خانهاخبار
کنفرانس WWDC 2018 در تاریخ 14 تا 18 خرداد برگزار می‌شود

کنفرانس WWDC 2018 در تاریخ 14 تا 18 خرداد برگزار می‌شود

اپل هر سال کنفرانس توسعه دهندگان خود را در ماه ژوئن برگزار می‌کند و حالا گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده است که ادعا می‌کند WWDC 2018 احتمالا 4 تا 8 ژوئن در همان تالار سال گذشته در شهر سان خوزه برگزار خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲
image

کمپانی اپل هنوز تاریخ نهایی برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان (WWDC) خود را رسما اعلام نکرده است. از طرفی این غول تکنولوژی تمایل دارد وقتی مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهایش پیدا می‌کند، آن را برای سال‌های آتی هم حفظ کند. برای مثال، اپل رویدادهایش را از سال 2003 تا 2016 در Moscone Center سان فرانسیسکو برگزار می‌کرد. کنفرانس WWDC سال گذشته هم در مرکز اجتماعاتMcEnery  سان خوزه برگزار شد و حالا یکی از افراد آشنا با برنامه‌های این کمپانی ادعا کرده است که رویداد توسعه دهندگان امسال همچنان در همان مکان برگزار خواهد شد.

کمپانی اپل همچنین سال‌هاست که رویداد WWDC خود را در ماه ژوئن برگزار می‌کند و با نگاهی به برنامه رزرواسیون مرکز اجتماعات McEnery مشاهده می‌شود که این سالن به ترتیب زیر در ماه ژوئن رزرو شده است:

  • کنفرانس O’Reilly Velocity (11 تا 14 ژوئن)
  • کنفرانس سران DataWorks و Hadoop (17 تا 21 ژوئن)
  • کنفرانس و نمایشگاه حسگرها (26 تا 28 ژوئن)

بدین ترتیب تاریخ 4ام تا 8ام ژوئن به عنوان تاریخ احتمالی برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل در این تقویم باقی می‌ماند. اپل ممکن است در خلال برگزاری این کنفرانس علاوه بر معرفی تازه‌ترین مدل آیپد پرو از سیستم عامل iOS 12 و تازه‌‌ترین نسخه‌های watchOS و tvOS هم پرده بردارد. انتظار می‌رود که این تبلت تازه به دوربین پیشرفته با قابلیت TrueDepth، Face ID و صفحه نمایش لبه تا لبه مجهز شود و بریدگی حاشیه بالای پنل را از آیفون 10 به ارث ببرد.

بلیت‌های این رویداد احتمالا 1599 دلار خواهند بود اما علی‌رغم این قیمت بالا همچنان تعداد درخواست‌کنندگان بسیار زیاد است. به همین خاطر کمپانی اپل ممکن است از یک سیستم قرعه کشی بهره ببرد و تعدادی از شرکت‌کنندگان را به صورت تصادفی برای حضور در WWDC 2018 برگزیند. حدودا 5000 توسعه دهنده و 1000 مهندس سال گذشته در کنفرانس WWDC 2017 شرکت کردند. خبرهای مربوط به این رویداد بین المللی به سرعت در فضای وب منتشر می‌شود و ما هم شما را در جریان مهم‌ترین آن‌ها خواهیم گذاشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)