خانهاخبار
عرضه گوشی‌های G6 و Q6 ال‌جی در رنگ بنفش

عرضه گوشی‌های G6 و Q6 ال‌جی در رنگ بنفش

کمپانی ال جی تصمیم گرفته است برنامه رونمایی سالانه از پرچم‌داران تازه‌اش را دستخوش تغییر کند. در همین راستا فعلا رونمایی از پرچمدار احتمالی G7 این سازنده لغو شده و قرار است نسخه‌های تازه‌ای از G6 روانه بازار شوند. سه رنگ آبی، صورتی و بنفش اخیرا به خانواده این پرچم‌دار اضافه شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

کمپانی ال جی قصد دارد دو گوشی محبوب G6 و Q6 را در رنگ بنفش هم عرضه کند. این سازنده اعلام کرده است که نسخه مذکور را از چهارشنبه 21 فوریه (2 اسفند) در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این مدل‌های تازه ابتدا در کره جنوبی که کشور مبدأ برند ال جی است، عرضه می‌شوند اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده به تدریج به سایر کشورها هم راه یابند. همان‌طور که می‌دانید، ال جی ماه گذشته از سه رنگ تازه این گوشی‌ها یعنی آبی مراکشی، صورتی رسپبری و بنفش لوندر پرده برداشت. دو رنگ آبی و صورتی G6 چندی پیش رسما در کره جنوبی عرضه شدند و در آینده نزدیک احتمالا به سایر بازارها هم راه می‌یابند. البته نسخه بنفش این پرچم‌دار در حال حاضر در کشورهای غربی در دسترس کاربران قرار گرفته اما ممکن است ال جی هفته آینده در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 عرضه مدل‌های تازه G6 و Q6 را رسما تأیید کند.

image

همان‌طور که می‌دانید، پرچم‌دار G6 حدودا یک سال پیش معرفی و عرضه شد. معرفی نسخه‌های تازه از این گوشی در رنگ‌هایی که سال گذشته عرضه نشدند، با استراتژی اخیر کمپانی ال جی مبنی بر تغییر زمان بندی رونمایی از پرچم‌داران سالانه در یک راستا قرار دارد. کمپانی ال جی مدت‌هاست که در بخش موبایل با ضرر مالی مواجه شده است و به همین خاطر تصمیم گرفته برنامه معرفی سالانه دو پرچم‌دار تازه‌اش را دستخوش تغییر کند. بدین ترتیب معرفی و تولید دستگاه هوشمندی که انتظار می‌رفت به عنوان جانشین G6 در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شود، لغو شد. چندی پیش مقامات ارشد کمپانی ال جی رسما دستور بازطراحی گوشی موسوم به G7 را صادر کردند و همین موضوع باعث شد حدس بزنیم که معرفی این پرچم‌دار تازه به تعویق افتاده است. از طرفی گزارش شده است که این گوشی دیگر تحت عنوان G7 معرفی نخواهد شد و نام تجاری دیگری برای آن انتخاب می‌شود. شایعه‌ها حاکی از آن است که این سازنده قصد دارد پرچم‌دار آینده خود را با کمی تغییر به نام G9 روانه بازار کند تا با گوشی‌های پرچم‌دار امسال کمپانی سامسونگ به رقابت بپردازد. کارشناسان معتقدند که روند فعلی نام‌گذاری گوشی‌های کمپانی ال جی باعث می‌شود کاربران با فرض کمتر بودن عدد 7 از 9 تصور کنند که سطح پرچم‌دار G7 این سازنده از Galaxy S9 سامسونگ پایین‌تر است.

در حال حاضر گوشی پرچم‌دار اندرویدی بعدی کمپانی ال جی با اسم رمز Judy شناخته می‌شود و گزارش شده است که در ماه ژوئن رسما معرفی می‌شود. با توجه به این تاریخ معرفی، انتظار می‌رود که پرچم‌دار بعدی سری V این سازنده یعنی V40 دیگر مانند نسل قبلی خود در اواخر تابستان معرفی نشود. بدین ترتیب ممکن است اواخر سال 2018 یا حتی در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019 در ژانویه سال آینده شاهد رونمایی از تازه‌ترین پرچم‌دار سری V ال جی باشیم.

گزارش شده است که نسل تازه پرچم‌داران سری G کمپانی ال جی صفحه نمایش 6.1 اینچی فول ویژن با پنل MLCD+ دارد و به جای ماژول POLED از پیکسل‌های جانبی سفید بهره می‌برد. ماژول POLED قبلا در پرچم‌دار V30 این سازنده و همچنین گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال گوگل که صفحه نمایش آن توسط ال جی تولید شده، به کار رفته بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)