خانهاخبار
5 ویژگی مدرن گوشی ارزان قیمت P Smart هوآوی

5 ویژگی مدرن گوشی ارزان قیمت P Smart هوآوی

گوشی پی اسمارت هوآوی یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات سخت‌افزاری خوب است ولی این میان‌رده ویژگی‌های مدرنی دارد که سبب می‏‌‎شود در میان گزینه‌های مشابه دست بالا را داشته باشد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

گوشی Huawei P Smart یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت است که به تازگی با قیمت خوبی وارد بازار ایران شده؛ گوشی که به خوبی می‌تواند نیازهای اکثر کاربران را برآورده کند و به آنها تجربه خوبی از داشتن یک گوشی مقرون به صرفه ولی پرقدرت را بدهد.

اما قیمت مناسب P Smart تنها دلیل ما برای پیشنهاد خرید این گوشی نیست. در ادامه 5 ویژگی خوب و مدرن هوآوی پی اسمارت را به شما معرفی می‌کنیم تا دریابید چرا این گوشی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

نمایشگر بدون لبه

image

با اینکه پی اسمارت یک گوشی ارزان‌ قیمت است ولی هوآوی به خوبی توانسته ویژگی‌هایی در حد پرچمدارن را در آن جای دهد. برخورداری از نمایشگر بدون لبه 18 به 9 یکی از ویژگی‌های خاص P Smart است که ظاهری زیبا به این گوشی بخشیده است.

صفحه نمایش 5.65 اینچی IPS این گوشی رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد و روی آن را شیشه 2.5D پوشانده است که زیبایی دستگاه را دو چندان کرده. نمایش تصاویر با رنگ‌های واقعی، شفاف و وضوح بالا از دیگر خصوصیات نمایشگر بدون لبه P Smart است که در نگاه اول عاشق کیفیتش خواهید شد.

طراحی خوب

image

بدنه هوآوی پی اسمارت از آلومینیویم ساخته شده است تا ضمن داشتن استحکام بالا به کاربر حس خوبی را منتقل کند. استفاده از نمایشگر بدون لبه به هوآوی کمک کرده تا بتواند ابعاد دستگاه را همچنان کوچک نگه دارد. وزن 165 گرمی و ضخامت 7.5 میلی‌متری دو عامل دیگری است که در خوش‌دست‌تر شدن گوشی موثر بوده‌اند. به همین دلیل با اینکه P Smart نمایشگر بزرگی دارد ولی می‌توان به راحتی با یک دست با آن کار کرد.

دوربین دوتایی

image

هوآوی در به‌‌کارگیری دوربین‌های دوتایی از سایر رقبای خود پیش است. درحالی که کره‌ای‌ها در تلاش برای مجهز کردن پرچمداران خود به دوربین دوتایی هستند، چند سالی است این شرکت بزرگ چینی از دو لنز دوربین برای میان‌رده‌هایش استفاده می‌کند.

دوربین اصلی Huawei P Smart دو لنز 13 + 2 مگاپیکسلی دارد که به لطف آن قادر خواهید بود عکس‌های بسیار خوبی با روشنایی و جزئیات بالا ثبت کنید. ثبت تصاویر متحرک و پرتره‌های هنری با افکت بوکه از دیگری ویژگی‌های خوب دوربین این گوشی است.

اندروید 8

image

به‌روز بودن سیستم عامل و رابط کاربری، عامل موثر و تعیین کننده‌ای در انتخاب گوشی هوشمند است. حتی اگر یک گوشی قدرتمندترین سخت‌افزارها را داشته باشد ولی از سیستم عامل به‌روزی استفاده نکند باید در خرید آن شک کرد.

هوآوی پی اسمارت به صورت پیش‌فرض از نسخه 8 اندروید و رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد به همین خاطر خریداران این گوشی می‌توانند استفاده از جدیدترین ویژگی‌های اندروید را در کنار رابط کاربری سریع و قدرتمند هوآوی تجربه کنند. از سوی دیگر از همین حالا می‌توان انتظار داشت که P Smart هوآوی کاندید دریافت اندروید 9 نیز باشد.

ارتباط دوتایی بلوتوث

image

گوشی‌های هوشمند اکنون نقش یک هاب اتصال را، برای دستگاه‌هایی که اطرافتان وجود دارند، ایفا می‌کنند. اسپیکرهای بلوتوث، لامپ‌های هوشمند، پخش ماشین و... همگی از طریق بلوتوث گوشی کنترل می‌شوند. P Smart هوآوی با برخورداری از فناوری Dual Bluetooth Connection این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا در آن واحد بتوانید از طریق بلوتوث به دو دستگاه مختلف وصل شوید. مثلا زمانی که در حال پخش موسیقی روی پخش ماشین هستید می‌توانید با هدست بلوتوث خود به تماس‌های وارده پاسخ دهید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

داریوش

۱۳۹۸/۱/۲۷
عامو جون قیمتش از حقوق یک سال من هم بیشتره

وحید

۱۳۹۸/۱/۲۶
من یک ماه خریدم اصلا از دوام ومقاوم بودن گوشی خوبی نیست از داخل دوربین پشت صدا می آید وامروز با کوچک ترین ضربه پشت گوشی فرو رفتگی به وجود امد

قاسم

۱۳۹۷/۵/۱۳
شما میگی شارژ سریع داره
من که شارژ سریعی ندیدم
با شارژر خودش 3 ساعته پر میشه

Tf

۱۳۹۷/۵/۵
سلام من 3روزه گوشی هواوی.p smartگرفتم ازش راضیم فقط توی تنطیمانتش مشکل دارم.اعاان تلگرام رو نشون نمیده مثلا وقتی پیامی میاد قسمت نوار اعلان چیزی نشون نمیده حتی روی خود تلگرامم نشون نمیده که پیام اومده، حتما باید برنامه رو اجرا کنم. راهنمایی کنید لطفا اگه کسی میدونه کمک کنه. ممنون

RazoR

۱۳۹۷/۳/۲۰
شما میتونی نسخه 64GB بخری که دارای رم 4 هست تازه هواوی mate 10lite قابلیت NFC که این روزا خیلی ازش استفاده میشه رو نداره و احتمالش هست اندروید 9 براش اپدیت نیاد ولی این گوشی اپدیتش صد در صد هست و هم ارزون تر من قصدم خریدmate10lite ولی p smart هم خوشگل تره هم ب صرفه تر