خانهاخبار
گوشی Sony H8266 با تراشه اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت رم و اندروید اوریو فاش شد

گوشی Sony H8266 با تراشه اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت رم و اندروید اوریو فاش شد

گوشی جدید سونی با شماره مدل Sony H8266 و نام تجاری احتمالی Xperia XZ2، اخیراً در بنچمارک AnTuTu رؤیت شده است و مشخصات به‌دست آمده، به عرضه این مدل با نمایشگر کشیده 18:9 و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام اشاره دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

یک گوشی اندرویدی با شماره مدل Sony H8266، در پایگاه داده بنچمارک AnTuTu اخیراً مورد ارزیابی قرار گرفته است. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این مدل، Sony H8266 را می‌توان یک گوشی پرچم‌دار از سری «اکسپریا» خواند که توسط سونی به‌زودی معرفی خواهد شد. 

گوشی جدید سونی، به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است؛ این تراشه هشت هسته‌ای به عنوان پردازنده پرچم‌دار کوالکام برای سال 2018 معرفی شده و عنوان قدرت‌مندترین تراشه ساخت این شرکت را به دوش می‌کشد. انتظار داریم سازندگان مختلف دیگر نیز، گوشی‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه دهند. در لیست مشخصات فاش شده از Sony H8266، اشاره می‌شود این مدل به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد داد.

image

آن‌طور که پیداست، پرچم‌دار جدید سونی با نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 عرضه خواهد شد؛ صفحه‌نمایش این مدل، رزولوشن Full HD+ یا 1080 در 2160 پیکسل دارد اما اندازه نمایشگر مشخص نشده است. با توجه به رزولوشن صفحه‌نمایش، این احتمال وجود دارد که Sony H8266 به عنوان جانشین Xperia XZ Premium برای سال جدید میلادی معرفی نشود؛ به جای آن، انتظار داریم این مدل، گوشی رده‌بالا باشد که نمایشگری با رزولوشن کم‌تر خواهد داشت اما پردازنده قدرت‌مندی برای آن درنظر گرفته شده است. به همین جهت، جانشین Xperia XZ1 با قیمت مناسب وارد بازار خواهد شد تا علاقه‌مندان، بتوانند گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت را خریداری کنند.

از آنجایی‌که Sony H8266 به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است، زبان طراحی «میرای» را ارائه خواهد داد. گوشی‌های پیشین سونی با زبان طراحی Omni Balance ارائه شده بودند اما شایعاتی مبنی بر ارائه زبان طراحی «میرای» به همراه پرچم‌داران 2018 این شرکت وجود دارد.

مدل فاش شده در آزمون AnTuTu، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0.0 را اجرا می‌کند؛ انتظار داریم رابط‌کاربری توسط سونی شخصی‌سازی شده باشد. برطبق شایعات قبلی، گوشی جدید Sony H8266 به باتری با ظرفیت 3420 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و از شارژ سریع انطباق‌پذیر Qnovo سونی بهره می‌گیرد. ضمن اینکه انتظار داریم جانشین Xperia XZ1 با بدنه‌ای با استاندارد IP68 ارائه شود که مقاومت آن‌را در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه تضمین خواهد کرد.

image

به همراه این مدل، پرچم‌دار Xperia XZ2 Pro یا Xperia XZ Pro نیز توسط سونی معرفی خواهد شد که نمایشگری کشیده با رزولوشن 4K و نسبت ابعاد 18 به 9 دارد. این مدل مانند Xperia XZ2 از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کند اما به شش گیگابایت رم مجهز شده است.

شایعات به‌دست آمده پیرامون گوشی‌های پرچم‌دار جدید سونی، نشان می‌دهد که جانشین Xperia XZ1 و Xperia XZ Premium به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. ممکن است هر دو مدل با دوربین مشابهی عرضه شوند و تنها در برخی از مشخصات سخت‌افزاری، نسبت به یک‌دیگر متفاوت عمل کنند.

با اینکه سونی در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد اما محصولات 2018 این شرکت ژاپنی، تنها ستارگان کنگره جهانی موبایل نخواهند بود. سامسونگ نیز به دنبال معرفی جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در تاریخ 6 اسفند است؛ تنها مدل Plus از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و این دو مدل، گران‌قیمت‌ترین محصولاتی محسوب خواهند شد که از سری Galaxy S وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خدای تصویر و دوربین؟ والا در هیچ سایتی سونی رو جزو 5 تا هم قرار نمیدن و همیشه جزو other قرار داره.سامسونگ هم بهترین و محبوبترین برند موبایله و رقیب نداره

مانی

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
دیدنیه ♥

الیون هندرسون

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
بهترین برند دنیا خدای تصویر دوربین طراحی فلز شیشه خاص قدرتمند. ساممسونگم باید بره یخچال فریزر بزنه با اون گوشیای مسخرس انقدر ظریفن 4 ماه دست ادم نمیمونه. بهترین کمپانی دنیا سونی . مرسی سونییی