خانهاخبار
احتمال اعمال تغییرات در طراحی پرچم‌دار Xperia XZ Pro سونی

احتمال اعمال تغییرات در طراحی پرچم‌دار Xperia XZ Pro سونی

تنها دو هفته دیگر به برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلون باقی مانده و شایعه شده است که سونی قصد دارد در خلال آن از پرچم‌دار تازه‌اش به نام Xperia XZ Pro پرده بردارد. از طرفی این سازنده چند روز پیش به FCC اعلام کرده است که می‌خواهد در طراحی یکی از گوشی‌هایش تغییراتی اعمال کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

کمپانی سونی سال‌هاست که گوشی‌های خود را با طراحی تقریبا یکسانی عرضه می‌کند. اغلب این گوشی‌ها از طراحی بدنه با گوشه‌های تیز و قالب کلی مستطیل شکل بهره می‌برند و در کنار تعبیه حسگر اثرانگشت در لبه کناری بدنه، حاشیه‌هایشان هم ضخیم است. البته این سبک طراحی حالا به امضای سونی تبدیل شده است و بسیاری از دارندگان محصولات این سازنده از شکل ظاهری دستگاه‌هایشان لذت می‌برند. از طرفی روند طراحی ظاهری حالا دستخوش تغییر شده است و شکل ظاهری بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار نسبت به گوشی‌های موجود سونی متفاوت به نظر می‌رسد. از چند ماه پیش گزارش‌های متعددی در این باره منتشر شد که همگی مدعی بودند سونی هم قصد دارد طراحی گوشی‌هایش را از سال 2018 تغییر دهد. بدین ترتیب انتظار می‌رود پرچم‌دار امسال این سازنده با روش طراحی Mirai و نسبت نمایش مدرن 18:9 معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که حاشیه‌های چهار طرف صفحه در این گوشی و سایر محصولات سونی کاهش می‌یابد.

انتظار می‌رود که کمپانی سونی در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 از پرچم‌دار تازه خود به نام Xperia XZ Pro پرده بردارد. از طرفی چند روز پیش اسنادی توسط Xperia Blog منتشر شد که نشان می‌داد سونی از کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) درخواست کرده همه مجوزهایی را که برای یک گوشی مرموز صادر کرده است، لغو کند، چراکه این سازنده قصد دارد تغییرات جدی در طراحی گوشی مذکور اعمال کند. این گوشی با شناسه FCC ID PY7-00718V شناخته می‌شود و به نام تجاری آن مشخصا اشاره نشده است اما حدس می‌زنیم که پرچم‌دار بعدی سونی باشد.

image

تصمیم کمپانی سونی برای اعمال تغییرات در طراحی گوشی ممکن است در هر مورد و زمینه‌ای باشد. این تغییر می‌تواند بسیار کوچک یا حتی عمده و اساسی باشد و فعلا اطلاعاتی از جزئیاتش منتشر نشده است. نامه سونی به FCC چند روز پیش در تاریخ 7 فوریه ارسال شده است در حالی که از انتشار شایعه مربوط به احتمال رونمایی از Xperia XZ Pro در اواخر ماه جاری هنوز یک ماه نگذشته است. به همین خاطر اگر سونی قصد داشته باشد در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا از پرچم‌دار تازه‌اش پرده بردارد، در این مدت زمان کوتاه نمی‌تواند تغییرات اساسی در آن ایجاد کند. تقریبا یک ماه پیش گزارش شد که ال جی هم قصد دارد طراحی و توسعه پرچم‌دار G7 خود را از نو آغاز کند. بدین ترتیب سونی تنها سازنده‌ای نخواهد بود که در واپسین لحظات تصمیم می‌گیرد طراحی محصولاتش را دستخوش تغییر کند. تنها دو هفته دیگر تا آغاز نمایشگاه MWC 2018 باقی مانده و انتظارها دیگر به سر رسیده است. اخبار تکمیلی درباره محصولات تازه اغلب سازندگان ازجمله ال جی و سونی هم در خلال برگزاری نمایشگاه مذکور منتشر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)