خانهاخبار
معرفی گوشی Honor 7X این بار تحت عنوان Mate SE

معرفی گوشی Honor 7X این بار تحت عنوان Mate SE

هوآوی ممکن است یک گوشی هوشمند را به نام‌های مختلف در بازارهای گوناگون عرضه کند. اما حالا موقعیتی پیش آمده است که به نظر می‌رسد قصد دارد Honor 7X که قبلا در آمریکا معرفی شده بود را در یک نسخه با کانفیگ ارتقا یافته تحت عنوان Mate SE در همین کشور عرضه کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

به نظر می‌رسد که هوآوی و برند زیرمجموعه‌اش یعنی آنر علاقه ویژه‌ای به تغییر نام یک محصول یکتا دارند و می‌خواند با این کارشان کاربران را سردرگم کنند. هوآوی تا به حال بارها یک گوشی را تحت عناوین تجاری مختلف معرفی کرده است اما همه این موارد در بازارهای مختلف رخ داده بودند. آنچه قابل درک نیست، احتمال معرفی یک محصول تحت دو نام تجاری مختلف در یک کشور است!

گوشی Honor 7X که در حال حاضر در کشور آمریکا به فروش می‌رسد، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این میان رده در سایر بازارها در کانفیگ رم و حافظه 4 و 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

هوآوی به جای عرضه این میان رده با کانفیگ بهبودیافته، تصمیم دارد همان گوشی را تحت عنوان Mate SE روانه بازار کند.

گوشی Mate SE از همان طراحی، مشخصات فنی و حتی همان شناسه (BND-LXX) مشابه Honor 7X بهره می‌برد. پرسش اصلی اینجاست که چرا هوآوی به یکباره چنین تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است؟

تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر توسط افشاگر معروف به نام ایوان بلس منتشر شد. البته او به اشتباه از این گوشی تحت عنوان Honor 8 Pro یاد کرده بود.

از طرفی کمی بعد رولاند کوانت، یک افشاگر معتبر دیگر، اشتباه ایوان بلس را تصحیح و اذعان کرد که این تصاویر متعلق به گوشی Mate SE هوآوی است.

این گوشی در حال حاضر در صفحه پشتیبانی وبسایت هوآوی آمریکا هم دیده می‌شود و می‌توانید راهنمای کاربری و راه‌اندازی سریعش را هم دانلود کنید. راهنمای راه اندازی سریع این گوشی همچنین نشان می‌دهد که Mate SE احتمالا در آمریکای جنوبی هم عرضه خواهد شد.

علاوه بر این موارد، گوشی Mate SE در حال حاضر روی وب‌سایت B&H هم دیده می‌شود اما قیمت آن درج نشده است. برخی منابع گزارش کرده‌اند که همین گوشی را روی وب‌سایت آمازون هم به قیمت 249 دلار مشاهده کرده‌اند اما صفحه مربوط به آن فعلا از دسترس خارج شده است.

هنوز خبر موثقی درباره تاریخ نهایی عرضه این گوشی در دسترس نیست اما می‌دانیم که هوآوی قصد دارد Mate SE را در رنگ‌های خاکستری و طلایی هم وارد بازار کند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)