خانهاخبار
ویژگی جدید اینستاگرام: به اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در استوری!

ویژگی جدید اینستاگرام: به اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در استوری!

اینستاگرام به تازگی خبر داده که در حال کار بر روی پروژه جدیدی است تا کاربران بتوانند پست‌های سایر افراد را در استوری خود به منتشر یا به اصطلاح Regram کنند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

ریگرام کردن به این معنی است که پست شخص دیگری در پروفایل شما نیز به اشتراک گذاشته شود؛ پدیده‌ای که اخیرا زیاد رخ می‌دهد. اما تا به حال چنین امکانی فقط از طریق اپ‌های غیر رسمی و شخص ثالث ممکن بود و هنوز نسخه رسمی این شبکه اجتماعی محبوب به چنین قابلیتی مجهز نشده است.

image

از سال گذشته میلادی تا کنون، این شرکت در حال تست راه‌کاری رسمی برای این کار است. به تازگی وب‌سایت TechCrunch در گزارشی عنوان نموده که به زودی ممکن است ویژگی مشابهی را در اینستاگرام تجربه کنیم. البته به جای این که پست‌های دیگران در پروفایل شما به اشتراک گذاشته شود، می‌توانید آن‌ها را در استوری‌های خود به نمایش بگذارید. اینستاگرام در متنی رسمی اعلام کرده است که:

ما همواره راه‌کارهای مختلفی را آزمایش می‌کنیم تا به اشتراک گذاری لحظات با دوستان در اینستاگرام را ساده‌تر نماییم.

اما چرا به جای پروفایل و پست، ریگرام برای استوری‌ فعال می‌شود؟ به نظر می‌رسد این تصمیم به این دلیل است که حساب اینستاگرام برای بعضی کاربران در حکم یک مدرک و سوابق کاری محسوب می‌شود و احتمالا این شرکت قصد دارد پروفایل کاربران را تنها به پست‌های شخص خودشان اختصاص دهد. با به اشتراک گذاشتن پست‌های سایر افراد در استوری، پس از ۲۴ ساعت اثری از آن باقی نخواهد ماند و شاید بعضی کاربران علاقه‌ای نداشت باشند که پست‌های‌ خود را به صورت دائمی در صفحه سایر افراد ببینند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
خدا اینستاگرام را از ما نگیره
اینستاگرام یک عطیهء الهی‌ست