خانهاخبار
نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد

نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد

پس از انتشار نسخه‌های بتای متعدد، نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو سرانجام برای دوگانه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شد. این نسخه ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌های تازه متعددی را از اندروید گوگل و همچنین سامسونگ با خود به همراه دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ چند روز پیش رسما اعلام کرد که انتشار نسخه‌های بتای اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس لغو شده است. به همین خاطر پیش بینی می‌شد که نسخه نهایی اوریو برای این گوشی‌ها به زودی منتشر شود. حالا خبر رسیده است که برخی دستگاه‌های اس 8 و اس 8 پلاس در اروپا موفق به دریافت نسخه نهایی و رسمی اندروید 8.0 اوریو شده‌اند. این گزارش ابتدا توسط یک خبرگزاری آلمانی به نام AllAboutSamsung منتشر شد که ادعا می‌کرد اغلب کاربرانی که در برنامه بتای اندروید شرکت کرده بودند، حالا نسخه نهایی اوریو 8.0 را دریافت کرده‌اند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که انتشار اندروید 8.0 اوریو ابتدا در کشورهای اروپایی آغاز شده است و در خلال هفته‌های آینده به سایر کشورهای جهان هم می‌رسد.

image

خبرگزاری AllAboutSamsung می‌گوید حجم نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو برای دستگاه‌های اس 8 که از آخرین نسخه بتای اوریو بهره می‌برند، معادل 487 مگابایت است؛ در حالی که حجم آن برای دستگاه‌هایی با اندروید نوقا بیشتر خواهد بود. ذکر نکته هم لازم است که برنامه بتای اندروید اوریو در انتهای ماه ژانویه از سوی سامسونگ پایان یافت و آخرین نسخه برای ماه فوریه معرفی شده بود. در حال حاضر مشخص نیست که کاربران سایر کشورهای اروپایی و بازارهای مهم دیگر چه زمانی قادر به دریافت این نسخه نهایی خواهند بود، اما حدس می‌زنیم این روند به زودی اجرا شود و نسخه‌های آنلاک هم در اولویت دریافت باشند. نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو قرار است برخی ویژگی‌های اندروید اوریو ناب را ازجمله امکان autofill در همه بخش‌های سیستم، امکان اجرای دو نمونه مجزا از یک اپلیکیشن واحد و غیره به گوشی‌های اس 8 و اس 8 پلاس اضافه کند. علاوه بر این موارد، برخی ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌های تازه سامسونگ هم مانند Dual Messenger که ابتدا با نوت 8 معرفی شد، به دوگانه مذکور اضافه می‌شوند.

دوگانه پرچم‌دار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در ماه مارس 2017 معرفی شدند و از ماه آوریل هم به بازار راه یافتند. این گوشی‌ها به صورت پیش فرض به اندروید 7.0 نوقا مجهز شده بودند و از رابط کاربری اختصاصی UI سامسونگ بهره می‌بردند. حالا اندروید 8.0 اوریو قرار است با رابط کاربری UI 9.0 برای آن‌ها منتشر شود و ممکن است برخی مشخصات جزئی اندروید در آن تغییر یافته باشد. دوگانه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و همچنین نوت 8 در حال حاضر آخرین و تازه‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌روند؛ چراکه دوگانه اس 9 و اس 9 پلاس هنوز رسما معرفی نشده‌اند. این دو گوشی تازه از نسل گلکسی اس قرار است 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد اختصاصی آنپکد سامسونگ معرفی شوند و از روز بعد در نمایشگاه MWC 2018 در مرکز توجه قرار گیرند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

S9+

۱۳۹۷/۱/۹
همین الان دارم اپدیت میکنم
امیدوارم خوب بشه

امین

۱۳۹۷/۱/۸
با سلام من همین الان اس 8 م رو به اندورید 8 ارتقا دادم ام نمیدونم چرا حجم ش خیلی زیاد بود تقریبا حجم اپدیت ش 1440 مگ بود.

احمد

۱۳۹۷/۱/۵
من اس۸ دارم. اندرویدم ۷ه وقتی هم میخوام اپدیت کنم میگه اپدیت جدیدی موجود نیست ?
لطفا راهنمایی کنید

Alireza

۱۳۹۷/۱/۴
سلام
پس چرا هنوز آپدیتش برای من نیومده
اس ۸ پلاس دارم لطفا راهنمایی کنید

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۱
پس ما چی؟نکنه باید با وای فای اپدیت کنیم؟به نطرتون ربطی داره ؟