خانهاخبار
گوشی Honor 7C با دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه در TENNA رؤیت شد

گوشی Honor 7C با دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه در TENNA رؤیت شد

آن‌طور که پیداست، برند Honor هوآوی به‌زودی از گوشی میان‌رده جدید خود با نام Honor 7X رونمایی خواهد کرد؛ این مدل به چهار دوربین مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

گوشی جدیدی با برند «آنر» و شماره مدل LND-TL30 موفق شده است تأییدیه رگولاتوری چینی TENNA را به‌دست آورد. دریافت تأییدیه بدین معنی است که گوشی جدید آنر در شرق آسیا عرضه خواهد شد؛ با توجه به طراحی و شماره مدل گوشی، به‌نظر می‌رسد مدل فاش شده با اسم تجاری Honor 7C عرضه شود. با اینکه دریافت تأییدیه، مشخصات‌فنی گوشی جدید Honor را فاش نمی‌کند اما طراحی میان‌رده جدید این برند چینی را به نمایش می‌گذارد.

image

مطابق با تصاویر به‌دست آمده، گوشی جدید Honor 7C به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است؛ در حاشیه‌ی بالای نمایشگر، بلندگوی مخاطب به همراه دوربین سلفی دوتایی جلب‌‍توجه می‌کند و در حاشیه‌ی پایین نمایشگر با وجود حاشیه‌های باریک، لوگوی Honor قابل مشاهده است. مدل فاش شده به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ این گوشی با شماره مدل LND-TL30 با دوربین دوگانه افقی همراه شده است و به دلیل حاشیه‌های باریک در پنل جلوی گوشی، حسگر اثرانگشت به قاب پشتی و منتقل شده است؛ بدین شکل، هویت کاربران احراز می‌شود. در لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور جای گرفته است و در لبه‌ی سمت چپ نیز، اسلات سیم‌کارت قرار دارد.

image

همان‌طور که گفته شد، در این لیست به مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید آنر هوآوی اشاره نمی‌شود اما ذکر شده است که Honor LND-TL30 از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد. در این لیست، همچنین اشاره می‌شود که میان‌رده Honor 7C از 4G LTE و دیگر شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند.

image

لازم به‌ذکر است که گوشی جدید برند آنر، با سیستم‌عامل اندروید همراه شده اما مشخص نیست کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید برای این گوشی درنظر گرفته شده است؛ مطابق با دیگر گوشی‌های هوشمند برند Honor، انتظار داریم میان‌رده جدید این شرکت رام EMUI را اجرا کند. یکی از رنگ‌بندی‌های گوشی جدید آنر، طلایی خواهد بود؛ این مدل برای دریافت تأییدیه TENNA فاش شده است. جزئیات بیشتر پیرامون مشخصات، زمان عرضه و قیمت این گوشی در آینده‌ای نزدیک توسط Honor اعلام خواهد شد.

لازم به‌ذکر است که برند Honor، پیش‌تر مدل Honor 7X را به بازار عرضه کرده است؛ این گوشی، نمایشگر 5.93 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD Plus دارد. نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در گوشی جدید شرکت چینی، به 77 درصد می‌رسد و نسبت تصویر صفحه‌نمایش، 2 به 1 است. Honor 7X در دو مدل با سه و چهار گیگابایت رم عرضه شده است؛ مدل پایه، از 32 گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت رم استفاده می‌کند و بهترین نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه همراه شده است. میان‌رده جدید Honor، دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی دارد؛ دوربین اصلی از فوکوس خودکار تشخیص فاز برخوردار است و فیلم‌برداری با رزولوشن حداکثری 1080p را امکان‌پذیر می‌کند. برای عکاسی سلفی، گوشی جدید Honor 7X از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با رزولوشن حداکثری 1080p، فیلم‌ سلفی ثبت می‌کند. باید اشاره کرد که میان‌رده جدید برند آنر، فاقد درگاه یواس‌بی تایپ C است و از پردازنده Kirin 659 با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 قدرت می‌گیرد؛ واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 برای آن‌ درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
هواوی داره پشت هم گوشی میانرده شکل هم با پردازنده 659 میده، خسته ام نمیشه