خانهاخبار
تبلت پرچم‌دار Galaxy Tab S4 سامسونگ با اسنپ‌دراگون 835 بنچمارک شد

تبلت پرچم‌دار Galaxy Tab S4 سامسونگ با اسنپ‌دراگون 835 بنچمارک شد

کمپانی سامسونگ قصد دارد یک تبلت تازه را با مشخصات سطح بالا معرفی کند. این تبلت که از پردازنده اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد، احتمالا Tab S4 نامید می‌شود. فهرست اطلاعات فنی تبلت مذکور روز گذشته در پایگاه بنچمارک GFXBecnh منتشر شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

کمپانی سامسونگ سال گذشته تبلت Galaxy Tab S3 خود را در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2017 رسما معرفی کرد. حالا یک تبلت مرموز تازه از این سازنده با شناسه SM-T835 در پایگاه داده‌های ابزار بنچمارک GFXBench دیده شده است. از آنجا که شناسه نسخه LTE تبلت Galaxy Tab S3 این غول تکنولوژی SM-T825 است، پیش بینی می‌شود که شناسه SM-T835 متعلق به تبلت Galaxy Tab S4 باشد و سال جاری معرفی شود.

image

تبلت SM-T835 توسط ابزار GFXBench بنچمارک شده و وب‌سایت آن هم فهرستی از مشخصات فنی این دستگاه را منتشر کرده است. در این فهرست فاش شده شاهد هستیم که تبلت SM-T835 سامسونگ صفحه نمایش 10.5 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر کواد اچ دی 2560 در 1600 و نسبت تصویر 8:5 دارد و به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت پردازش 2.3 گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده گرافیکی این تبلت Adreno 540 است و پیش بینی می‌شود که مدل دقیق پردازنده داخلی‌اش کوالکام اسنپ‌دراگون 835 باشد. تبلت Tab S3 هم سال گذشته در حالی رسما روانه بازار شد که از پردازنده پرچم‌دار سال گذشته قدرت می‌گرفت. از آنجا که اسنپ‌دراگون 835 همان پردازنده پرچم‌دار سال 2017 است، احتمال تعبیه آن در Tab S4 با توجه به استراتژی محصول سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد.

image

نسخه اصلی این تبلت با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود که احتمالا با کارت حافظه جانبی microSD ارتقا می‌یابد و دوربین اصلی در پنل پشتی‌اش هم 12 مگا پیکسلی است. پیش بینی می‌شود که حسگر سلفی Tab S4 سامسونگ 8 مگا پیکسلی باشد و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و همچنین پوسته اختصاصی نرم افزاری سامسونگ به صورت پیش فرض روی آن نصب شود. با توجه به اطلاعات درج شده در فهرست بنچمارک GFXBench حدس می‌زنیم که این تبلت قدرتمندترین و سطح بالاترین تبلت کمپانی سامسونگ باشد.

تبلت Tab S4 سامسونگ ممکن است مانند نسل قبلی خود تنها در یک نسخه با پشتیبانی انحصاری از شبکه ارتباطی WiFi عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که این تبلت از بلندگوهای AKG، قلم استایلوس و صفحه کلید پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی، عرضه و قیمت نهایی آن در دست نیست.

کمپانی سامسونگ تصمیم دارد بخش عمده توجه را در خلال نمایشگاه MWC 2018 به رونمایی از دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 plus خود معطوف کند. به همین خاطر هنوز مطمئن نیستیم که آیا این غول تکنولوژی مایل است تبلت تازه خودش را هم در همین رویداد معرفی کند یا خیر.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

KINg

۱۳۹۶/۱۲/۹
الوو ، میشه یکی پاسخ بده!؟

KINg

۱۳۹۶/۱۲/۷
آیا این تبلت tab s4 در کنگره جهانی معرفی شد یا نه؟ لطفا در سورت اطلاع ، پاسخ داده شود!

پیرمرد 25ساله

۱۳۹۶/۱۲/۳
تعجبی می کنم برخی ها انتظار بیشتری از مشخصات تبلت دارند. من که کارم با تبلت و به صورت حرفه ای کارهای گرافیکی و طراحی لوگو و... انجام می دم S3 عالیه. این که دیگه معرکه است. واقعا سی پی یو هشت هسته و 2.3گیگا هرتز. واسنپ دراگون835 به جرات تمام نرم افزارهای بازی و طراحی و اندروید رو می تونه ساعت ها بدون مشکل انجام بده. نسبت به S3 این همه فرق کرده. صفحه نمایش بزرگ تر و با کیفیت تر. حافظه داخلی دو برابر شده. از چهار هسته به هشت هسته ارتقا داشته.و جی پی یو530به 540 ارتقا پیدا کرده. سی پی اون هم سی پی پرچم دارای 2017 هست. مگه سی پی پرچم دارای 2017 ضعیف؟؟ بیایین باور کنیم با معرفی هر محصول جدیدی قرار نیست معجزه بشه. چرا که این مقادیر موجود می تونه نیاز های ما رو انجام بدهو سخت افزارها ی گوشی به یک بلوغ نسبی رسیدن. مثل دوربین گوشی ها که از مگا پیکسل تا 16مگا پیکسل اومدن بیشتر از اون منطقی نیستش. بیشتر تمرکز ها الان روی طراحی معطوف.

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
این تبلت اگر طراحی کشیده با نسبت ١٨به٩ داشت شیکتر بود و انتضار داشتم در این تبلت از پردازنده های جدید و با رم ۶یا٨ استفاده کنه و اگر سیم کارت هم پشتیبانی نکنه فايده‌ای نداره ودر کلام آخر باید در این تبلت انقلابی بوجود بیاد تا چشم همگان به سویش جلب بشه.

مسعود

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
من خیلی دوست داشتم تب اس ۳ بخرم ولی خب صبر میکنم این تبلت میخرم