خانهاخبار
مدل 2018 گوشی LG V30 از هوش مصنوعی برای بهبود عکاسی استفاده خواهد کرد

مدل 2018 گوشی LG V30 از هوش مصنوعی برای بهبود عکاسی استفاده خواهد کرد

براساس گزارش تازه منتشر شده، نسخه جدید LG V30 از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود تجربه عکاسی استفاده خواهد کرد؛ گوشی بسته به شرایط محیط، بهترین تنظیمات را برای عکاسی اعمال می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

دو هفته آینده، بازار موبایل شاهد رونمایی محصولات جدیدی خواهد بود؛ سامسونگ با گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد یافت و سونی نیز دو مدل Xperia XZ2 Pro و Xperia XZ2 را ارائه می‌دهد. با اینکه ال‌جی به منظور رونمایی از جانشین پرچم‌دار نیمه اول 2017 خود یعنی LG G6 در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا نخواهد کرد، گفته می‌شود نسخه جدید فبلت رده‌بالای LG V30 تا کم‌تر از چهارده روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

این فبلت 6 اینچی در اواخر سال 2017 توسط ال‌جی معرفی شده بود و اکنون، ادعا می‌شود به جای LG G7، نسخه جدید فبلت V30 وارد بازار خواهد شد. در رابطه با این مدل، اطلاعات مختلفی منتشر شده است؛ برخی گمان می‌کنند که مدل 2018 ال‌جی V30 تا دو هفته دیگر معرفی خواهد شد و برخی نیز به این مدل، با نام تجاری LG V30s اشاره دارند. گزارش جدید، حاکی از آن است که ال‌جی از پسوند برای نام‌گذاری گوشی جدید خود استفاده نخواهد کرد و نسخه جدید فبلت پرچم‌دار 2017 خود را به عنوان مدل 2018 ال‌جی وی 30 ارائه می‌دهد.

image

مدل جدید LG V30، قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت خواهد کرد. در همین رابطه، اعلام شده است فبلت جدید ال‌جی به قابلیت Voice AI مجهز خواهد شد؛ این قابلیت، به کاربران اجازه می‌دهد تا به شیوه متفاوتی با استفاده از فرامین صوتی با گوگل اسیستنت در تعامل باشند. گفته شده است که فرمان‌های صوتی مورد اشاره، تنها به مدل 2018 ال‌جی وی 30 اختصاص دارد. این فرامین، باعث خواهد شد تا برنامه دوربین در حالت‌های مختلفی اجرا شود.

از بین این فرامین، 23 فرمان در سال گذشته معرفی شده بود و 9 فرمان صوتی دیگر نیز امسال ارائه خواهد شد. فرمان‌های صوتی که به‌زودی اعلام خواهد شد، در زیر لیست شده است:

• Panoramic Photo
• Food Photo
• Time-lapse Photo - Time-lapse Video
• Slow-motion Video
• Low-light Photo
• AI Cam Photo
• Image Search
• Code Scanning
• Shopping Search

همچنین اعلام شده است که قابلیت تشخیص تصویر Vision AI برای جست‌وجو و خرید ارائه خواهد شد؛ البته گفته می‌شود Vision AI عملکردی بهتر از Bixby Vision سامسونگ خواهد داشت و می‌تواند تجربه‌ی عکاسی با LG V30 را دستخوش تغییر نماید. ال‌جی، بیشتر از 100 میلیون تصویر را به Vision AI نشان داده است و این قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی به کمک یادگیری ماشین، می ‌تواند بهترین حالت عکاسی را بسته به شرایط محیط از جمله زاویه دید، رنگ یا بازتاب پیشنهاد دهد. هشت حالت پیش‌فرض درنظر گرفته شده است و بسته به شرایط محیطی که در آن عکاسی می‌کنید، بهترین تنظیم ممکن اعمال خواهد شد.

image

باید اشاره کرد که قابلیت‌های جدید مدل 2018 ال‌جی وی 30 مبتنی بر نرم‌افزار خواهند بود؛ این فبلت 6 اینچی، قابلیت سخت‌افزاری خاصی را ارائه نمی‌دهد. به همین جهت، ال‌جی درنظر دارد تا ویژگی‌های مذکور را برای دیگر مدل‌های V30 عرضه نماید.

با توجه به شایعات گذشته، مدل 2018 ال‌جی وی 30 از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده خواهد کرد و تفاوت عمده آن با LG V30 و LG V30 Plus به جزء قابلیت‌های نرم‌افزاری، تجهیز این مدل به 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)