خانهبررسی‌ها
بررسی ویدئویی Huawei P Smart

بررسی ویدئویی Huawei P Smart

پی اسمارت گوشی ارزان قیمتی از هوآوی است که به امکانات جذابی از جمله دوربین دوتایی و صفحه نمایش بسیار با کیفیت تجهیز شده است.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

در این ویدئو با جدیدترین گوشی ارزان قیمت هوآوی آشنا می‌‌شوید. مزایا و معایب پی اسمارت را در این ویدئو برای شما آشکار می‌کنیم و تجربه کاربری خودمان از این گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

hossein

۱۳۹۷/۵/۲۸
سلام لطفا کمکم کن بین خرید این مدل و y7 prime ۲۰۱۸ کدومش بهتره از نظر مالیش میرسه پولم بهش لطفا راهنماییم کنید

amir

۱۳۹۷/۳/۲۶
سلام. شارژر 2 آمپر مشکلی برای گوشی ایجاد نمی کنه؟

رضا ج

۱۳۹۷/۳/۱۵
سلام. رفقا هم شارژ سریع داره هم 4g+. برای شارژ سریع باید از یک شارژر 2 آمپر استفاده کنید و 4g+ رو هم باید با نرم افزار setting data baser فعال کنید که اموزشش توی اینترنت هست. گوشی بسیار خوبیه و اگه از شیائومی ها بگذریم در این قیمت هیچ گوشی ای در حدش نیست. سپاس

مهرداد

۱۳۹۷/۳/۳
صفحه‌نمایش گوشی P Smart یک نمونه 5.65 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس یا 1080×2160 پیکسلی ست که با این وضوح به فشردگی 427ppi دست پیدا می‌کند. از حداکثر روشنائی این صفحه‌نمایش می‌توان رضایت داشت اما در روشنائی روز و زیر نور مستقیم خورشید، برای مشاهده بهتر تصویر باید روشنائی پنل را روی حداکثر تنظیم کنید. زاویه دید این پنل در سطح کاملا راضی‌کننده‌ای قرار داشته و در مقایسه با میت 10 لایت امتیاز بسیار بهتری را کسب می‌کند. سطح کنتراست و کیفیت رنگ مشکی این صفحه‌نمایش برای این رده قیمتی راضی‌کننده است. نشان هواوی تنها نکته قابل اشاره در فضای نزدیک به 9 میلی‌متری زیر صفحه‌نمایش است و در بخش فوقانی که نزدیک به 1 میلی‌متر حاشیه کمتری نیز دارد سنسورهای همیشگی (تنظیم نور و Proximity) همراه با دوربین دوم و اسپیکر تماس دیده می‌شود. یک نکته جدید در این قسمت هنگام پوشاندن محوطه سمت راست اسپیکر تماس (یعنی جائی که سنسور Proximity قرار دارد) در صفحه قفل رخ می‌دهد در این حالت تاچ صفحه‌نمایش غیر فعال شده و تا رفع نشدن مانع از مقابل سنسور امکان استفاده از حالت لمسی صفحه‌نمایش وجود ندارد.

محمد

۱۳۹۷/۳/۳
باتری P Smart همانطور که حدس زده می‌شد در تست Work battery life 1.0 از مجموعه PCMark چندان فوق‌العاده عمل نمی‌کند و با زمان تنها 7 ساعت و 52 دقیقه‌ای، امتیاز متوسط رو به پائینی را به دست می‌آورد. پیش از این نیز آنر 7X با وجود باتری حجیم‌تر، چندان در این تست موفق‌تر نبوده و فقط به دوام 8 ساعت و 32 دقیقه‌ای رسیده بود. برای مقایسه مدلی مثل XA1 Ultra از سونی با باتری 2,700mAh و صفحه‌نمایش 6 اینچی، تا 11 ساعت و 5 دقیقه در همین تست با شرایط مساوی دوام آورده بود. همراه گوشی یک شارژ 5 واتی (5 ولت و 1 آمپر) ارائه می‌شود که نمی‌توان انتظار هیچ نوع شارژ سریعی را از آن داشت. در عمل این شارژر پس از یک ساعت تنها نزدیک به 35 درصد ظرفیت باتری را پر می‌کند و پس از گذشت 2 و 3 ساعت از زمان شارژ نیز ظرفیت باتری به ترتیب به 72 و 97 درصد می‌رسد. در نهایت پس از گذشت اندکی بیش از 3 ساعت باتری به طور کامل با این شارژر پر می‌شود.