خانهاخبار
اسامی رمز گوشی‌های سری Moto G6 موتورولا فاش شد

اسامی رمز گوشی‌های سری Moto G6 موتورولا فاش شد

انتظار می‌رود موتورولا چند روز دیگر سه گوشی تازه را از سری Moto G6 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند. این گوشی‌ها میان رده هستند و اسامی رمزشان روز گذشته فاش شد.
۱۳۹۶/۱۲/۵

انتظار می‌رود موتورولا که حالا کمپانی لنوو صاحب امتیاز آن است، هفته آینده در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 چند گوشی تازه را از خانواده Moto G6 معرفی کند. این گوشی‌ها Moto G6، G6 Plus و G6 Play هستند و تا به حال شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر متعددی منسوب به آن‌ها بوده‌ایم. ایوان بلس، فاش کننده مشهور، در ادامه انتشار تصاویر رندر شده این گوشی‌ها حالا اسامی رمز آن‌ها را هم فاش کرده است.

بنا بر ادعای بلس، اسامی رمز گوشی‌های Moto G6، G6 Plus و G6 Play به ترتیب Blaine، Teller و Ashley است. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus هم سال گذشته در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شدند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که نسل تازه خانواده Moto G هفته آینده در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شوند. البته موتورولا هنوز تاریخ رونمایی رسمی از خانواده تازه Moto G6 را رسما تأیید نکرده است.

image

براساس اطلاعاتی که تا به حال فاش شده است باید بگوییم گوشی Moto G6 صفحه نمایش 5.93 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نسبت نمایش 18:9 دارد و از پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین ممکن است در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شود. حافظه رم این نسخه‌ها 3 و 4 گیگابایت و حافظه داخلی‌شان هم احتمالا به ترتیب 32 و 64 گیگابایت خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی Moto G6 به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 و 5 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شود و حسگر سلفی‌اش هم 16 مگا پیکسلی باشد. ظرفیت باتری گوشی مذکور معادل 3000 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است و حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی زیر ماژول دوربین تعبیه می‌شود. البته درباره مکان تعبیه این حسگر چندان مطمئن نیستیم چراکه موقعیت آن در تصاویر فاش شده اخیر متغیر دیده شده است. حدس می‌زنیم نسخه اصلی این خانواده به قیمت 231 دلار و در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و مشکی روانه بازار شود.

image

در این میان مدل Moto G6 Plus پیشرفته‌تر طراحی شده و شایعه شده است که صفحه نمایش 5.93 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 دارد. این گوشی از پردازنده میان رده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد و در سه نسخه با حافظه رم 3، 4 و 6 گیگابایت معرفی می‌شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها احتمالا 32 و 64 گیگابایت و لنزهای دوربین دوگانه‌اش هم مانند Moto G6 12 و 5 مگا پیکسلی هستند. حسگر دوربین سلفی آن 16 مگا پیکسلی پیش بینی شده و ظرفیت باتری‌اش هم احتمالا معادل 3200 میلی آمپر ساعت است. حسگر اثرانگشت این مدل در تصاویر رندر شده متعددی در حاشیه پایین صفحه نمایش دیده شده است و انتظار می‌رود که حدودا 262 دلار قیمت‌گذاری شود. Moto G6 Plus احتمالا در رنگ‌های سبز، مشکی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود.

image

انتظار می‌رود مدل Moto G6 Play سطح پایین‌ترین گوشی در این خانواده باشد و صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 16:9 داشته باشد. این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 43 مجهز می‌شود و 3 گیگابایت حافظه رم دارد. حسگر اثرانگشت آن در پنل جلو تعبیه می‌شود و ظرفیت باتری قدرتمندش معادل 4000 میلی آمپر ساعت است. Moto G6 Play احتمالا 185 دلار قیمت‌گذاری می‌شود و در رنگ‌های زغالی، آبی تیره و طلایی به بازار راه می‌یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)