خانهاخبار
ایسوس به دنبال توسعه گوشی گیمینگ اندرویدی

ایسوس به دنبال توسعه گوشی گیمینگ اندرویدی

آن‌طور که پیداست، ایسوس از ایده‌ی Razer برای توسعه گوشی مبتنی بر گیم استقبال کرده و تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، گوشی گیمینگ خود را با برند ROG ارائه دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است، شرکت ایسوس درنظر دارد تا اولین گوشی گیمینگ خود را با سیستم‌عامل اندروید عرضه کند؛ انتظار می‌رود این مدل تحت برند «ROG» یا Repubilc of Gamers معرفی شود. ایسوس از برند «ROG» برای عرضه رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ با محوریت گیمینگ استفاده کرده است اما هیچ‌گاه این برند برای عرضه گوشی‌های هوشمند ایسوس، مورد استفاده قرار نگرفته بود!

در رابطه با گوشی جدید ایسوس، اطلاعات بیشتری ارائه ندشه است؛ با این‌حال، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که گوشی گیمینگ ایسوس به عنوان عضوی از سری گوشی‌های ZenFone عرضه شود. این خانواده، احتمالاً در اواخر ماه جاری میلادی با معرفی مدل‌های جدید، به‌روزرسانی خواهند شد؛ گفته شده است از تعدادی از گوشی‌های جدید سری ZenFone 5 رونمایی می‌شود. از جمله محصولات جدید ایسوس، می‌توان به ZenFone 5z، ZenFone 5 Lite و ZenFone 5 Max Pro اشاره نمود که احتمالاً در نیمه اول سال 2018 به بازار عرضه خواهند شد. در صورتی‌که گوشی گیمینگ ایسوس عرضه شود، انتظار داریم این مدل به حافظه رم بیشتری مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه نمایشگر آن، نرخ بازسازی بالاتری را ارائه دهد.

image

جدیدترین گوشی گیمینگ که به بازار عرضه شده است، Razer Phone نام دارد؛ این مدل از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و با هشت گیگابایت رم همراه شده است. ضمن اینکه 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقا است. آنچه باعث تمایز این مدل از دیگر گوشی‌های بازار می‌شود، نرخ بازسازی نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD آن است؛ صفحه‌نمایش گوشی گیمنگ Razer، نرخ بازسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

Razer Phone برای اینکه به عنوان یک گوشی گیمینگ شارژدهی مناسبی را ارائه دهد، به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و از فناوری شارژ QC 4.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند؛ به همین جهت، باتری گوشی Razer به سرعت شارژ خواهد شد. ضمن اینکه Razer برای بهبود تجربه گیمرها، موفق به توسعه یک لپ‌تاپ شده است که گوشی به عنوان تاچ‌پد درون آن قرار می‌گیرد؛ در این حالت، می‌توانید از گوشی خود به عنوان یک رایانه شخصی استفاده کنید.

image

هنوز مشخص نیست گوشی گیمینگ Asus با چه قابلیت‌های متمایزی ارائه خواهد شد؛ آیا شرکت تایوانی، به دنبال عرضه یک داک مخصوص برای گوشی گیمینگ خود است تا استفاده از آن را به عنوان یک رایانه شخصی امکان‌پذیر کند یا خیر. ضمن اینکه نمی‌دانیم گوشی ایسوس، چه مشخصات سخت‌افزاری خواهد داشت.

به‌طور مشابه، مدتی پیش اعلام شد که شرکت شیائومی نیز به دنبال ساخت گوشی گیمینگ بوده و شرکت Blue Shark که تابعه شیائومی است، این مدل را توسعه می‌دهد. با اینکه مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی فاش نشده است، اعلام شده که این مدل به سیستم خنک‌کننده قدرت‌مندی مجهز خواهد بود؛ به همین جهت، می‌توان تجربه کاربری مشابهی را در مدت زمان طولانی در هنگام استفاده از گوشی ارائه دهد. اکثر گوشی‌های هوشمند بازار از قدرت کافی برای پردازش بازی‌های گرافیکی روز برخوردار هستند اما پس از مدتی استفاده، عملکرد آن‌ها تحت‌تأثیر افزایش حرارت پردازنده و دیگر اجزای سخت‌افزاری قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
مسخره ترین چیزی که شنیدم همین عبارت گوشی گیمینگ هست.
مثل اینه که بخوای موتورسیکلت بسازی مخصوص حمل بار