خانهاخبار
تصویر پرچم‌دار Mi 7 شیائومی فاش شد؛ احتمال معرفی در نمایشگاه MWC 2018

تصویر پرچم‌دار Mi 7 شیائومی فاش شد؛ احتمال معرفی در نمایشگاه MWC 2018

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی تا جند هفته آینده از یک گوشی پرچم‌دار تازه رونمایی کند. این گوشی احتمالا از سری Mi و تحت عنوان Mi 7 معرفی می‌شود. تصویر رندر شده تازه از گوشی مذکور دوربین دوگانه با چینش افقی را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

در ماه‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرها، شایعه‌ها و پیش بینی‌های متعدد درباره گوشی پرچم‌دار Mi 7 شیائومی بودیم. البته اغلب شایعه‌های اخیر در ارتباط با پرچم‌داران سازندگان مختلف بوده‌اند و بهتر است فعلا تنها به چشم شایعه به آن‌ها نگاه کنیم. اطلاعات اندکی درباره مشخصات Mi 7 تأیید شده است و برای مثال حالا دیگر می‌دانیم که پرچم‌دار تازه شیائومی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد. از طرفی برخی شایعه‌ها معتقدند که این سازنده چینی قرار است از Mi 7 در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند و برخی دیگر هم گزارش کرده‌اند که اولین پرچم‌دار شیائومی در سال 2018 احتمالا Mi MIX 2S خواهد بود و معرفی Mi 7 به تعویق می‌افتد.

image

همچنین برخی تصاویر رندر شده منسوب به گوشی Mi 7 شیائومی تا به حال منتشر شده‌اند و آن را با طراحی بدون حاشیه و مدرن به نمایش گذاشته‌اند. چندی پیش هم تصویر دیگری منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد که طراحی آن را با بریدگی حاشیه شبیه آیفون 10 نشان می‌داد. در نمای پشتی این تصاویر هم به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ اشاره شده بود. شب گذشته در ادامه انتشار این شایعه‌های متعدد، تصویر رندر شده تازه‌تری در وب‌سایت افشاگر Slashleaks منتشر شد و بار دیگر دوربین دوگانه با چینش افقی را برای پنل پشتی Mi 7 تأیید کرد. البته فلش LED در تصاویر فاش شده قبلی سمت چپ لنزها قرار گرفته بود اما در این تصویر تازه شاهد هستیم که سمت راست دوربین تعبیه شده است. این تصویر تازه از کیفیت چندانی برخوردار نیست و علاوه بر این تنها نمای پشتی پرچم‌دار مذکور را به نمایش می‌گذارد. به همین خاطر باید دوباره تأکید کنیم که درباره صحتش مطمئن نیستیم اما مشخصات ظاهری‌اش با مفهومی که از Mi 7 شیائومی انتظار داریم، همخوانی بیشتری دارد. انتظار می‌رفت که حسگر اثرانگشت این گوشی زیر صفحه نمایش تعبیه شود در حالی که شاهد هستیم در پنل پشتی طراحی شده است. دکمه فیزیکی پاور در کناره سمت چپ بدنه دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند.

با توجه به تازه‌ترین اطلاعات فاش شده انتظار می‌رود که پرچم‌دار Mi 7 شیائومی صفحه نمایش 5.65 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 داشته باشد و با طراحی بدون حاشیه از نسبت نمایش 18:9 پشتیبانی کند. همان‌طور که گفتیم، این گوشی تازه از پردازنده 64 بیتی تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و نسخه سطح بالای آن هم 8 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن معادل 128 گیگابایت گزارش شده و ظرفیت باتری‌اش هم 4480 میلی آمپر ساعت است. هر دو لنز دوربین اصلی این گوشی 16 مگا پیکسلی هستند اما هنوز اطلاعاتی درباره دوربین سلفی‌اش در دسترس نیست.

چندی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی Mi 7 شیائومی توسط یکی از ابزارهای معتبر بنچمارک بودیم که نشان می‌داد این دستگاه با سیستم عامل اندروید اوریو و رابط کاربری اختصاصی MIUI 8.1.3.0 مورد آزمون قرار گرفته است. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی یک نسخه بزرگ‌تر از این پرچم‌دار را هم به نام Mi Plus معرفی و روانه بازار کند. با توجه به انتشار مداوم شایعه‌ها درباره این گوشی پیش بینی می‌شود که شیائومی در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلون از آن پرده بردارد. نمایشگاه بین المللی MWC 2018 از 26 فوریه (7 اسفند) در بارسلون اسپانیا آغاز می‌شود و سازندگان متعددی در آن حضور خواهند داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)