خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای (2017) Galaxy J7 و (Galaxy J5 (2017

انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای (2017) Galaxy J7 و (Galaxy J5 (2017

در ادامه انتشار بسته امنیتی ماه فوریه برای A5 (2017) و Xcover 4 سامسونگ، حالا Galaxy J7 و J5 (2017) هم موفق به دریافت به این به روزرسانی نرم افزاری شده‌اند. این بسته برای گوشی‌های مذکور ابتدا در آمریکا و فرانسه منتشر شده است و به تدریج در سایر کشورها هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲

تقریبا دو هفته از زمانی که سامسونگ انتشار بسته امنیتی ماه فوریه را برای برخی گوشی‌های میان رده‌اش تأیید کرد، می‌گذرد. انتشار این بسته همچنان به کندی انجام می‌شود و بسیاری از دستگاه‌های هوشمند در صف انتظار هستند. سامسونگ این بسته امنیتی را ابتدا برای Galaxy Xcover 4 منتشر کرد و میان رده سطح بالای Galaxy A5 (2017) هم چند روز پیش موفق به دریافت آن شد. این غول تکنولوژی حالا روند انتشار بسته ماه فوریه را برای گوشی‌های Galaxy J7 وGalaxy J5 (2017) آغاز کرده است.

image

بسته امنیتی ماه فوریه برای Galaxy J7 و Galaxy J5 (2017)

بسته امنیتی ماه فوریه قرار است 6 مورد امنیتی مهمی را که در سیستم عامل اندروید کشف شده‌اند و همچنین چندین مورد مهم و نه چندان مهم دیگر را رفع کند. انتظار می‌رود این بسته همچنین 16 مشکل امنیتی و SVE کشف شده در نرم افزار سامسونگ را هم مرتفع کند.

کمپانی سامسونگ در حال حاضر بسته امنیتی ماه فوریه را برای Galaxy J7 (SM-J727U) در آمریکا منتشر کرده است. فرم ور این نسخه J727UUEU3ARB1 است و می‌توانید آن را دانلود کنید.

همان‌طور که گفتیم، Galaxy J5 (2017) هم موفق به دریافت این بسته امنیتی شده است. سامسونگ فرم‌ور نسخه J530FXXU2ARB2M را برای گوشی مذکور در کشور فرانسه منتشر کرده است و این فرم‌ور را هم می‌توانید در صورت تمایل دانلود کنید.

حالا که تقریبا چیزی که تا پایان ماه فوریه باقی نمانده است، انتظار می‌رود که انتشار بسته امنیتی این ماه برای گوشی‌های دیگر با سرعت بیشتری صورت گیرد. اگر تا چند روز آینده موفق به دریافت این به روزرسانی نرم افزاری نشدید، مثل همیشه در منوی تنظیمات گوشی به قسمت About Phone و Check for Updates Manually بروید تا از دریافت تازه‌ترین نسخه‌های نرم افزاری برای گوشی‌تان اطمینان حاصل کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۱/۹/۲۵
امیر جان از بخش Software Update توی اپلیکیشن ستینگ، این بروزرسانی‌ها قابل دریافت هست. اگر هنوز آپدیتی نیومده، صبر داشته باشید براتون میاد

Amir

۱۴۰۱/۹/۲۵
سلام چطوری میتونیم این بسته امنیتی که میگین رو دریافت کنیم گوشیم j710 F(2016) هستش

جمشید

۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام،گوشی منj7 اندروید مدتی قبل بروزرسانی شد ولی از اون موقع تابحال قفل صفحه امنیتی فقط باکشیدن انگشت کار میکنی در واقع میشه گفت گوشی اصلا امنیت ندارد چکار باید بکنم ممنونم از راهنمائیتان

بهنام

۱۳۹۷/۱/۲۴
من گوشیم j730 هست تازه خریدمش اما این ارور رو توو بوتش میده : E: Failed to find/misc partition اگه کسی میتونه ممنون میشم راهنماییم کنه . در ضمن اکثر اپلیکیشن های ساده و بازی ها رو سریعا بعده باز کردنشون میبنده و یه بارهم بردم فلشش هم زدند اما دوباره همون آش و همون کاسه ...

بهنام

۱۳۹۷/۱/۲۴
سلام ، من یه چند روزی میشه j730 رو خریدم اما نمیدونم چرا اکثر نرم افزارارو به محض ورود بهشون سریع می بنده و وقتی هم که میخوای از بوت reset factory کنی این error رو میده:
E:Failed to find/misc partition لازم به ذکره که بردم فلششم زدم بعد از یه 24 ساعتی دوباره همونجوری شده الان . موندم چیکارش کنم شمارو به خدا راهنماییم کنید که بدجور کلافه م . آخه حتی ساده ترین نرم افزارها رو هم باز نمیکنه