خانهاخبار
نوکیا 4 در نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی خواهد شد

نوکیا 4 در نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی خواهد شد

یک منبع ناشناس اعلام کرده است که شرکت HMD Global درنظر دارد تا گوشی رده‌پایین نوکیا 4 را به همراه مدل «پلاس» نوکیا 7 و نوکیا 9 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۲/۲

شرکت HMD Global برای رونمایی از گوشی‌های جدیدش در نمایشگاه MWC 2018 برنامه‌ریزی کرده است. نوکیا 9 (یا Nokia 8 Sirocco) یکی از محصولاتی خواهد بود که توسط این سازنده فنلاندی تا چند روز آینده معرفی خواهد شد. با این‌حال، برخی مدعی هستند که جانشین نوکیا 3 در اواخر ماه فوریه به نمایش گذاشته خواهد شد؛ اولین جزئیات پیرامون این مدل با کالبدشکافی برنامه دوربین Nokia به‌دست آمد که عرضه حداقل سه گوشی نوکیا 4، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 را تأیید می‌کند.

براساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، شرکت HMD Global درنظر دارد در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون، اسپانیا از گوشی میان‌رده نوکیا 4 به صورت رسمی رونمایی کند. در حال‌حاضر، مشخصات سخت‌افزاری این مدل مشخص نشده است اما می‌توان پیرامون قابلیت‌های احتمالی آن، حدس و گمان‌هایی را مطرح کرد. مدتی پیش اعلام شد که تولید گوشی‌های نوکیا با پردازنده مدیاتک متوقف شده است و محصولات جدیدی که با این برند عرضه خواهد شد، به تراشه اسنپدراگون کوالکام مجهز شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود جانشین نوکیا 3 با تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام عرضه شود. همچنین با توجه به عرضه نوکیا 3 با نمایشگر HD، بعید نیست نوکیا 4 به نمایشگری با رزولوشن مشابه مجهز شده باشد.

image

به همراه مدل نوکیا 4، شرکت فنلاندی درنظر دارد تا ارزان‌قیمت‌ترین گوشی خود را با نام تجاری Nokia 1 ارائه دهد؛ این مدل به نسخه سبک سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Go مجهز شده است. علت استفاده از این سیستم‌عامل، مشخصات سخت‌افزاری رده‌پایین گوشی جدید HMD است. 

همچنین انتظار داریم مدل «پلاس» نوکیا 7 برای عرضه جهانی به صورت رسمی معرفی شود؛ این مدل به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز شده است و به عنوان اولین گوشی HMD با نمایشگر کشیده 18:9 راهی بازار خواهد شد. مدل مذکور به دوربین دوگانه عمودی مجهز شده است و لنزهای ساخت زایس، عملکرد دوربین را تضمین می‌دهد. ضمن اینکه انتظار داریم مدل 2018 نوکیا 6 برای عرضه جهانی معرفی شود؛ البته این مدل، فاقد حاشیه‌‌های باریک یا نمایشگر کشیده 18:9 است. 

همان‌طور که گفته شد، ستاره HMD Global در نمایشگاه MWC 2018 گوشی نوکیا 9 (یا Nokia 8 Sirocco) خواهد بود. این گوشی به عنوان نسخه بزرگ‌تر نوکیا 8 معرفی خواهد شد و مانند نسل قبل، از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند؛ با این‌حال، گفته می‌شود عملکرد بهتری را در زمینه عکاسی ارائه خواهد داد. پرچم‌دار جدید HMD از نمایشگر عریض 16 به 9 استفاده می‌کند اما احتمالاً به پنل اولد مجهز می‌شود؛ نسل قبل یعنی نوکیا 8 از یک نمایشگر IPS LCD بهره می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mr305

۱۳۹۶/۱۲/۲
یعنی چی نوکیا 1 ب نظرم لزومی نداره نوکیا 1 بزنه ولی عوضش تراشه رو مدیا تک نزنه بهتره