جدید EMUI 5.1 بهره می‌برد که بسیار کارآمد است و کمک میکند تا بسیاری از کارها را تنها در 3 مرحله انجام دهید.

image

هوآوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» بر پا کرده است. مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن 96 تا پایان مدت این جشنواره اقدام به خرید Y7 Prime هوآوی کنند، بدون شرکت در قرعه‌کشی، هدایایی را از سوی هوآوی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این خریداران Y7 Prime در قرعهکشی 77 گوشی لوکس Mate 10 Porches Design و جوایزی دیگری مثل بلندگوی JBL Clip 2، هدست JBL و خدمات VIP هوآوی شرکت داده خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

امیررضا

۱۳۹۷/۱۱/۳
سلام صرفه جویی در مصرف باتری رو خاموش کن و بعد برو قسمت نمایشگر و هرچند دقیقه تصمیم داری بذار

رضا

۱۳۹۷/۳/۳۱
روی سی ثانیه ست و غیر فعاله.داعما صفحه خاموش میشه نمیتونم مطالعه کنم

رضا

۱۳۹۷/۳/۳۱
چرا حالت خوابش غیر فعاله لطفا راهنمایی کنید

Erfan

۱۳۹۷/۲/۳۱
سلام
من این گوشی رو گرفتم ولی فروشنده چیزی در مورد قرعه کشی نگفت میشه بگید چیکار کنم تا شرکت کنم؟

Koorosh

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
هر جا بریم تو قرعه کشی شرکت می کنیم؟؟؟؟؟؟