خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچم‌دار V40 ال جی

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچم‌دار V40 ال جی

در شرایطی که استراتژی موبایلی ال جی تغییر کرده و ممکن است V40 امسال یا هیچ وقت دیگری معرفی نشود، کانال Science and Knowledge یک ویدیوی مفهومی از این پرچم‌دار منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

انتظار می‌رود که پرچم‌دار احتمالی V40 کمپانی ال جی حداقل تا پیش از نیمه دوم سال 2018 معرفی نشود، اما این موضوع اصلا باعث نمی‌شود طراحان جانبی و خلاق بیکار بنشینند. یکی از کانال‌های فعال یوتیوب به نام Science and Knowledge که پیش از این هم تصاویر مفهومی منسوب به پرچم‌داران متعددی را منتشر کرده بود، دست به طراحی و انتشار یک ویدیوی مفهومی از پرچم‌دار بعدی ال جی زده است. با توجه به این موضوع که طراحی مفهومی پیش رو توسط طراحان جانبی تهیه شده و مورد تأیید سازنده قرار نگرفته است، این نکته را در نظر داشته باشید که شاید V40 واقعی اصلا به این تصاویر شبیه نباشد. البته طراحان این ویدیوی مفهومی ظاهرا تلاش کرده‌اند که مدل V40 را با الهام از نسل قبلی یعنی V30 طراحی کنند تا واقع گرایانه‌تر به نظر برسد.

image

گوشی V40 هم مانند نسل قبلی از جنس شیشه و فلز طراحی شده است. لوگوی LG در پنل پشتی‌اش دیده می‌شود و حاشیه‌های صفحه نمایش آن هم بسیار باریک شده‌اند. حاشیه‌های صفحه حتی از V30 هم باریک‌تر شده‌اند و می‌توان ادعا کرد که یک گوشی بدون حاشیه و مدرن است. کناره‌های پنل پشتی این گوشی خمیده طراحی شده است و گوشه‌های صفحه نمایش آن هم خمیده هستند. V40 همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شده است و فلش LED دوگانه هم این لنزها را همراهی می‌کنند. لنزهای دوربین اصلی به صورت افقی چینش شده‌اند و چند حسگر دیگر هم سمت چپ آن‌ها دیده می‌شود که ممکن است متعلق به فوکوس خودکار لیزری باشند. حسگر سلفی و همچنین یک فلش LED دیگر هم در حاشیه باریک بالای صفحه نمایش V40 تعبیه شده‌اند. حاشیه بالای صفحه نمایش کمی ضخیم‌تر از حاشیه پایین طراحی شده است تا حسگرهای مختلف مجاورتی، دوربین و همچنین بلندگوی مکالمه را در خود جای دهد. طراح این تصاویر مفهومی همچنین پیش بینی کرده است که محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 6 روی هر دو پنل جلو و پشتی پرچم‌دار مذکور را می‌پوشاند. حسگر اثرانگشت V40 زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و انتظار می‌رود که با دریافت مجوز IP68 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم مقاوم باشد.

این گوشی تخیلی صفحه نمایش 6.1 اینچی کواد اچ دی پلاس از نوع P-OLED HDR10 و Dolby Vision با وضوح تصویر 2960 در 1440 دارد و سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.0 به همراه پوسته اختصاصی UX 6.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. V40 ال جی از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور در دو نسخه با کانفیگ رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود و حافظه داخلی این نسخه‌ها هم به ترتیب 64 و 128 گیگابایت است. لنزهای دوربین اصلی آن 19 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.6 هستند و دوربینش از ویژگی‌های OIS و PDAF هم پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر حسگر سلفی آن یک لنز 13 مگا پیکسلی دارد که دیافراگمش 1.7 پیش بینی شده است. V40 ال جی همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت ارتباطی USB Type-C 3.1  است و باتری بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی‌اش از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 بهره می‌برد. این گوشی پرچم‌دار همچنین در رنگ‌های آبی، قرمز، نقره‌ای و مشکی در ویدیوی مفهومی به نمایش درآمده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۵/۵
اگه به من هدیه بدن میخوامش، چون بعد یک سال که سوخت دیگه ضرر نکنم

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
هنگ جی مفتش گرونه بعد یک هفته پیکسل هاش میسوزه بعد سایه میندازه هنگ میکنه برد میسوزونه و در نهایت بوت لوپ میشه Hang Is Good

پیام

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
چرا می پرونه چون برند تر از سامهنگ و بقیهست قیمت اولیش گرون ترکه همه جای دنیا یه امر طبیعیه

ای‌بابا

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
مضیت گوشی های ال‌جی قیمت مناسب با کیفیت عالی بود که تو این چند تا گوشی فقط ال جی با بالا بردن قیمت فقط مشتری هاش رو میپرونه
این گوشی هم احتمالا گوشی گرونتری از V30 خواهد بود

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
اینم هنگ میکنه پیکسل میسوزونه سایه میندازه برد میسوزونه و در نهایت مثل همیشه بوت لوپ میشه چون هنگ جیه Hang Is Good