خانهاخبار
مشخصات و قیمت گوشی‌های Moto G6 موتورولا لو رفت

مشخصات و قیمت گوشی‌های Moto G6 موتورولا لو رفت

جزئیات ارائه شده از گوشی‌های Moto G6 موتورولا، به عرضه آن‌ها با حداقل قیمت 187 دلار اشاره دارد. مدل Plus نیز با نمایشگر کشیده، تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام و باتری 3250 میلی‌آمپر ساعت در حدود 265 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲

مدتی پیش گوشی‌های جدید موتورولا از سری Moto G در آزمون HTML5 فاش شدند که نسبت تصویر 2:1 را برای نمایشگر آن‌ها تأیید می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده، Moto G6 و Moto G6 Plus به نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز خواهند شد؛ مدل Moto G6 Play از یک نمایشگر با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل استفاده می‌کند.

اطلاعات تازه ارائه شده به پردازنده، باتری و قیمت احتمالی گوشی‌های Moto G6 موتورولا اشاره دارد. آن‌طور که پیداست مدل Plus از تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام استفاده خواهد کرد و به باتری 3250 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود؛ این مدل، 265 دلار / 250 یورو قیمت دارد. Moto G6 نیز با پردازنده ضعیف‌تر اسنپدراگون 450 کوالکام همراه شده است و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ گمان می‌رود هر دو مدل با قیمت 234 دلار / 190 یورو ارائه شوند.

image

اگر به دنبال گوشی با شارژدهی بالاتر هستید، گوشی Moto G6 Play انتخاب مناسبی خواهد بود زیرا باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ با این‌حال، شرکت موتورولا از تراشه ضعیف اسنپدراگون 430 کوالکام استفاده کرده است و همان‌طور که گفته شد، رزولوشن صفحه‌نمایش آن پایین‌تر از مدل Moto G6 و Moto G6 Plus خواهد بود. گمان می‌رود این مدل تنها 187 دلار / 152 یورو قیمت‌گذاری شود. گوشی‌های جدید موتورولا، ارتقای نسبی را در زمینه عملکرد پردازشی نسبت به نسل قبل ارائه خواهند داد؛ سری Moto G5 از پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام و اسنپدراگون 430 استفاده می‌کنند.

در رابطه با سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید موتورولا، باید گفت که Moto G6 Plus به دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ Moto G6 نیز از دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در نهایت، مدل Moto G6 Play از یک دوربین نامشخص در پنل پشتی بهره می‌گیرد و برخلاف مدل‌های دیگر، فاقد دوربین دوگانه است.

انتظار داریم هر سه مدل در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شوند و طراحی از جنس شیشه و فلز داشته باشند. از میان گوشی‌های سری Moto G6، مدل پلاس بزرگ‌ترین نمایشگر را به خود اختصاص داده است؛ این مدل از صفحه‌نمایش 5.93 اینچی استفاده می‌کند. دو مدل دیگر یعنی Moto G6 و Moto G6 Play با نمایشگر 5.7 اینچی ارائه خواهند شد. 

دو مدل گران‌قیمت از سری Moto G6 به حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش مجهز شده‌اند؛ در حالی‌که Moto G6 Play از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی خود استفاده می‌کند که با لوگوی موتورولا ادغام شده است. 

به همراه سری Moto G6، خانواده ارزان‌قیمت Moto E5 نیز معرفی خواهند شد؛ انتظار داریم سه مدل Moto E5 ،Moto E5 Plus و Moto E5 Play ارائه شود. گمان می‌رود گوشی Moto E5 از پورت میکرو یواس‌بی استفاده کند؛ به همین جهت، خبری از پورت USB Type-C در گوشی ارزان‌قیمت 2018 موتورولا نیست. 

مدتی پیش اعلام شد که شرکت موتورولا، گوشی‌ Moto X5 و Moto Z3 را نیز برای عرضه به بازار توسعه می‌دهد؛ این دو مدل به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد و انتظار داریم از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده کنند. مانند سال گذشته، مدل ارزان‌قیمت‌تر Play از پرچم‌دار موتورولا عرضه خواهد شد؛ این گوشی، احتمالاً به دوربین دوگانه مجهز شده است و نمایشگری با حاشیه‌های باریک دارد. گوشی‌های Moto Z3 و نسخه «Play» آن احتمالاً از ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی استفاده خواهند کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)