خانهاخبار
نظرسنجی: از خدمات کدام سرویس سفارش اینترنتی غذا رضایت بیشتری دارید؟

نظرسنجی: از خدمات کدام سرویس سفارش اینترنتی غذا رضایت بیشتری دارید؟

اگر از خدمات سرویس‌های سفارش انلاین غذا استفاده می‌کنید، در این نظرسنجی شرکت کنید و به ما بگوید از خدمات کدام یک رضایت بیشتری دارید.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸
image

در چند سال اخیر سرویس‌های سفارش اینترنتی غذا جای خود را به خوبی در زندگی روزمره مردم پیدا کرده‌اند. اکنون بسیاری از افراد غذای خود را به صورت اینترنتی از رستوران سفارش می‌دهند و دیگر همچون گذشته زحمت پختن غذا را نمی‌کشند.

هم اکنون چندین سرویس سفارش آنلاین غذا در شهرهای بزرگ کشور مشغول به فعالیت هستند که هرکدام ویژگی را به عنوان برتری نسبت به سایر رقبا اعلام می‌کنند. برخی از تعداد زیاد رستوران‌های طرف قرار داد می‌گویند، برخی راحتی در استفاده را برجسته می‌کنند و برخی سختگیری در انتخاب رستوران‌ها را ویژگی بارز خود معرفی می‌کنند.

در این نظرسنجی از شما می‌پرسیم از کدام سرویس سفارش اینترنتی غذا رضایت بیشتری دارید و خدمات آن از سایرین بهتر است.

گزینه‌های این نظرسنجی از میان سرویس‌هایی که در تهران و چند شهر بزرگ ایران فعال هستند، انتخاب شده‌اند. اگر در شهر شما سرویس سفارش اینترنتی غذایی وجود دارد که از خدمات آن راضی هستید، آن را در کامنت‌ها به ما معرفی کنید.

 

از کدام سرویس سفارش اینترنتی غذا رضایت بیشتری دارید؟ (Poll Closed)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهسا

۱۳۹۶/۱۲/۳
چرا گزینه هیچکدام ندارید؟

محمود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
اسنپ فود رستورانهاي خاصي رو داره كه ريحون نداره، ولي ريحون كد تخفيف بيشتر و پشتيباني خيلي بهتري داره به نظرم...سرعت رشد ريحون خيلي خوبه ...بقيه اپليكيشنها هم تازه اول راهشونه و خيلي كار دارن واسه عمومي شدن

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
من از چیلیوری رضایت بیشتری دارم. اسنپ فود خیلی افتضاحه اصلا به فکر مشتری نیست. ریحون هم که تخفیفاش الکی روی پول پیک جبرانش میکنه.

محسن

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
من از اسنپ فود و ریحون و چیلیوری استفاده کردم. اسنپ فود و چیلیوری بهتر بودن ولی از ریحون واقعا ناراضی ام. با اینکه چپ و راست کد تخفیف میفرسته ولی هم اپلیکیشن و هم سرویس دهی ضعیف تری داشت. بار ها شده غذا سفارش دادم پولو پرداخت کردم و بعد زنگ زدن که رستوران بسته

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
اسنپ فود از همه زوذتر شروع کرد اما ریحون و دلینو دارن جاشو می گیرن