خانهاخبار
اندروید P در هنگام ضبط تماس صوتی به شما هشدار خواهد داد

اندروید P در هنگام ضبط تماس صوتی به شما هشدار خواهد داد

تا چند هفته دیگر با اولین پیش نمایش از نسل بعدی اندروید با نام اندروید P آشنا خواهیم شد و خبرها و شایعات مرتبط با ویژگی‌های این نسخه به آرامی از راه می‌رسند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

گوگل همواره سعی داشته است تا با توسعه هر نسخه از سیستم عامل موبایلی خود، ویژگی‌های جدیدی نیز به آن بیافزاید. نسل بعدی این سیستم عامل به زودی از راه می‌رسد و روز گذشته برخی از ویژگی‌های جدید اندروید ۹.۰ یا P در خبرها عنوان شد.

image

این ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از بریدگی بالای نمایش‌گر (notch که در آیفون ۱۰ و اسنشال فون دیده شد)، ویژگی‌های بصری زیباتر برای جذب کاربران iOS، سازگاری با محصولات آینده نگرانه و غیر متعارف مانند آکسون M  شرکت ZTE یا گوشی تاشونده و منعطف گلکسی X و البته بهبودهایی در مصرف باتری خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کوچک اما به ظاهر مهم نیز در این نسخه وجود خواهد داشت: اندروید P به نوعی زنگ هشدار مجهز است که در صورت ضبط مکالمات کاربر به صدا در می‌آید. بر اساس آن‌چه XDA عنوان کرده، اگر اپراتورها این ویژگی را بپذیرند، سیستم عامل اپلیکیشن ضبط صدا را شناسایی و زنگی با فرکانس صوتی ۱۴۰۰ هرتز را هر ۱۵ ثانیه یک بار پخش خواهد کرد یا به کار اعلام می‌کند که مکالمات شما در حال ضبط شدن است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)