خانهاخبار
احتمال معرفی Redmi Note 5 Pro با دوربین دوگانه در 25ام بهمن

احتمال معرفی Redmi Note 5 Pro با دوربین دوگانه در 25ام بهمن

شیائومی قصد دارد دو روز دیگر از میان رده تازه‌اش به نام Redmi Note 5 پرده بردارد. گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند ممکن است شاهد رونمایی از یک مدل دیگر هم به نام Redmi Note Pro با دوربین دوگانه در کنار میان رده مذکور باشیم.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

کمپانی شیائومی قصد دارد دو روز دیگر در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) در کشور هند رویداد مطلوعاتی برگزار و از حداقل یک گوشی تازه رونمایی کند. گزارش‌های مختلفی درباره این گوشی منتشر شده و از آن تحت عنوان Redmi Note 5 یاد شده است اما حالا برخی خبرگزاری‌ها معتقدند که شیائومی ممکن است Redmi 5 Plus را معرفی کند. البته هیچ‌کدام از این خبرها و نام‌های تجاری به تأیید مقامات سازنده نرسیده‌اند و هر دو در حد شایعه ظاهر شده‌اند. از طرفی ممکن است دو روز دیگر شاهد معرفی دو گوشی تازه باشیم. تازه‌ترین گزارش در این باره مدعی شده است که شیائومی احتمالا دو گوشی Redmi Note 5 و Redmi Note 5 Pro را در کنار هم معرفی خواهد کرد.

image

این اطلاعات تازه به همراه توییتی منتشر شد که پوستر تبلیغاتی رویداد شیائومی را برای 14 فوریه در کشور هند نشان می‌داد. @Luckyankit کاربری است که این پوستر را در حساب شخصی توییترش منتشر کرده و در توییتش مدعی شده است که شیائومی قصد دارد در خلال این رویداد دو گوشی Redmi Note 5، Redmi Note 5 Pro و همچنین تلویزیون هوشمند Mi TV را معرفی کند. او همچنین به برخی مشخصات فنی گوشی‌های مذکور هم اشاره کرده است که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

Redmi Note 5

گفته می‌شود که گوشی Redmi Note 5 صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرد. این گوشی در دو نسخه با حافظه رم 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود و حافظه داخلی این نسخه‌ها هم به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت خواهد بود.

دوربین اصلی گوشی مذکور به یک لنز 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی در پنل جلو هم 5 مگا پیکسلی خواهد بود. حافظه باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است و گفته می‌شود که از درگاه سیم‌کارت هیبریدی هم بهره می‌برد. سیستم عامل پیش فرض Redmi Note 5 احتمالا یکی از نسخه‌های اندروید نوقا به همراه پوسته اختصاصی MIUI 9.5 خواهد بود.

Redmi Note 5 Pro

این مدل هم صفحه نمایش 5.7 یا 5.9 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد. پیش بینی می‌شود که گوشی Redmi Note 5 Pro در دو نسخه با حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت معرفی شود و حافظه داخلی این نسخه‌ها هم 64 گیگابایت باشد.

image

حالا با توجه به این شایعه تازه به نظر می‌رسد همه تصاویر رندر شده‌ای که تا به حال منسوب به Redmi Note 5 منتشر شده بودند، درواقع به Redmi Note 5 Pro تعلق داشتند. کاربر Luckyankit در توییت خود درباره این مدل گفته است که Redmi Note 5 Pro دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 5 مگا پیکسلی دارد و دوربین سلفی‌اش هم از یک لنز 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد. مدل Pro هم ظاهرا مانند Redmi Note 5 اصلی از درگاه سیم‌کارت هیبریدی بهره می‌برد و سیستم عامل پیش فرضش هم اندروید نوقا به همراه پوسته اختصاصی MIUI 9.5 است. جک هدفون از هیچ‌کدام از نسخه‌ها حذف نمی‌شود و همچنین پیش بینی می‌شود که هر دو مدل در ابعاد مشابه طراحی شوند. گفته می‌شود که ظرفیت باتری این مدل 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

گزارش اخیر درباره دو گوشی Redmi Note 5 و Redmi Note 5 Pro هنوز مورد تأیید سازنده قرار نگرفته و فعلا در حد شایعه ظاهر شده است. از طرفی تنها دو روز دیگر به تاریخ برگزاری رویداد اختصاصی شیائومی در دهلی نو باقی مانده و این سازنده چینی قرار است 25 بهمن ساعت 12 به وقت محلی کنفرانس خبری تازه‌اش را برگزار کند. اطلاعات تکمیلی در روز معرفی منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)