خانهاخبار
Redmi Note 5 شیائومی با دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد

Redmi Note 5 شیائومی با دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد

تصاویر ارائه شده، طراحی احتمالی Redmi Note 5 را با دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر فاش می‌کند. این مدل تا چند روز آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۲

ماه گذشته، اعلام شد که احتمالاً فبلت Redmi Note 5 شیائومی پس از بحث و جدل‌های مختلف، احتمالاً در خارج از چین عرضه خواهد شد. در همین رابطه، باید اشاره کرد که در اوایل ماه جاری میلادی، دو گوشی جدید شیائومی موفق به دریافت گواهی 3C چین شده بودند؛ به‌نظر می‌رسید این دو مدل، دو نسخه مختلف از فبلت «ردمی نوت 5» شیائومی باشد که یکی از آن‌ها، حافظه رم کم‌تر و پردازنده ضعیف‌تری دارد. به‌تازگی نیز، تصاویر جدیدی منتشر شده است که طراحی احتمالی فبلت جدید شیائومی را فاش می‌کند.

image

تصاویر به‌دست امده، حاکی از عرضه فبلت Redmi Note 5 شیائومی با حاشیه‌های باریک در بالا و پایین صفحه‌نمایش است؛ این موضوع باعث شده است تا میان‌رده جدید شیائومی، طراحی نزدیک به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 سامسونگ داشته باشد. در پنل پشتی، دوربین دوگانه عمودی دیده می‌شود و حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین اصلی جای گرفته است. پیش‌تر نیز، تصاویری از Redmi Note 5 شیائومی منتشر شده بود اما تصاویر رندری تازه ارائه شده، طراحی نزدیک به نمونه نهایی دارد. البته صحت این تصاویر به صورت رسمی مشخص نیست؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم تصاویر ارائه شده تا چه اندازه به نمونه نهایی فبلت Redmi Note 5 شیائومی نزدیک خواهد بود.

فبلت جدید شیائومی، نمایشگر 5.99 اینچی از نوع IPS LCD با نسبت ابعاد 2 به 1 و رزولوشن Full HD+ خواهد داشت؛ به همین جهت، انتظار داریم رزولوش صفحه‌نمایش گوشی جدید شیائومی 1080 در 2160 پیکسل باشد. جنس پنل پشتی گوشی جدید شیائومی از آلومینیوم خواهد بود. این احتمال وجود دارد که پردازنده اسنپدراگون 636 کوالکام قدرت پردازشی Redmi Note 5 را تأمین کند؛ در نسل قبل، شیائومی از تراشه اسنپدراگون 625 استفاده کرده بود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی، می ‌توان به عرضه آن با سه و چهار گیگابایت رم اشاره کرد.

image

همان‌طور که گفته شد، در پنل پشتی Redmi Note 5 دوربین دوگانه وجود دارد؛ یکی از سنسورها، احتمالاً 16 مگاپیکسلی و سنسور دیگر 5 مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور ثانویه، ثبت جزئیات مربوط به عمق تصاویر را برعهده دارد؛ بدین شکل، امکان عکاسی با افکت بوکه فراهم خواهد شد.

میان‌رده جدید شیائومی از یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه از شارژ سریع 4.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. قیمت مدل پایه Redmi Note 5، احتمالاً 1499 یوآن (نزدیک به 237 دلار) خواهد بود و شرکت شیائومی، آن‌را در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد کرد.

image

براساس اطلاعات رسمی، شیائومی گوشی‌های جدیدی را از سری Redmi در تاریخ 14 فوریه در هند رونمایی خواهد کرد؛ ممکن است ردمی نوت 5 نیز تا چند روز آینده به صورت رسمی ارائه شود. 

باید اشاره کرد که شیائومی، پیش‌تر دو مدل Redmi 5 و Redmi 5 Plus را به بازار عرضه کرده است؛ ردمی 5 پلاس که از آن به عنوان جانشین ردمی نوت 4 نیز نام برده می‌شود و حتی عرضه آن باعث شده تا برخی احتمال رونمایی از ردمی نوت 5 را در سال 2018 پایین بدانند، نمایشگر 5.99 اینچی 18:9 با رزولوشن Full HD+ دارد و تنها به یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)