خانهاخبار
پوستر پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی فاش شد

پوستر پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی فاش شد

شیائومی قصد دارد در هفته‌های آینده در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا حضور یابد و از گوشی‌های تازه خود پرده بردارد. Mi MIX 2S احتمالا یکی از این گوشی‌های تازه خواهد بود که با مشخصات پرچم‌دار رونمایی می‌شود. پوستر تبلیغاتی فاش شده منسوب به این گوشی از طراحی تقریبا بدون حاشیه آن خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون اسپانیا تا چند روز دیگر رسما آغاز می‌شود و قرار است که سامسونگ دو گوشی پرچم‌دار تازه خود را به نام Galaxy S9 و S9 Plus در خلال آن معرفی کند. کمپانی شیائومی هم در کنار سامسونگ و سایر سازندگان در این نمایشگاه شرکت می‌کند و از حداقل 2 گوشی تازه پرده برمی‌دارد. همان‌طور که می‌دانید، دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ و همچنین Mi 7 شیائومی اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با پردازنده پرچم‌دار تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی می‌شوند و احتمالا هم زمان با هم روانه بازار خواهند شد. حتی ممکن است که کمپانی سامسونگ تصمیم بگیرد دوگانه تازه‌اش را مدت کوتاهی پس از عرضه پرچم‌دار سازنده چینی مذکور روانه بازار کند و بدین ترتیب Mi 7 اولین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 845 باشد. البته اگر پیش بینی‌ها صحت داشته باشند، ممکن است شیائومی بیشتر از آنچه انتظارش را داریم در نمایشگاه MWC 2018 بدرخشد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که پرچم‌دار Mi MIX 2S هم ممکن است در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا حضور داشته باشد و شیائومی از دو پرچم‌دار تازه رونمایی کند. اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که از ابتدای سال 2018 تا به حال تقریبا هر روز شاهد انتشار خبر یا شایعه تازه‌ای درباره Galaxy S9 بوده‌ایم و با این وجود که این دوگانه هنوز رسما معرفی نشده‌اند، طراحی ظاهری‌شان دیگر کاملا آشکار شده است. از طرفی خبرهای مختلفی درباره Mi MIX 2S هم منتشر شده است اما حجم این شایعه‌ها و اطلاعات در حد Galaxy S9 نیست. حالا پوستر تبلیغاتی تازه‌ای منسوب به این گوشی تازه منتشر شده و نمای پنل جلوی آن را به نمایش گذاشته است. لازک است بگوییم که این پوستر رسمی نیست و توسط یک سازنده جانبی طراحی و منتشر شده است.

image

در این پوستر شاهد هستیم که Mi MIX 2S شیائومی بدون حاشیه طراحی شده است و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه هم بسیار باریک شده‌اند. حاشیه پایین صفحه در نسل قبلی کمی ضخیم‌تر بود و دوربین سلفی در آن طراحی شده بود اما در این نسخه باریک‌تر دیده می‌شود. البته حاشیه پایین علی رغم حذف حسگر اثرانگشت همچنان دیده می‌شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که حسگر یا حسگرهایی در این موقعیت تعبیه شده باشد؛ هرچند در این تصویر هیچ حسگری دیده نمی‌شود. ممکن است شیائومی همچنان قصد داشته باشد حسگر دوربین سلفی را در حاشیه پایین قرار دهد اما چندی پیش تصویر رندر شده‌ای منسوب به گوشی Mi MIX 2S در فضای وب منتشر شد که موقعیت این حسگر را در بالای صفحه سمت راست و به شکل بریدگی حاشیه نشان می‌داد. این سازنده چینی همچنین مدت‌هاست که از تکنولوژی تازه‌ای برای پنهان کردن حسگرهای مجاورتی و همچنین بلندگوی مکالمه زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. بدین ترتیب حاشیه باریک پایین صفحه نمایش نمی‌تواند برای تعبیه این گروه از حسگرها طراحی شده باشد.

از طرفی اگر طراحی گوشی Mi MIX 2S در این پوستر تازه صحت داشته باشد، تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید و هفته گذشته فاش شد، تقلبی است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از سوی سازنده مورد تأیید قرار نگرفته است اما با توجه به گزارش‌ها و اسناد فاش شده تقریبا مطمئن هستیم که شیائومی چنین گوشی پرچم‌داری را در دست توسعه دارد. انتظار می‌رود این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی AMOLED داشته باشد و با 8 گیگابایت رم معرفی شود. پیش بینی می‌شود حافظه داخلی گوشی مذکور 256 گیگابایت باشد و سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.0 به همراه پوسته اختصاصی MIUI 9 روی آن نصب شود. تنها چند روز دیگر تا آغاز نمایشگاه MWC 2018 باقی مانده است و در خلال برگزاری آن شاهد انتشار خبرهای تکمیلی درباره پرچم‌داران تازه شیائومی خواهیم بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hadi

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
طراحیش که فوقالعادس خداکنه همین شکلی باشه