خانهاخبار
LG V30s به همراه سرویس LG Lens در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد

LG V30s به همراه سرویس LG Lens در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد

ETNews در گزارش جدید خود، اشاره کرده است نسخه ارتقا یافته فبلت LG V30 در اوایل اسفند با قیمت 920 دلار معرفی خواهد شد. این مدل به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

پیش‌تر، فاش شده بود نسخه ارتقا یافته فبلت LG V30 توسط شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد. در همین رابطه، اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نام تجاری و مشخصات گوشی رده‌بالای ال‌جی را فاش می‌کند.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، این مدل در اوایل مارس و با نام تجاری LG V30s عرضه خواهد شد. رویداد خبری ال‌جی در تاریخ 26 فوریه در ساعت 11:30 قبل از ظهر به وقت محلی در نمایشگاه MWC 2018 برگزار خواهد شد؛ گمان می‌رود این مراسم به معرفی نسخه جدید LG 30 اختصاص یافته باشد.

image

خبرگزاری ETNews در گزارش جدید خود، به مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این مدل، چندین هفته پیش از معرفی رسمی آن اشاره کرده است. با این‌حال، هنوز مطمئن نیستیم اطلاعات ارائه شده تا چه اندازه به مشخصات نهایی LG V30s نزدیک خواهد بود.

طبق ادعای مطرح شده توسط این خبرگزاری، LG V30s تنها فضای ذخیره‌سازی بیشتری در مقایسه با دو مدل دیگر یعنی LG V30 و LG V30 Plus خواهد داشت؛ هر سه مدل V30، V30 Plus و V30s به ترتیب 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهند داد. حافظه رم در سه مدل، مشترک بوده  و تنها چهار گیگابایت است؛ در این زمینه، پیشرفتی حاصل نخواهد شد. باید اشاره کرد ال‌جی، پیش‌تر نسخه لوکس LG V30 را با نام LG Siganture Edition ارائه داده بود که بیشتر از 1000 دلار قیمت دارد؛ این مدل به شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه مجهز شده است.

image

ETNews مدعی شده است در سایر مشخصات سخت‌افزاری، هیچ تفاوتی میان پرچم‌داران سری V30 وجود ندارد؛ تمامی آن‌ها، نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی از نوع اولد دارند که رزولوشن Quad HD+ برای آن‌ها درنظر گرفته شده و نسبت ابعاد نمایشگر، 2 به 1 است. قدرت پردازشی پرچم‌داران سری V30 توسط پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی تأمین خواهد شد؛ هیچ خبری از تراشه اسنپدراگون 845 برای LG V30s نیست و احتمالاً تراشه مذکور برای LG G7 درنظر گرفته شده باشد. از آنجایی‌که شایعه جدید به شباهت سخت‌افزاری میان LG V30 و LG V30s اشاره دارد، انتظار داریم نسخه 900 دلاری V30 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با F1.5 مجهز شده باشد؛ دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی، عکاسی سلفی را امکان‌پذیر خواهد کرد. ظرفیت باتری در گوشی جدید LG، تنها 3300 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

با وجود شباهت سخت‌افزاری، هوش مصنوعی و قابلیت‌های مبتنی بر آن باعث تمایز LG V30s از دیگر برادران خود شده است؛ این مدل، به قابلیتی با نام LG Lens مجهز خواهد بود که هوش مصنوعی را به پرچم‌دار 6 اینچی ال‌جی می‌آورد. عملکرد LG Lens تا حدودی مشابه با Bixby Vision سامسونگ و Google Lens است؛ Galaxy S8 و Galaxy Note 8 به قابلیت Bixby Vision مجهز شده است و Pixel 2 و Pixel 2 XL از قابلیت Google Lens استفاده می‌کنند.

image

گمان می‌رود LG Lens به کاربران اجازه دهد با لمس تصویر یک محصول درون دوربین LG V30s، اطلاعاتی پیرامون آن به‌دست آورند؛ ضمن اینکه محصولات مشابه در همان بازه قیمتی پیشنهاد داده خواهند شد. LG Lens همچنین از بارکد و کدهای QR پشتیبانی میکند؛ ضمن اینکه می‌تواند زبان‌های مختلف را ترجمه نماید. گمان می‌رود LG Lens با استفاده از GPS، قادر به تشخیص موقعیت لحظه‌ای (Real-Time) کاربر باشد و اطلاعاتی را مربوط به مکان‌هی دیدنی اطراف براساس جهت حرکت و نحوه جای‌گیری گوشی، ارائه دهد.

پیش‌بینی می‌شود نسخه ارتقا یافته LG V30 با نام تجاری LG V30s در اوایل مارس با پشتیبانی از قابلیت LG Lens در دسترس قرار بگیرد؛ این مدل، ابتدا در کره جنوبی از طریق سه اپراتور SK Telecom، LG Uplus و KT Corporation عرضه خواهد شد.قیمت احتمالی گوشی جدید ال‌جی، 59 هزار روپیه (1 میلیون وون یا 920 دلار آمریکا) است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
مفتش گرونه بوت لوپ میشه سایه میندازه دوربینش هم در حد اس6 سه سال پیش سامسونگ شد