خانهاخبار
قیمت و زمان عرضه پرچم‌دار LG V30s با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام شد

قیمت و زمان عرضه پرچم‌دار LG V30s با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام شد

اطلاعات جدیدی به‌دست آمده است که زمان عرضه احتمالی نسخه جدید فبلت LG V30 را فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۴

شرکت ال‌جی از به‌روز شده LG V30 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد؛ زمان عرضه این مدل که با نام تجاری LG V30s شناخته می‌شود، در گزارش جدید در کُره جنوبی مورد بحث قرار گرفته است. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، فبلت پرچم‌دار جدید LG در تاریخ 8 یا 9 مارس به بازار عرضه خواهد شد و 900 هزار وون (واحد پول کُره جنوبی) یا 828 دلار قیمت دارد؛ با این‌حال در خارج از بازار کُره جنوبی، LG V30s با قیمت بالاتری در دسترس قرار خواهد گرفت. 

همان‌طور که در گزارش‌های پیشین خواندید، نسخه جدید LG V30 به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد بود؛ این قابلیت‌ها، عموماً تجربه استفاده از دوربین را تحت‌تأثیر قرار خواهند داد اما خبری از طراحی جدید نیست. ضمن اینکه V30s در سایر مشخصات سخت‌افزاری، با مدل‌های پیشین مشابه است.

image

در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد به قابلیت Voice AI مجهز خواهد شد؛ این قابلیت، به کاربران اجازه می‌دهد تا به شیوه متفاوتی با استفاده از فرامین صوتی با گوگل اسیستنت در تعامل باشند و برنامه‌ها را اجرا کنند یا حتی تغییراتی را در تنظیمات، اعمال نمایند. فرامین صوتی که در ادامه لیست شده، در انحصار پرچم‌داران ال‌جی قرار دارد و در مجموع، تعداد فرامین صوتی به 32 عدد می‌رسد:

 Panoramic Photo
• Food Photo
• Time-lapse Photo - Time-lapse Video
• Slow-motion Video
• Low-light Photo
• AI Cam Photo
• Image Search
• Code Scanning
• Shopping Search

دیگر قابلیتی که در گزارش‌های مختلف از آن یاد می‌شود، Vision AI است؛ بیشتر از 100 میلیون تصویر برای Vision AI ارائه شده است و این قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی به کمک یادگیری ماشین، می ‌تواند بهترین حالت عکاسی را بسته به شرایط محیط از جمله زاویه دید، رنگ یا بازتاب انتخاب کند. حالت‌های عکاسی که توسط Vision AI به صورت خودکار ارائه خواهد شد، شامل حالت عکاسی پرتره، غذا، حیوان، منظره (Landscape)، شهر، گل و غروب و طلوع خورشید است. 

از آنجایی‌که مشخصات سخت‌افزاری LG V30s با LG V30 مشابه خواهد بود، انتظار داریم این مدل به نمایشگر 6 اینچی QHD+ از نوع P-OLED، چهار گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده باشد. ضمن اینکه بدنه آن نسبت به نفوذ گردوغبار و آب مقاومت دارد.

با این‌حال، شایعه شده است LG V30s با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ LG V30 از 64 گیگابایت و LG V30 Plus از 128 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. لازم به‌ذکر است که احتمال دارد نسخه جدید فبلت پرچم‌دار 2017 ال‌جی با نام تجاری دیگری عرضه شود؛ مدتی پیش اعلام شده بود که این نسخه به عنوان مدل 2018 ال‌جی وی 30 وارد بازار خواهد شد. حتی برخی مدعی شده بودند که این گوشی با پسوند Alpha از مدل‌های دیگر متمایز خواهد شد.

فبلت جدید ال‌جی وی 30 پلاس، اخیراً وارد بازار کشورمان شده است و نزدیک به 4 میلیون تومان قیمت دارد. در حال‌حاضر، مشخص نیست مدل آلفا یا 2018 آن نیز در ایران عرضه می‌شود یا خیر. باید اشاره کرد که جانشین LG G6 برای عرضه در ماه ژوئن درنظر گرفته شده است و تا چند وز آینده معرفی نمی‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)